globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
14.4.2014 v 20:12
Přeji všem hezký den!

Zvažuji koupi sady pneu na Tuono a zajímají mne názory skutečných uživatelů( né testy a další marketingové tahy).

Na motorce jezdím po horských cestách, svižně, občas ostře, užívám si zatáčky, na okruh nejezdím. Poznám rozdíl mezi pneu Michelin Pilot Power, Pilot Power 2 CT a Pilot Power 3? Jedná se mi o životnost(u Power 3 udávají životnost o 20 % delší než u 2CT, což se mi nezdá), jízdní komfort, přilnavost v zatáčkách, dobu zahřátí a jízdu v dešti.
Dále mě zajímá, zda 2CT má středovou část ze stejného materiálu jako Power a boky měkčí nebo středovou část tvrdší než Power a boky jako Power??

Nepište že každý jezdí jinak a podobně, berme jednoho jezdce, jednu motorku, jednu trasu a tři různé pneumatiky. Těším se na Vaše zkušenosti :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 17:35 | Nahoru | #1
Ostravak1111> Pilot Power (ten nejstarsi "jednickovy" kus) ma tu nejtvrdsi smes po celem objemu matroše. Tzn., ze na hrane zacne klouzat lehce driv, nez novejsi dvousmesovka, ale taky je to hodne o hrubem zachazeni motocyklu ve vyssich teplotach.
Samozrejme na te gume jdou v horach bezproblemu jezdit kolena (jak jsem psal, paradne to maluje po asfaltu), ale proste pri dlouhodobem kotleni, ti ta guma muze ujet i bez varovani...

Po priklad. Znamej, co na pilot power jezdi zelezny brod na R1 big bang si tento usek (tam a zpatky cca 10km) da maximalne 3x, nasledne musi zastavit na benize a dat si pauzu. Kdyby si to dal jeste jednou, uz by mohl lezet, ale to je typek, co fakt plne vyuziva potencial teto masiny...

Takze pokud si najdes svuj oblibeny kopec, kde budes jezdit "a lá motogp" musis si davat pauzy a nechat gumy vychladnout. Kdyz na to budes myslet, budes v klidu. Navic tvuj stroj V60° ma dost dobrou trakci pro zadni kolo na vyjezdu. U dvou hrnku je zadni kolo mnohem citelnejsi a kdyz uz se ti zacne podhrabovat, neni to takovej masakr, jak u motoru R4. Da se rict, ze to ujeti zadku je plynule a citelne...

Je to sportovni guma, takze zklamanej nebudes. Jen na to v subtropickym pocasi obcas mrkni.

K dotazu ti poslu PM, nechci to jeste verejne poustet do sveta, jelikoz je projekt zatim v plenkach.

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

22.4.2014 v 20:42 | Nahoru | #2

SLEEPER píše: Ostravak1111>
K dotazu ti poslu PM, nechci to jeste verejne poustet do sveta, jelikoz je projekt zatim v plenkach.



mohu taky? sic nejsem závodník, ale jsem zvědavej

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

28.4.2014 v 09:13 | Nahoru | #3
SLEEPER> Díky za informace. Je to něco, co jsem si myslel, ale přesně takhle nikde nečetl. Zrovna jsem koupil Pirelli Angel ST a jezdím úplně všechno. Od pohodovky až po blbnutí. Snad to bude stačit, koleno nejezdím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist