Na mé káwe zx6r 2006 jsem dělal komplet generálku brzd tzn. třmeny komplet rozebrány,vyčištěny atd..takže okruh byl bez kapaliny. vše jsem dal do kupy,nasidil nové destičky,také jsem měnil páčky za krátké CNC.
Odvzdušňoval jsem to ve předu i v zadu 2 dny, přez noc svázal brzdovou páku tak aby to vytlačilo i malé bublinky, ale stále to není ono.
Brzdit to brzdí, ale ne tak agresivně jako dříve a páčka zabíra až tak v polovině...
Nevíte jak to ještě lépe odvzdušnit,popř nedá se nastavit citlivost i jinak než na páčce?Mám ji na poloze 6..
Díky za rady!
1 reakcí na tento příspěvek Po odvzdzšnění a výměně desek moc nebrzdí
Jedna dobrá rada - ZADARMO ! - vemte starý z koupelny gumičku do vlasů, lepenku, prezervativ (novej, ne použitej!), zalezte do garáže k motorce a zatáhněte přední brzdu (viz. foto). Stačí to nechat přes noc a páčka brzdy přestane bejt "gumová", citelně ztvrdne. Vzniklým tlakem v brzdový soustavě se i minimum bublinek vzduchu v kapalině dostane do nádobky, kterou pak stačí otevřít, srovnat gumovou membránu ve víčku a zavřít. Celej systém budete mít 100% odvzdušněnej a rozdíl poznáte okamžitě při prvním zabrždění!
A. - ne, nemusíte na to měnit celou brzdovou kapalinu
B. - je to dobrý během sezony občas opakovat
C. - ale jestli máte brzdovou kapalinu "nějak divně špinavou" - hned jí vyměňte
D. - ne, u zadní brzdy to neni třeba
E. - jo, je dobrý to udělat i když mam motorku s ABS nebo duálníma brzdama
F. - "koně" Vám život nezachrání, brzdy jo!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po odvzdzšnění a výměně desek moc nebrzdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po odvzdzšnění a výměně desek moc nebrzdí
dave-lister píše: Dom_Vysočina> Pokud je páčka stlačena, nádržka brzdové kapaliny je oddělena od válce kde je vysoký tlak, jinak by tlak unikal do nádržky a nebrzdilo to. Nechápu jak se může vzduch dostat ven.
Tenhleten zpusob tady obcas nekdo zminuje, prijde me divnej a nesmyslenej ale mozny je vse.
Kazdopadne kdyz vymenis kapalinu tim zpusobem, ze doel povolis aby to teklo a nahore porad dolejvas a az dole tece cista kapalina tak to zastavis a projistotu namackas a klasicky odvzdusnis nemuzes mit problem s bublinkama.
Opacny postup kdysi to cele rozebral , tak rozumny clovke to plni spodem.
Pak nepotrebujes dratovat packu k riditkum.
Jentak mimochodem, chtel bych videt prezervativ co me udrzi namackanou brzdu .. kua vy tam na vysocine mate asi ocelove ptaky.
gugo píše: Tenhleten zpusob tady obcas nekdo zminuje, prijde me divnej a nesmyslenej ale mozny je vse.
Kazdopadne kdyz vymenis kapalinu tim zpusobem, ze doel povolis aby to teklo a nahore porad dolejvas a az dole tece cista kapalina tak to zastavis a projistotu namackas a klasicky odvzdusnis nemuzes mit problem s bublinkama.
Opacny postup kdysi to cele rozebral , tak rozumny clovke to plni spodem.
Pak nepotrebujes dratovat packu k riditkum.
Jentak mimochodem, chtel bych videt prezervativ co me udrzi namackanou brzdu .. kua vy tam na vysocine mate asi ocelove ptaky.
Ahoj; to je fakt, takový "kladiva" nemá nikdo další na světě ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |