globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: závada kardan
25.3.2014 v 20:40
Zdarec všem. Setkal se někdo s touto závadou jako je na fotce ? Hřídel kardanu se provrtal skrz karter. Fakt chuťovka. přišel jsem na to při jarní údržbě protože mi začal kapat olej.











závada kardan

2.4.2014 v 10:32 | Nahoru | #31
Chlapy díky za poklony ale už nahoře v příspěvku jsem psal že mi to dělaj kluci v DK tuning. do tohohle bych sám nešel protože chci aby to až se to složí fungovalo jinak tady na fotce je ta závada celá ta středová hřídel se po povolení koncové matky posunula a ta mezera na konci tam bát nemá. Vůbec nechápu jak se ta hřídel mohla posunout to že se povolí matka to je jasné ale ta hřídel se posunula i v tom planetovém kole kde je nalisovaná.



2 reakcí na tento příspěvek závada kardan

2.4.2014 v 11:13 | Nahoru | #32
Dk tuning je stejna firma jako dk racing? Jsem pod dk tuningem nasel firmu na auta tak se ptam?Dik

2 reakcí na tento příspěvek závada kardan

2.4.2014 v 12:35 | Nahoru | #33
Tím se potvrzuje moje domněnka že by při ukrouceným závitu stačilo jen přelisovat kolo na novou hřídel né měnit celé soukolí... Schválně zkusím zjistit na kolik by vyšla výroba takové hřídele... Zase nás Yamaha pěkně drbe

(reakce na) závada kardan

2.4.2014 v 14:20 | Nahoru | #34
Bimbo-ze-Žižkova> Dk tuning se to jmenuje maj zastoupení Triumph a jsou dole v podolí

(reakce na) závada kardan

2.4.2014 v 14:22 | Nahoru | #35
OndrasHodek> nojo ale ona se posunula celá hřídel i skrz to kolo a tak se bojím že když bych to nalisoval podoma tak by se to protočilo nebo posunulo znova to raděj objetuju těch 13,500.- Kč ikdyž jsou to zloději protože vědi že to posrali a ještě si za to řeknou nehorázný peníze

(reakce na) závada kardan

2.4.2014 v 20:15 | Nahoru | #36
OndrasHodek>Ahoj, tvoje myšlenka se mi zamlouvá, protože 13litrů je 13litrů. Ta cena výroby by mě taky zajímala.

1 reakcí na tento příspěvek závada kardan

6.4.2014 v 20:49 | Nahoru | #37
Nechal bych to vyrobit a to ozubené kolo zároveň s lisováním na hřídel přilepil lepidlem na kov odolné vůči oleji a přilepil bych i matku. Budeš mít jistotu. Do dvou tisíc by se ta hřídel vyrobit dala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

7.4.2014 v 19:57 | Nahoru | #38
ffugas> Už jsem ji objednal je to ta zesílená takže by taky měla fungovat. Posílají to v sadě i s výstupem na kardan a větší matkou kterou nechám přilepit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

7.4.2014 v 20:24 | Nahoru | #39
Seržant67> Ještě budeš potřebovat defomační podložku, která se dává pokaždé nová a v té sadě tuším není (na nákresu č.10) je potřebná ke správnému vymezení vůle v převodu. Hlavně tam nedávej starou.Kdyžtak ti najdu obj. číslo. Pokud jde o lepení, servisní manuál říká lepit, tedy tahle matka by měla být vždy lepená.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

8.4.2014 v 10:15 | Nahoru | #40
OndrasHodek> Už je objednaná jen nechápu proč jí nedávají k těm dvoum hřídelím když ty kurvy žlutý za ně chtěj 13,000,- to už by je ta podložka neposrala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

10.4.2014 v 12:36 | Nahoru | #41
Seržant67> Ahoj, nejses v tom sam, mam tu hridel u motoru (omlouvam se za terminologii, moc tomu nerozumim - na tom schematu je to c.11) na 2 pulky a ceka me to stejny. Prosim Te, mas nejaky odhad toho, kolik to bude stat? Hlavne to puleni motoru....

Naposledy editováno 10.04.2014 12:42:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

10.4.2014 v 12:50 | Nahoru | #42
sheba> Nepotěším tě ale pohybuje se to + - 30 000,- z toho okolo 20000 jsou hřídele a veškerá těsnění. Jedině se dá ušetřit tím, že si objednáš díly sám. A do servisu dovezeš jen samotnej motor

A nebo tu hřídel zkusit vyrobit, nad postupem už jsme se tu zamýšlely ale není to odzkoušené...

Naposledy editováno 10.04.2014 12:53:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

10.4.2014 v 13:00 | Nahoru | #43
OndrasHodek> hm, hm, dival jsme se, ze jen ta zlomena hridel stoji neoriginalni 12 000... Ale furt lepsi jak hodit motorku za 150 litru ze skaly :D No, dneska se tam na to jsu podivat, tak uvidime. Kazdopadne diky za odpoved

(reakce na) závada kardan

10.4.2014 v 13:04 | Nahoru | #44
sheba> 12 000,- je běžná cena za originální díl(sadu). A jsou to dvě hřídele, vidlička kardanu, matka těsnění mění se 2 hřídele kvůli úhlovému převodu v motoru.

(reakce na) závada kardan

10.4.2014 v 13:23 | Nahoru | #45
sheba> Hele 13,600 stojí ta opravná sada přímo od Yamaha. K tomu všechny těsnění a ještě pár těch vymezovacích podložek. I s půlením motoru to vyjde na cca 30.000,- Kč Yamaha to dodá do 6ti dnů.

závada kardan

10.4.2014 v 21:08 | Nahoru | #46
A další hřídel v hajzlu. Ti japončíci to snad dělali schválně, aby potom mohli prodávat náhr. díly za takové prachy. To je hnus. Takže, když si budu chtít koupi Draka, tak si mám připravit dalších 50 000kč na volnoběžku a ulomenou hřídel pohonu, jo? Tak to mě odvezou!

1 reakcí na tento příspěvek závada kardan

14.4.2014 v 08:59 | Nahoru | #47
Tak jsem se na to byl podivat v servise a je ustrihnuta "jen" pulka zavitu na konci dilu 11. Takze to pujde opravit. A snad by to melo i vydrzet...

(reakce na) závada kardan

14.4.2014 v 11:35 | Nahoru | #48
sheba> U mne se o takovouhle opravu taky někdo snažil ... no vydrželo to 2000km ....

1 reakcí na tento příspěvek závada kardan

14.4.2014 v 11:57 | Nahoru | #49
Me spis zajima co je pricinou toho ze se ta matka urve.Na zkrut tam zadna sila asi neni kdyz to ma za ucel drzet kardan.kriz na hridely,tisicihranu.A na tah?Pises ze se tim vymezuje vule dvou soukoli uvnitr motoru.Tam me pak napada ze to je dotahly moc a celou dobu to ma snahu natahovat zavit az se urve.Nebo je to jinak?
Ondrasi uz jezdis?Ja porad ne,cekam na chrom riditek co jsou na morave u Vepreka,zitra nebo mozna dnes by to melo byt hotovy ale mam nejakej divnej pocit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

14.4.2014 v 12:25 | Nahoru | #50
Bimbo-ze-Žižkova> čus nejezdim už je 14 dni na reklamaci v servisu. je to na podělání. Dotažený je to opravdu fest, každopádně tahle matka drží tu hřídel aby nevyběhla směrem dopředu tak jak se to stalo seržantovi. Předpokládám že při určitým stavu (asi brždění motorem) se ta hřídel tlačí dopředu a ten závit povolí. Jinak si to neumím vysvětlit.

(reakce na) závada kardan

14.4.2014 v 12:40 | Nahoru | #51
OndrasHodek> potom by bylo jedno kdyz s tim nekdo dela rozjezdy jak na sprintu.Moc se mi to ani nezda pri tom brzdeni motorem,proc by se ta hridel mela tlacit dopredu?
Tak to jsme na tom stejne s tim jezdenim

závada kardan

15.4.2014 v 00:56 | Nahoru | #52
Možná dojde k porušení zajištění matice(třeba ztrátě předpětí popř.nevhodné lepidlo),to by vysvětlovalo proč při razantním brzdění motorem vzhledem ke směru ot. hřídele a pravému závitu ,dojde vlivem setrvačnosti matky k přetažení a následně praskne hřídel-závit.Dle mě nemá hřídel u závitu dostatečnou pevnost(proto ten nový tip)

Naposledy editováno 15.04.2014 01:40:24

1 reakcí na tento příspěvek závada kardan

15.4.2014 v 17:59 | Nahoru | #53
Zdar kluci, no jak to tak čtu, tak jsem měl s kardanem u svého Draka docela kliku, že vydržel. Drak byl to sice jen 650, ale kdo ví. Chce se mi po tomto čtení napsat, že mám u Warrika zlatej řemen, ale raději budu držet hubu, jelikož i ten řemen nebo řemenice mohou jít do hajzlu a to je taky cenově raketa. Tak nezbývá vám popřát ať to dáte co nejdříve do kupy.

(reakce na) závada kardan

18.4.2014 v 12:27 | Nahoru | #54
Bimbo-ze-Žižkova> muzu potvrdit, ze se to stava pri brzdeni motorem. Myslel jsme na pi*oviny a misto trojky jsem tam kopl jednicku

závada kardan

19.4.2014 v 09:13 | Nahoru | #55
Začínám mít pocit, že pohon řemenem bude asi to nejlepší. Podle toho co tady čtu, tak i řetěz bych snesl. I když vím, že na mašině této kategorie nemá řetěz co dělat. Ale raději občas vyměnit řetězovku, než se bát kdy mi praskne hřídel pohonu a rázem oprava za 30 000kč, ne-li víc. Přece s tím Japončíci museli počítat, že to má nějaký výkon a krouťák, tak by to mělo něco vydržet. Nevím na co mysleli.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

19.4.2014 v 09:37 | Nahoru | #56
OndrasHodek>Ondro, prosím tě, dá se poznat jestli je ta matice na hřídeli povolená, přímo na mašině bez nějaké demontáže. Jde mi o to, jestli jsem schopen při prohlídce stroje tuto závadu odhalit. Díky Jiří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

19.4.2014 v 13:23 | Nahoru | #57
Jiří78> Musíš schodit levý kryt a uvidíš když vemeš za kardan jestli ta matka má vůli. Pokud ano je povolená

(reakce na) závada kardan

19.4.2014 v 13:29 | Nahoru | #58
Seržant67>Pokud tedy příjdu na to, že ta matka je povolená, tak co s tím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) závada kardan

19.4.2014 v 17:21 | Nahoru | #59
Jiří78> mrkni sem

závada kardan

20.4.2014 v 01:02 | Nahoru | #60
Tato závada je jasně konstrukční chyba výrobce(při tom rozsahu poškozených moto)náhradní díly na opravu by měl rozdávat vrátný u vchodu do servisu zdarma místo reklamních tužek . Osobně bych při výběru stroje zkontroloval zda do spoje unašeč-matka nikdo nezasahoval a při zkušební jízdě zda nejsou žádné pazvuky hlavně přechod z tahu do brždění.Pokud ano rychle pryč(nebo slevu -30t. .Každopádně bych si po koupi zkontroloval dotažení-ale nesmí se pohnout matka jen zda drží a dodatečně bych ji zajistil nějakým bezdemontážním způsobem(třeba lepidlem na montáž autoskel)

Naposledy editováno 20.04.2014 14:07:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist