globalmoto_kveten





Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

20.6.2017 v 09:05 | Nahoru | #1

dakarista píše: Pumpido> jezdil bych, ale Japonska technika selhala. Že já s tím koketoval a zkoušel, měl jsem zůstat u italek ... motorka co má objet zeměkouli a odejde ji ve 30t vodítko ventilu.


Jako fakt? Voditko ventilu u FJRa pri takovejch smesnejch kilometrech? Jak se to projevovalo?

(reakce na) Jindřichův hradec

20.6.2017 v 09:44 | Nahoru | #2

Slávek-TDM píše: Jako fakt? Voditko ventilu u FJRa pri takovejch smesnejch kilometrech? Jak se to projevovalo?



No zjistil jsem, že je to jejich nemoc. První generace na to trpěly hodně, zhruba 10% produkce a byla na to i vyjádření Yamahy. Ze pokud se to projeví, opravili to. Druhá generace na to už trpěla méně. Ale já bohužel koupil málo jetou, tak se to nestihlo projevit záruce. Takže mám smolíka. Někdy je fakt lepší koupit více jetou. Projevuje se to nejdřív jen slabým ťikáním z levé strany motoru. Později to ťiká až do 4000 ot... zajímavé je, že to vždy je levá strana a první nebo druhý válec a výfukové ventily. ..



Oficiálnívyjádření technické podpory Yamaha p. Burda je: to se občas stane, nic s tím neuděláme.



Naposledy editováno 20.06.2017 10:08:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist