globalmoto_duben_nolan





Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"

Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

5.8.2015 v 08:06 | Nahoru | #1
Miondir> Chtěl jsem se zeptat, jestli při průjezdu horním retardérem (např. čas 3:55 - 4:05 ) přináší nějakou výhodu ten průjezd takhle rozdělit plynem na tři části. Ptám se proto, že mou snahou je naopak co nejvíc se přiblížit tomu, že rovnoměrně tahám úplně od začátku až do konce (neříkám, že se mi to úplně daří). Možná trochu přiklapnu v okamžiku, kdy potřebuju motorku překlopit, ono to tak hezky nadhodí prdel a je to míň namáhavý přeskočit si na druhou stranu, ale prostě se mi zdá, že ta plynulost přinese lepší čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

5.8.2015 v 08:13 | Nahoru | #2
vybouřená_mrkev> Snažím se nahoře o to samé hele
Jinak pokud to nezmění tak se tam 11ctého nejspíše pěkně usmažíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

5.8.2015 v 15:18 | Nahoru | #3
vybouřená_mrkev> zrovna v tomhle casu jedu pred Matym, ktereho jsem se snazil natocit a neujizdet mu, takze to neni muj normalni prujezd, ale i tak mas pravdu, ze tam do plynu saham, nevim jestli to je i na okruhu vzdy vyhodnejsi, mam to zazite z gymkhany, kde se to bud da jet jednim dlouhym plynulym obloukem, ale najedes metry navic i kdyz vicemene konstantni rychlosti nebo kdyz se zatacka sklada z vice useku s ruznyma idealnima polomerama, tak to proste rozsekam na mensi kousky, ktery se kazdy snazim jet idealni stopou coz muze znamenat, ze pri tom menim rozlozeni vahy a polomer zataceni plynem a snazis se v kazdem useku zvlast vyuzit jeho maximalni potencial, stejne tak mikro rovinek i kdyz maj par metru atd, tak to nejedu plynule, ale jeste na tri metry klidne pridam plyn a pak zpatky brzdim..
no snad je to trochu pochopitelny, ale pro exaktni overeni bych si musel merit cas nebo urcite bude vedet nekdo fundovanejsi na okruhu, v gymkhane to funguje dobre, ale je to jinej sport..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist