Franta.> Já měl vepředu o jeden míň a vzadu o jeden víc. V podvozku jsem výraznej problém neviděl. Sice se to víc potápělo, takže to při přehazování ze strany na stranu trošku rozhazovalo stopu, ale s tím se dalo v pohodě pracovat. Největší problém byl prostě v brzdách. Měkly a měkly a měkly... Gumičky ve třmenech jsem vyměnil, byly tam pancíře a nakonec jsem zkoušel i pumpu z GSXR, ale nepodařilo se mi ji asi správně odvzdušnit a ve výsledku to se sérií fungovalo líp. Kde kdo tvrdí, že to nebrzdí, ale já jsem dobržďoval do zatáček a zadní kolo mi jen driblovalo o asfalt, akorát to šlo jen tak dvě tři kola a pak jsem to uvařil a bylo po srandě. Nakonec jsem s tím jel ještě do Mostu se podívat a když jsem tam po pár kolech uvařil brzdy a zpátky po dálnici jsem se bál držet nad 180 abych to za těch 100 km neupekl, tak mi konečně došlo, že je čas na změnu. Koupil jsem RSV a začal jsem se učit jezdit v podstatě od začátku. To RSV co jsem koupil bylo míň agilní jak SV, brzdí naprosto skvěle, ale já s tím neuměl pracovat (a pořád ještě neumím) a taky už nemám tolik času na ježdění... Čiliže já jako motorkář teď dost stagnuju....
Nicméně SV bylo skvělý.