Moderne poloautomaty Honda Wave 110i a i. (110-125ccm) maju 6-7kW a maximalku cca 95km/hod.
Mal nekdo moznost vyskouset je na dalnici zda su s tim vykonem schopne udzet tu 90-95km rychlost i do mirneho stupani - typickeho pro dalnice? Zkousel to nekdo po okreskach do vetsiho stoupani? Je mi jasne ze 2T neni 4T a medzi rychlosti a vykonem neni prima umera, ale predsa len jde o dvojnasobny vykon oproti fichtlu... A menil nekdo rozetu kvuli vyssi rychlosti (nebo nizsim otackam)? S jakym vysledkem?
Rozhoduju se mezi 6-7kW poloautomatem a 10-11kW skutrem. Jezdim po meste, ale 2-3x do roka by chtel projit po dalnici/ pripadne okreskach cca 2000km. Jde to relativne bezpecne pokud udrzujete rychlost cca 90-95km/hod (mam 11kW skutra se spatnou ergonomi - proto ho chci vymenit).
Je mi jasne ze 6kW neni 11kW, ale vhodne razeni muze dost pomoci a retez ma take mensi treni... Jenom nevim jak moc se to projevuje v praxi a taky nevim zda ty 4T poloautomaty maji dostatocni vykon (resp vykonovu rezervu)... Zatim sem nemel moznost si ten poloautomat vyzkouset. Mal nekdo moznost porovnat - skutr 11kW a poloautomat 6kW?
Za odpoved vopred dekuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
jerry-sk píše: Cuba_GSXR> Uz som dostal taku radu... Otazkou je, ci su okresky bezpecnejsie ako ta dialnica... ? A potom... trva to dlhsie...
jak dlhsie... je to delsi o 20 km... a jestli ti to jede max 90 kmh, tak je prece jasny ze bezpecnejsi to je na silnici, kde ja maximalka 90 nez na D1 se 130 kmh...