globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakou motorku s kardanem pro 194/120
 
14.4.2014 v 13:17
Zdar motorkáři a bikerky,
prosím o doporučení vhodné motorky (výkonově, rozměrově) pro mou útlou postavu 194cm/120kg.
Navíc mám představu, že by motka měla mít bezúdržbový kardan, abych neřešil řetěz/řemen. Byla by to první motka, ale jsem klidná povaha, nechci závodit, chci se "kochat"=výjižďky, chci jezdit často o víkendech, i dálky. Cenový limit nemám. Ideálně bych chtěl nějaký obsah 600-800. Díval jsem se na Moto guzzi a BMW, ale nic s kardanem o obsahu cca 600-800ccm nenašel. Možná blbě koukám. Za tipy díky předem :o)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 15:33 | Nahoru | #31
seikos> záleží jak má dlouhý nohy.. valibuk taky není zrovna malej, má přes 2metry a jezdí na sportce..

1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 16:17 | Nahoru | #32

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 16:51 | Nahoru | #33

kodl77 píše: Ale jestli nemáš cenovej limit, tak ber Hondu Goldwing, na dálky asi nic lepšího neni, sice trochu těžká na první motorku, ale kardan má...


"Auto na 2 kolech"

1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 17:39 | Nahoru | #34
Ono je těžký někomu radit, když o své budoucí motorce ví jenom to, aby měla kardan a nějaký kubíkový rozmezí. Osobně si myslím, že pro tvoji postavu to začíná právě u XJ900 a i ta si myslím je na pohled málo. Já mám 180/86 a když jsem měl před lety Maraudra 800, tak jsem si na fotkách připadal jak na koloběžce. Myslím si, že zas nějak zapálenej srdcař nebudeš, tak si nejdřív nějakou někde vyzkoušej. Možná časem zjistíš, že ti bude motorka stejně stát v garáži a měl ses dát třeba na parašutismus . Na čem jsi vlastně už jezdil, nebo to je zase jenom módní výstřelek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 19:45 | Nahoru | #35
[quote=seikos]Náháč, čopr, cenduro, cesťák?

Na dálky a 2 metry výšky je ideální osmistovka Yamaha FJR 1300.

Odkdy je FJRko osmistovka? Že by mě v Yamaze podvedli?

jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 19:57 | Nahoru | #36
Hele jsem dost podobné konstituce, drobných 197 cm a 118 kg. A zkoušel jsem Norge - je mrňavý, všechno možný další a skončil u Kawy GTR 1400, na tu velikost ideální a kardan má. Jinak je možnost ještě FJR a BMW. Jinak v objemu do 800 toho je s kardanem minimum a ještě míň toho na co se vlezeš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 21:54 | Nahoru | #37

jarizz píše: [quote=seikos]Náháč, čopr, cenduro, cesťák?

Na dálky a 2 metry výšky je ideální osmistovka Yamaha FJR 1300.

Odkdy je FJRko osmistovka? Že by mě v Yamaze podvedli?

to bys musel pochopit tu ironii
Prostě jestli má někdo 120 kilo, s výbavou 140, s batožinou na motorce 180 kilo, tak je 800ccm na solidní cestovnání málo. Nedejbože když vezme ještě baťůška

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 22:15 | Nahoru | #38

seikos píše:
Prostě jestli má někdo 120 kilo, s výbavou 140, s batožinou na motorce 180 kilo, tak je 800ccm na solidní cestovnání málo.

3 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120

14.4.2014 v 22:32 | Nahoru | #39
před 2lety jsem řešil skoro to samé ZDE
zkušenosti z babety a první moto, cenový limit neomezen

193cm 120kg - na cestovani i sport, pro jizdu ve 2, něco co se neohledí a bude vypadat i za několik let porád dobře



6ku eee - to bylo jak na odrážedle

litra ??


porad mi to přišlo malý a hlavně ,,nijaký,,

Střelu ?


moc se mi to líbilo, ale jako první moto to TOP ?

zvítězil rozum a ikdyž jsem o nějaký Moto Guzzi v životě neslyšel, bylo rozhodnuto co jsem na ni sednul. Díky tomuto fóru jsem si ji vlastně koupil.....

a neměnil bych

možná k tomu jedině dokoupil


jinak pro cestovani ve dvou.... porád pohodlné, žena teda raději s kámošm na HD, ale poté co jela jak spolujezdec na CBR600 to po dvou kilometrech vzdala a říká že to ,,není tak hrozný,,


a ikdyž 90% lidí řekne že je nejlepší si koupit jako první moto něco slabšího a postupně přecházet na vyšší kubaturu.... Ano pro mladého ogaru plného testosteronu s chutí jezdit naplno beru, ale pro dospělého bych se toho nebál.
Můžeš se rozmáznout stejně na 600ce nebo 1300ce, když někdo nedá přednost, přehléde tě při odbočování, do cesty vběhne srna, nebo když nějaký kokot nechá rozlitý olej na cestě už prostě neovlivníš.

good luck

Naposledy editováno 14.04.2014 23:04:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 13:22 | Nahoru | #40

kott píše: Ono je těžký někomu radit, když o své budoucí motorce ví jenom to, aby měla kardan a nějaký kubíkový rozmezí. Osobně si myslím, že pro tvoji postavu to začíná právě u XJ900 a i ta si myslím je na pohled málo. Já mám 180/86 a když jsem měl před lety Maraudra 800, tak jsem si na fotkách připadal jak na koloběžce. Myslím si, že zas nějak zapálenej srdcař nebudeš, tak si nejdřív nějakou někde vyzkoušej. Možná časem zjistíš, že ti bude motorka stejně stát v garáži a měl ses dát třeba na parašutismus . Na čem jsi vlastně už jezdil, nebo to je zase jenom módní výstřelek?

Zapálenej pro motorky jsem, denně nalítám 100 km, takže nechci řetěz a furt se s tím cicmat. Takže v garáži mi jen tak stát nebude, chuděra, to vím jistě No a parašutizmus, exorcizmus a travesti mě neberou... jasně že chci motku, jinak bych tu nebyl a nepsal. Jen se mi musí líbit, tak jsem prosil o tipy. Líbí se mi Moto Guzzi, ale je fakt, že se na to asi nevlezu (ty kolena a hlavy válců), líběj se mi Ducati (ale ty nedělaj kardany), takže stejně skončím, jak tu někdo podotkl, asik na Bramboře Nechci choppera kvůli ovladatelnosti a hmotnosti, spíš cesťák nebo cest.enduro. Naháč nebo kapota: jasně, že naháč je hezčí, o tom žádná, ale kapota má taky svoje výhody - menší aerodynm.turbolence (spotřeba), atd. Sbírám jen vaše tipy... pak si na to sednu a rozhodnu. Howgh

Naposledy editováno 15.04.2014 13:23:10

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 13:25 | Nahoru | #41
A co takhle VX800 suzuki měl jsem ji pár let a nemohl jsem si stěžovat.

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 13:32 | Nahoru | #42
SpawnnS> Pročítám tvý vlákno... pěknýýý. díkyz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 13:33 | Nahoru | #43

seikos píše: to bys musel pochopit tu ironii
Prostě jestli má někdo 120 kilo, s výbavou 140, s batožinou na motorce 180 kilo, tak je 800ccm na solidní cestovnání málo. Nedejbože když vezme ještě baťůška

To víš, mám hodně svalů, hlavně kolem pasu, hehe

jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 14:06 | Nahoru | #44
já mám 191/116kg jezdim XVS 1100,musel jsem si udělat přepáčko aby to nevypadalo že za jízdy kadim.Ty bezúdržbový kardany trošku údržby taky potřebujou

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 14:24 | Nahoru | #45

Ladajs píše: Zapálenej pro motorky jsem, denně nalítám 100 km, takže nechci řetěz a furt se s tím cicmat. Takže v garáži mi jen tak stát nebude, chuděra, to vím jistě No a parašutizmus, exorcizmus a travesti mě neberou... jasně že chci motku, jinak bych tu nebyl a nepsal. Jen se mi musí líbit, tak jsem prosil o tipy. Líbí se mi Moto Guzzi, ale je fakt, že se na to asi nevlezu (ty kolena a hlavy válců), líběj se mi Ducati (ale ty nedělaj kardany), takže stejně skončím, jak tu někdo podotkl, asik na Bramboře Nechci choppera kvůli ovladatelnosti a hmotnosti, spíš cesťák nebo cest.enduro. Naháč nebo kapota: jasně, že naháč je hezčí, o tom žádná, ale kapota má taky svoje výhody - menší aerodynm.turbolence (spotřeba), atd. Sbírám jen vaše tipy... pak si na to sednu a rozhodnu. Howgh



Nebudu ti vymlouvat kardan. Rozhodne je to dobra vec. Mam motku s kardanem i retezem a take me porad sr... kazdou chvili mazat nebl cistit. Tak jsem poridil Scottoiler a o te doby moc velky rozdil v udrzbe mezi kardanem a retezem nepocituji.
Jinak osobne bych doporucil navstivit par showroomu a posedat si na tech par tipu co tu bylo a podle toho co te chytne se pak rozhodnout. Ale urcite bych kvuli tomu nevyradil motky s retezem, jak jsem psal je to za par penez proti nove motorce resitelne.

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 15:10 | Nahoru | #46

Ladajs píše: To víš, mám hodně svalů, hlavně kolem pasu, hehe

no to je jasný

jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 15:54 | Nahoru | #47
Já jen k tomu omezení obsahu (objemu). Neposuzuj motorku dle objemu a neboj se velkých kubatur (v rámci cestovních strojů). Velkoobjemové cesťáky nejsou ani tak o výkonu v kilowatech, jako spíš o kroutícím momentu. Tzn. že motor má sílu a nemusíš tolik řadit a točit motor, aby to jelo. U velkoobjemu můžeš jezdit svižnou kochačku do 4000 rpm, ale taky když potřebuješ, to pěkně roztočit, abys např. snadno předjel...
Já mám litrovou motorku - cesťáka - a jsem motorově spokojen. Při pohodové jízdě to není trhač asfaltu, ale když ji roztočím, umí pěkně utíkat.

jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 18:04 | Nahoru | #48
Co takhle Crosstourer, velikostí by to určitě šlo... ale nejsem objektivní...

jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 18:06 | Nahoru | #49
Co takhle Crosstourer, velikostí by to určitě šlo... ale nejsem objektivní...






Naposledy editováno 15.04.2014 18:14:10

jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 19:11 | Nahoru | #50
mám teda jenom 186 cm a má v11 pohoda, vzhledem k limitu zkus 1200 sport

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 20:20 | Nahoru | #51
SpawnnS>Dobrá volba, hezký stroj. Gratuluji k výběru. Jinak souhlas, i když mám pouze 185 cm. MG bych neměnil. Jízda s emocemi.

jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 21:01 | Nahoru | #52
Podívej se na VTX 1800, já mám 190cm/100kg a dá se, dáš tam přepákování a mysli si, že máš výhodně jednu za cenu dvou

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

15.4.2014 v 22:11 | Nahoru | #53

Ladajs píše: Zapálenej pro motorky jsem, denně nalítám 100 km, takže nechci řetěz a furt se s tím cicmat. Takže v garáži mi jen tak stát nebude, chuděra, to vím jistě No a parašutizmus, exorcizmus a travesti mě neberou... jasně že chci motku, jinak bych tu nebyl a nepsal. Jen se mi musí líbit, tak jsem prosil o tipy. Líbí se mi Moto Guzzi, ale je fakt, že se na to asi nevlezu (ty kolena a hlavy válců), líběj se mi Ducati (ale ty nedělaj kardany), takže stejně skončím, jak tu někdo podotkl, asik na Bramboře Nechci choppera kvůli ovladatelnosti a hmotnosti, spíš cesťák nebo cest.enduro. Naháč nebo kapota: jasně, že naháč je hezčí, o tom žádná, ale kapota má taky svoje výhody - menší aerodynm.turbolence (spotřeba), atd. Sbírám jen vaše tipy... pak si na to sednu a rozhodnu. Howgh



a obavy že na Sportce budeš kolenama drhnout o válce mít nemusíš, myslím že mám nohy ke své postavě i tak dost dlouhé a mám tam porád rezervu, respektive nikdy jsem se o válce neopřel

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

16.4.2014 v 10:38 | Nahoru | #54

Ladajs píše: To víš, mám hodně svalů, hlavně kolem pasu, hehe



No musím souhlasit se Seikosem a z vlastní zkušenosti můžu říct,že 8kilo s baťůžkem a tvými proporcemi není nic moc a v krpálech bude pěkně dejchat.Asi bych šel do BMW 1200,můj názor a dá se sehnat už za docela slušný prachy.

Naposledy editováno 16.04.2014 10:38:50

1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku s kardanem pro 194/120

16.4.2014 v 20:33 | Nahoru | #55
ted jsem koupil Moto guzzi California touring Ev , je to 1100cm3 a je to pohodlná motorka na kochačku , ale i na cestování jsem sice menší ,ale myslím že by ses tam vešel pohodlně i Ty

Naposledy editováno 16.04.2014 20:35:06

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

16.4.2014 v 20:59 | Nahoru | #56
Mam 198/130 a jezdim na Honde st1300a Pan European. Jsem sni moc spokojen i kdyz velikostne je to tak tak. Dneska uz bych volil asi vetsi, napr Honda Goldwing, BMW K1200LT nebo rovnou K1600GTL. Motorky pro chlapy s nasi postavou jsou cim dal vetsi problem.

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

17.4.2014 v 07:31 | Nahoru | #57

Hogon píše: pro vysoké postavy

jakou motorku s kardanem pro 194/120

17.4.2014 v 10:01 | Nahoru | #58
začátečník? Tak transalp700, bandit650 na rok-dva. Naučíš se rychleji, snadněji a lépe než na nadlitru.

Že někdo začínal na mt-01 mě nezajímá

(reakce na) jakou motorku s kardanem pro 194/120

20.4.2014 v 12:44 | Nahoru | #59
Ladajs> Zkušenosti s TRIUMPHEM EXPLOREREM
Mam zatím jen ty nejlepši,co se týče jízdy a jeho vlastností. Měl jsem malou závadu takže byl u doktora v servisu. Moje maličkost je 190cm a 105kg. Měl jsem Tiger 1050 a byl na mně malej.
Motka je v pohodě zatím zajíždim a mám najeto 1100km. Je sice trochu težši, ale jen když neni v pohybu. Mohu jen doporučit. Hlavně třivál je super mám už druhý. T.

Naposledy editováno 20.04.2014 15:32:01
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist