Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím, četl jsem a i viděl nějaké obrázky že někdo měl na mustangovi otáčkoměr a i tachometr ze škody, máte s tím někdo zkušenost, popřípadě návod jak to udělat?
Na googlu jsem hledal, ale chtěl bych rady od vás, kdo to máte odzkoušené, díky :)
To tam chceš dávat takovou hrůzu.Ale technicky-tachometr asi možný je,jen nevím jestli je stejný převod,aby ti to psalo správně KM a otáčkoměr asi ne,jelikož on má přívod plu a minus a pak od cívky impulsy a pionýr má střídavý proud a navíc jen 6 V což ten otáčkoměr je na 12 V.Neprzni to,otáčkoměr se dá sehnat z Yuki,je menší,ale pořád na stejnosměrných 12V.
No taky si myslím že to otáčkoměrování nepůjde. Co má jediný otáčkoměr z dávnejch padesátek tak to je simál ale ten to má jako třinda - lankem v bowdenu. Pokud ti neukazuje tachometr, koukni se k zadnímu kolu, tam je převodní udělátko na lanko k tachometru - někdy to bývá zahumusený, někdy úplně orvaný - tam bych začal, novej náhon k tachecu nebo novej tachec (na fichtla se dá normálně koupit) a musí to chodit. Originál je lepší než to bastlit. Hlavně ti to bude ukazovat tak jak má plus minus kmitání rafičky