Já nevím, mně to připadá, že každý, kdo má odježděno pár sezón, tak má potřebu hned všem ostatním radit z pozice mnohem zkušenějšího. Minimálně u některých se o tom dá s úspěchem pochybovat - viz ten týpek s SV. Kecy typu, že šestka je moc na začátek a podobně, to mně fakt baví. Pro někoho může (viz on) pro někoho to je v pohodě. Jednak vůbec nevíte, co to je zač. Za další, zkušenosti a hlavně řidičské schopnosti se nenabírají počtem odjetých sezón (to už spíše počtem pádů :D). Moje tchýně jezdí autem 30 let každý den a furt není Fitipaldi. Pokud někdo něco chce a cítí se na to, tak je to jeho věc. A všechny hororové scénáře ve stylu až mně sundá v zatáčce a podobné hovadiny fakt žeru. Tohle se může stát komukoliv ne? Zajímalo by mně, kolik z vás jezdilo bez papírů. Kdysi takhle jezdil každý druhý. Já jsem jezdil rok na fichtlu bez a dva roky na MZ bez. A ve 21 jsem si za svoje vydělané a našetřené peníze koupil V Maxe. A když jsem na něm svezl kámoše, tak si bez zkušeností udělěl autoškolu a koupil si ho taky. Dneska jezdí jako občasný hobík Brno za 2:23. A jak někdo psal - i přiškrcená šestka jede do zatáčky 150. V čem je teda rozdíl? Takže si všichni místní moralisté a motorkáři bez poskvrnky nechte svoje moralistické kecy a radši mu někdo poraďte na co se ptal
. Motorkář přece musí být apoň trochu rebel a ne hodný vocásek