globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je nutné upravit jednotku když dám laďák?
Dostal jsem celkem dobrou nabídku na laďák Scorpion na SV 650 r.v. 2006 (stříkačka), ale nevím, jestli stačí jen vyměnit lauf (jedná se jen o koncovku), nebo je nutné potom nějak upravovat palivovou mapu nebo dělat jiné zásahy? Četl jsem totiž spousty názorů a někdo píše, že stačí jen vyměnit koncovku a někdo, že je potřeba naladit směs atd. Jde mi o to aby se tím nezmršil průběh výkonu nebo aby to třeba nezačalo víc žrát najednou.

Předem děkuji za rady

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.4.2014 v 22:46 | Nahoru | #91
assassin>
Tak čo třeba k 1300 s. S rychlorazenim v sérii si při razeni střílí asi taky špatně

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.4.2014 v 22:48 | Nahoru | #92
assassin> 911 turbo s stojí 5,5 míče

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.4.2014 v 22:51 | Nahoru | #93
Ještě se zeptám jak je možné že když na banditů 650 vrátím na hranicích tlumivku do ladaku
Tak to cca 5 km špatně jede a pak se to srovná?
Není to tím že se doladi? Jinak si to neumím vysvětlit

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.4.2014 v 23:00 | Nahoru | #94
Pycha: neni strileni jako strileni - podle me je rozdil kdyz je to kvuli ALS v preplnovanem aute, kdyz je to u rychlorazeni z duvodu preruseni zapalovani ale ne vstrikovani a je neco jineho kdyz je to proto ze je motor chudej . Ale za kazdou cenu te o tom presvedcit nepotrebuju...

Cenu porsaka mam spatne to uznavam...

Co se dej v tvem banditu na dalku nedokazu urcit, ale denso jednotky ktere suzuki pouziva znam docela dobre a jsem si dost jistej ze se nijak nedoladuje.

Naposledy editováno 10.04.2014 23:03:50

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.4.2014 v 23:13 | Nahoru | #95
assassin> no tak mj to vysvetili mám to v garáži prijed a vyzkousej

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

10.4.2014 v 23:37 | Nahoru | #96

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

11.4.2014 v 09:06 | Nahoru | #97
Pycha: jak rikam, nemam potrebu ti dokazovat ze o tomhle neco vim .
Jinak vygooglil si povidani o lambde pro uplne laiky - tam je to hodne zjednodusene a tyka se to aut ...

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 21:17 | Nahoru | #98
Nevím jestli ladit jednotku, ale dneska jsem na zkoušku utěsnil pair systém a je klid žádný střílení pravidelně při ubrání v 4tis, až bude čas pujde ven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 22:44 | Nahoru | #99

Mr.Dreamer píše: Pff, to je prostě temperament motorky . Ale ne, motorka jezdí krásně, na okruhu za 6l/100km, svižná jízda na silnicích 5,5l/100km a výkon je velmi dobrý, takže do toho hrabat nehodlám .



No jo, musis obcas taky podradit z ty tvy vecne zarazeny sestky (no dobre i s tim tvym jednim kvaltem sem ti nestacil no )

btw. Tys koupil novou ER6?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 22:49 | Nahoru | #100

dejf. píše: No jo, musis obcas taky podradit z ty tvy vecne zarazeny sestky (no dobre i s tim tvym jednim kvaltem sem ti nestacil no )

btw. Tys koupil novou ER6?



Tak víš, že když je zábavný úsek, tak tam ty kvalty létají sem a tam, udržet motorku v těch správných otáčkách je také umění a dost se to odvděčí, ale pokud jedu nudný přejezd, tak je ideální tam prostě kopnout šestku a řešit jen točení plynem a řídítky .
No, byla v záruce, ale úplná funglovka to nebyla, což byla velká chyba, kterou bych už nikdy neudělal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 23:05 | Nahoru | #101
Mr.Dreamer> No ja celkem obdivoval tvuj vysokej najezd na Q1. Ja si i z nudnyho useku (napr. mesto) udelam zabavu. Hlavne diky vejfuku z kteryho to strili jak v Sarajevu lidi se votacej dyz zavres plyn, kor nekde mezi barakama, tam je dobra akustika a ty se jenom tlemis do helmy . Ne ze bych nejak lital po tom meste, ale vyjezdy z krizovatek pod plnym kdyz ti uchcava zadek me bavej.

Pockej jakoze mas ted druhou er6 nebo co?

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 23:08 | Nahoru | #102

dejf. píše: Mr.Dreamer> No ja celkem obdivoval tvuj vysokej najezd na Q1. Ja si i z nudnyho useku (napr. mesto) udelam zabavu. Hlavne diky vejfuku z kteryho to strili jak v Sarajevu lidi se votacej dyz zavres plyn, kor nekde mezi barakama, tam je dobra akustika a ty se jenom tlemis do helmy . Ne ze bych nejak lital po tom meste, ale vyjezdy z krizovatek pod plnym kdyz ti uchcava zadek me bavej.

Pockej jakoze mas ted druhou er6 nebo co?



Já jezdím stále Q2, mám tam už 9000 a ještě tam tak 1-2 tisíce plánuji přidat. Ono když sjíždíš kraje, tak ti zbyde více na středu .
Ne, mám pořád tu samou jednu modrou ninju a ještě si jí pár let plánuji nechat .

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 23:43 | Nahoru | #103
aha tak sem to blbe pochopil. Nemel si prve psat "nova"

Q2 a 9000 tis. ty si demon. Nahodou ted uz sjizdim i ty kraje, nemam moc na benzin tak jezdim jenom Dubou a zpet, takze se ta guma sjizdi ted rovnomerne A chicken pruhy uz sem taky zneskodnil A nerejpej (dobre, zacal sem si ja a sam sem si nabeh, dyt ja vim )

Naposledy editováno 12.04.2014 23:44:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 23:50 | Nahoru | #104
assassin> Procet sem tu diskuzi a stejne sem teda nepochopil, proc strilej i uplne seriovy motorky s origo vejfukem. Bandit si neskytnul nikdy, yamaha strilela vostosest a co sem koukal na ruzny videa a i se ptal lidi tak je to zrovna u modelu FZ8 i FZ1 naprosto bezny. To mi trochu nejde do hlavy, ze by to japonci ve fabrice neumeli naladit...
A kdyz sem pak dal ladak + vytah tlumivku, tak je to fakt střelba.
Kecal bych, kdybych rek ze si to neuzivam, nicmene rikam si, jestli je to fakt pohlazeni po dusi pro ten motor, dyz to dela pokazdy kdyz zavres plyn nad cca 6 tis.

a este se zeptam> slysel sem ze je nejakym zpusobem jde "preprogramovat" puvodne neštelovatelnou ŘJ? Mas s tim nakou zkusenost? Vali se mi doma prave suzuki ŘJ 25 kw, coz je diky novy uprave pravidel "malyho" ridicaku k hovnu. Je nejaka moznost ji premapovat na puvodni vykon, ci snad tech 35 kw?

Naposledy editováno 12.04.2014 23:56:15

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

12.4.2014 v 23:54 | Nahoru | #105
dejf.> Pff, ten motor toho zažije mnohem více, než proběhnutí nějakého plamínku. Pokud by to motorka začala dělat z ničeho nic, tak je to náznak toho, že je tam něco rozhozené, pokud to dělala vždy, tak není co řešit, alespoň to hezky vypadá .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

13.4.2014 v 23:28 | Nahoru | #106

6vik9 píše: Nevím jestli ladit jednotku, ale dneska jsem na zkoušku utěsnil pair systém a je klid žádný střílení pravidelně při ubrání v 4tis, až bude čas pujde ven


P.A.I.R. systém není vůbec špatná věc. Podle něj poznáš jaký maj palivo na pumpě, naučíš se podle něj jezdit úsporně- teda pokud chceš, oakmžik kdy přeřadit když to nemá otáčkoměr a vůbec jak se motor trápí nebo pěkně přede. Vyhazoval bych ho jen v případě, že se podělá, v Evropě není moc možností kde ho nechat opravit a hlavně nastavit.
-Jo jinak když jedu do ciziny, tak taky uzavřu sání P.A.I.R. systému kvůli hluku, ale bohužel pak mám pocit, že jedu na půjčené motorce

2 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 08:31 | Nahoru | #107
Had: muzes mi vysvetlit jak se da pair pouzivat zpusobem co pises?

Dejf: nejak nevim o tom ze by seriove motorky strilely - tipuju ze to bude sem tam jen neco utlumeneho - a bude to zpusobene nejakou variaci na ten eko nesmysl co pousti vzduch do vyfuku....
Ad jednotky, jo i seriova neprogramovatelna jednotka jde naprogramovat - nektera lip, nektera hur... Suzuki jednotka by mohla jit relativne dobre - jsou na to uz znamy zaoojeni, software vybaveni atd od lidi co ji hacknuli...

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 09:14 | Nahoru | #108
no ty kraso to jsou mi veci,ja ten pair zrusil a ted kua nebudu vedet kdy radit,to teda moc neporychlim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 09:16 | Nahoru | #109

assassin píše: Had: muzes mi vysvetlit jak se da pair pouzivat zpusobem co pises?

Dejf: nejak nevim o tom ze by seriove motorky strilely - tipuju ze to bude sem tam jen neco utlumeneho - a bude to zpusobene nejakou variaci na ten eko nesmysl co pousti vzduch do vyfuku....
Ad jednotky, jo i seriova neprogramovatelna jednotka jde naprogramovat - nektera lip, nektera hur... Suzuki jednotka by mohla jit relativne dobre - jsou na to uz znamy zaoojeni, software vybaveni atd od lidi co ji hacknuli...



Nové FZ8 a FZ1 i třeba má 650R (i když mnohem méně) střílí zcela běžně bez nějakých úprav. Netuším, čím to je, ale pochybuji, že to něčemu ublíží.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 09:24 | Nahoru | #110

Mr.Dreamer píše: Nové FZ8 a FZ1 i třeba má 650R (i když mnohem méně) střílí zcela běžně bez nějakých úprav. Netuším, čím to je, ale pochybuji, že to něčemu ublíží.



Jak sem psal, neni strileni jako strileni - pri brzdeni motorem se da rict ze to je ok, pokud to nejsou extra velke rany.u novejch motorek v serii za to budou zodpovedna ruzna ekoudelatka....

Kubosh: rekl bych ze had ma na mysli klapky v sani co maj tlumit hluk a otviraj se kolem 4tis - podle toho zvuku ze sani se da odhadnout otacky, ale nevim o motorce co ma rizeny klapky v sani a nema otackomer...

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 09:36 | Nahoru | #111
assassin> no asi jo, ale razeni se pry dela podle citu aspon mi to jako malymu parchantovy tvrdili zkusenejsi.No zas je nova doba a vse je asi jinak.Ty jsi ovsem nezmar musim podotknout ,ja uz to nedavam

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 11:19 | Nahoru | #112
Kubosh: no mam docela mazec v praci, tak kdyz si potrebuju ulehcit tak kouknu na m.cz a trosku tady zachytracim :)

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 11:35 | Nahoru | #113

assassin píše: Had: muzes mi vysvetlit jak se da pair pouzivat zpusobem co pises?

Dejf: nejak nevim o tom ze by seriove motorky strilely - tipuju ze to bude sem tam jen neco utlumeneho - a bude to zpusobene nejakou variaci na ten eko nesmysl co pousti vzduch do vyfuku....
Ad jednotky, jo i seriova neprogramovatelna jednotka jde naprogramovat - nektera lip, nektera hur... Suzuki jednotka by mohla jit relativne dobre - jsou na to uz znamy zaoojeni, software vybaveni atd od lidi co ji hacknuli...



A ty to přeprogramování originální jednotky Suzuki SV 650 K6 umíš? Mám doma taky jednotku na 25kW, kterou bych před prodejem rád přehodil na 35kW a nechal zapsat do TP.

3 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 11:44 | Nahoru | #114
Miro: teoreticky jo, prakticky jsem jeste zadnou nedelal - problem je ten ze ti ji stejne nikdo nenapise jako 35kW i kdyby takova opravdu byla - ja ti takovy potvrzeni nedam a i kdyby jo tak se mu na urade vysmejou :)

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 13:00 | Nahoru | #115
assassin> diky. Jinak treba tady:

Je slyset jak to i se serii pokazdy loupne pri ubrani. S otevrenym laufem sou ty rany samozrejme pak hlasitejsi.

Miro: teoreticky jo, prakticky jsem jeste zadnou nedelal - problem je ten ze ti ji stejne nikdo nenapise jako 35kW i kdyby takova opravdu byla - ja ti takovy potvrzeni nedam a i kdyby jo tak se mu na urade vysmejou :)



Prave to je ten problem no. Nicmene furt by se asi lip prodala s plnym vykonem (62kw) nez s 25.

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 18:57 | Nahoru | #116
-HAD Ahoj pair sem utěsnil na zkoušku neb rány kolem 4tis při ubrání byli na můj vkus a myslím i ventilů až moc zatím mám takhle najeto 200km motor přede jako kocour a kanonáda pryč nemusím střílet stačí lahodné duo Yošimur ale dík za názor

Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 21:28 | Nahoru | #117
Honda cbr 600f 2011 výfuk akrapovic slip on určený k tejto moto. S origo vzduch filtrom mala moto problémy, po výmene filtra za KN-ko sa pocitovo problémy stratily.

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 22:51 | Nahoru | #118
assassin>
Takže to vypadá že jsme si jen neujasnili jak moc to má střílet ale to by se téma jmenovalo jak moc to může střílet a ně jestli ji bezpodmínečně nutný ladit po výměně koncovky (bez svodu)

Ekoudelatka ... to zní velmi fundovane

1 reakcí na tento příspěvek Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

14.4.2014 v 23:58 | Nahoru | #119
šmarjá co furt máte s těma laďákama? Co ladíte? Kravál? Nerozumím tomu a jsem tomu rád...
Radši jezdím a nedělám zbytečnej binec.

(reakce na) Je nutné upravit jednotku když dám laďák?

15.4.2014 v 08:44 | Nahoru | #120
Potok01> mám strach že se mí tohle taky jednou stane

F1 šli s hlukem dolů a je kolem toho velkej humbuk tak na tom kraválu asi něco je +420602173861

Naposledy editováno 15.04.2014 10:07:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist