Skvělá odpověď, děkuji!
10.4.2014 v 07:58
|
Nahoru | #1
Zdárec, přihodim něco do ohně, ikdyž pán nademnou sepsal dost. U 525 výměna pístní sady - vlastní zkušenost - kamarád jezdí snáma a má u 525 /vlastní ji několik let/ na pístu přes 400mth a v motoru ani neklepne - ale tohohle se dožije snad 1 motorka z 10, neni to o ničem jiném než po kom motorku koupíš a po kom ji koupil majitel před tebou. U 450 ta výměna bude v kratším intervalu, ale ne o moc. V podstatě jde o to samé...servis a zacházení. Olej - čtu inzeráty olej po 10mth, proč ne, výrobce však pro tyhle endura udává 20mth - možná i víc ! V 525 se to jen převaluje a tak tam tolik k opotřebení nedochází jako u menších objemů, který se vytáčej. Ale když to vyměníš dřív, budeš klidně spát :) Hlavně tam lej to co tam má bejt, nebo stejnou specifikaci a nelaboruj :) Ještě k těm mth, 100mth = kontrola, ať už u 4T nebo 2T, a pak víš na čem seš.. Taky si nenapsal co chceš jezdit apod, 450 a 525 je rozdíl, kor exc X cross. Jinak jeden takovej malej typ, pokud se vydáš pro jakoukoliv moto na Moravu apod, tak se ti riziko že kápneš na vylítanej vajgl, kterej je na oko navoňenej sníží tak o 40% - sice si připlatíš ale otevři nějakej takovej inzerát a podívej se na stav motorky a cenu, pak si otevři inzerát ze středoč. nebo liberec. kraje popř Prahu a uvidíš ty rozdíly :) Pokud nejsi jeden z těch co motorku slítaj za 1 nebo 2 sezony a pak prodávaj, a chtěj si ji chvíli nechat, tak taková analýza stojí za to... Čus a zdar při výběru !