Kde berou tihle podřadní sráči tolik drzosti, to nepochopím. Ideální řešení by bylo udělat přes celé město zónu zákaz vjezdu cyklistů. Tak jen příště až pojedete autem, dejte si pozor, abyste na světlech vždy zastavili tak blízko obrubníku, aby se žádná cyklobuzna neprotáhla. Díky.
edit: A až za vámi cyklobuzna zastaví, protůrujte pořádně motor (ideální je to u staršího dieselu, který se ještě nestihl pořádně prohřát), ať se toho šmejd pořádně nažere. Třeba příště pojede jako běloch a ne na kole
Naposledy editováno 23.04.2014 01:37:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno: Silniční vši
Stev píše: jsem si nevšiml že by to někde tvrdil. Ostatně je mi proti srsti jakkoliv srovnávat auto a kolo jenom proto že oba jednou po silnici, proč? Mám za to že původní smysl silnice je aby se po ní někdo někam dostal a ne sledovat kdo má jaký práva a povinnosti. To je myšlení jak od nějakýho ouřady
no dobre, spis to vyplyva z toho co pise.
to je otazka, jestli se dnes da silnice vyuzivat podle "puvodniho smyslu"... me proste prijde nelogicky aby se po silninici pohybovala vozidla cca 90kmh a treba u cyklistu obvyklych 20-30kmh - prilis velky rozdil a prilis velke riziko.
assassin píše: no dobre, spis to vyplyva z toho co pise.
to je otazka, jestli se dnes da silnice vyuzivat podle "puvodniho smyslu"... me proste prijde nelogicky aby se po silninici pohybovala vozidla cca 90kmh a treba u cyklistu obvyklych 20-30kmh - prilis velky rozdil a prilis velke riziko.
maminka s kočárkem může číhat kdekoliv, takovej cyklista jen ostří smysly Vážně v tom nevidím problém, myslím že silnice je pro všechny, i kdyby tam měl jet osel s dvoukolákem.
assassin píše: me proste prijde nelogicky aby se po silninici pohybovala vozidla cca 90kmh a treba u cyklistu obvyklych 20-30kmh - prilis velky rozdil a prilis velke riziko.
Preto by bolo dobré mať tie cyklostezky - cyklisti sú na jazdu po chodníku príliš rýchli, na cestu (mimo mesta) príliš pomalí, preto by sa separovali a na cestu by chodili len, ak nie je vyhnutia, podobne ako chodci.