globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
Zdravím všetkých ...potreboval by som poradiť s mojim problemom na jawke... neviem prečo ale ked ju naštartujem, tak ide normálne pekne, zaradim rýchlosti 1,2,3 všetko je ok, ale ak dám 4 rychlost, tak sa dusí motor.. neviem kde je problém ... veľmi sa tomu nerozumiem .. preto by prosím o vaše rady.. Veľmi pekne ďakujem
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 16:45 | Nahoru | #1
hadr v sani, ucpanej palivovej filtr nebo ucpane vicko v nadrzi

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 16:52 | Nahoru | #2
KubaLC8> v karburatore by nemal byť problem je uplne nový... ten problem som mal už predtým, možno to je tým palivovým filtrom v nádrži ale aj ten bol menený .. a v saní vo filtri myslíte alebo kde?

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 17:58 | Nahoru | #3
Zkontroluj celou palivovou soustavu, pro jistotu vyčisti a správně seřiď karburátor a radši i zapalování ale myslím ,že to bude buď karburátor nebo sání

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 18:20 | Nahoru | #4
Dej dopředu 17Z kolečko a bude to, tedy pokud Ti přijde, že ani netáhne. Jinak správně nastavený karburátor je základ: info

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 19:08 | Nahoru | #5
ešte skontrolujem všetko, ale karburator je nastavený podľa normy, pri prvých troch rychlosťach ide super no štyrka nejde....hned ju dusi.. to ozubené kolečko mam 15zubové ,predtym tam bolo 18z, ale ten problem bol aj vtedy... možno to sanie - od začiatku tam mám čportový filter hrušku.

Môže to byť tým filtrom? tu pôvodnú originál plastovu krabicu s papierovým filtorm som vybral už dávno ..a dal tam športový filter .. neviem no

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 19:18 | Nahoru | #6
máš problém se vzduchem

Na nižší rychlost nemusí motor táhnout při plném zatížení, takže se dostane do otáček a nasaje si vzduchu dost. Na čtyřku otáčky poklesnou a motor musí zabrat, ale v tom okamžiku se ozve málo průchozí "športový" filtr, který motor škrtí a směs je moc bohatá. Za filtrem totiž vznikne velký podtlak, který odsává nadměrné množství benzínu z emulzní trubice. Bohatá směs hoří pomalu a motor se dusí. Dalším extrémem je pak zase filtr, který klade zase malý odpor a směs je chudá.

každý zásah do sání u dvoutaktu musí korespondovat se zásahem do karburátoru a do výfuku. Na výkon motoru má větší vliv sání, než výfuk. A i přes to stále existuje spousta lidí, kteří o tom nic neví, a myslí si, že odpojí-li originální filtrbox a filtr, tak mašina pojede líp. A pak takto dopadají tyhle domácí tunzingy. Nic proti tobě, to je jen konstatování. Konstrukce filtru je jiná pr 2T a 4T motor, takže bůh ví, co tam vůbec máš namontované..

1. buď vrať původní sání
2. vyměň za jiný filtr
3. přetryskuj karburátor

Naposledy editováno 13.03.2014 19:20:11

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 19:25 | Nahoru | #7
aha .. no na to som nemyslel .. to môže byť pravda.. musim ho vrátiť späť ten starý pôvodný a vyskúšať to... alebo kupiť nový ak sa ešte vyrába.... a co znamená pretryskovať karburátor?

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 19:27 | Nahoru | #8
teraz tam mám namontovaný uplne jednoduchy lacny športový filter v tvare hrušky

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 19:36 | Nahoru | #9

Martinusek píše: aha .. no na to som nemyslel .. to môže byť pravda.. musim ho vrátiť späť ten starý pôvodný a vyskúšať to... alebo kupiť nový ak sa ešte vyrába.... a co znamená pretryskovať karburátor?



přetryskovat znamená přetryskovat, tedy zkusit jinou tryskovou sadu dle potřeby
Trocha teorie a základní nastavení s originálním filtrboxem!

Naposledy editováno 13.03.2014 19:37:51

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 19:49 | Nahoru | #10
Veľká vďaka to si prečítam ... hneď ako to vyskúšam a pôjde to .. dám vedieť

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 19:50 | Nahoru | #11
Zkus za kolik Ti nateče litr benzínu. Mělo by to být do 3 minut při plné nádrži. Jinak málo dotéká benzín do karburátoru a jak to přijde do tahu co trvá déle,má to málo paliva. Dělá to gumové těsnění v palivovém kohoutku. Jawám nazdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 19:51 | Nahoru | #12
Fazer-FZS> Pokud nedotejká benzín, tak nevytočíš ani tu trojku.

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:01 | Nahoru | #13
jawarmaniak> tak nedotejká je hodně širokej pojem,mě to dělalo po chvíli až jsem jel na 4 a chtěl jsem zvyšovat rychlost. Ale prověřit to může. Já osobně to těsnění měním cca po 2 létech po testu průtoku.

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.3.2014 v 20:07 | Nahoru | #14
Tohle se vždy projeví až po chvilce. Musí se nejdřív vycucat palivo z plovákovky.
U osmičky je karburátor s plovákovkou centrálně umístěnou (tvůj případ), která má poměrně velký objem a nedotékání se projeví podstatně později.
Čtyřka, o které je tohle vlákno, má ještě klasický karburátor řady SBD, tedy plovákovka vedle šoupátkové komory, a ta má malý objem. Nedotékající benzín se projeví skoro hned. Samosebou ale vyzkoušet se to může, a to i velice jednoduše - jakmile se začne motor dusit, hned se vyřadí na neutrál. Pokud bude chudá směs (málo paliva), vyletí hned otáčky nahoru, jako když vypneš benzín a necháš motor vycucat všechno do sucha. Pokud motor zdechne, bude směs na 98% bohatá.

Naposledy editováno 13.03.2014 20:09:57

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:21 | Nahoru | #15
i to je možné ... aj sa mi zdalo, že ako keby ten benzin nechcel tiecť ale myslel som si že je to normálne ... toto je moj karburator http://www.motoren.sk/shop/detail/3621/95

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:24 | Nahoru | #16
Martinusek> a taková technická - co v tom je za trysky?

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:27 | Nahoru | #17
fuuuh.... no to je ťažká otázka ale myslim, že hlavná tryska je 95

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:28 | Nahoru | #18
su original z toho karbu.. a ta na volnobeh asi 55

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:33 | Nahoru | #19
95/55 je originální otryskování pro tzv. tichou verzi, určenou pro ČSR. má tuším 84dB a trochu uškrcený výkon díky klapce v sání (takovej blbinec ve filtrboxu). Dá se otevřít na 86dB a má pak o pár klokanů i víc.
Ale jak jsem psal prve - je to pro originální sání. Tím sportovním filtrem jsi to rozhodil a jedinou pomocí je buď polaborovat s otryskováním, nebo návrat k originálu.

Naposledy editováno 13.03.2014 20:33:36

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:38 | Nahoru | #20
jawarmaniak> práve túto možnosť vyskušám ... asi bude jednoduchšie dať tam pôvodný filterbox... a vyskušam aj ten palivový filter či nie je upchatý ...a ta druha možnosť pri výmene trysky je? dať trysky s menším otvorom... asi nebudete vedieť presne aké? ... tento fiter je tam teraz http://www.motoren.sk/shop/detail/5005/95

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:40 | Nahoru | #21
To ti nikdo neřekne. Musíš jít neprobádanou cestou sám a sám to i otestovat - viz článek o testování karburátoru z mého odkazu nahoře.

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 20:45 | Nahoru | #22
ok i tak vám všetkým ďakujem za veľmi dobré rady... snaď to bude fungovať.. ak áno dám vedieť čo a ako.. prajem vám pekný zvyšok večera..

(reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 21:25 | Nahoru | #23
jawarmaniak> ešte som niečo zabudol... mam doma ešte jednu moto .. prerobená trojkolka ... motor je zo skutra cz 175/502 s vlatným chladením.. karburator je ten istý alebo podobný ako na 350 tke, aj športový filter ma rovnaký --- a zaujimavé je na tom to, že tam ten problem nemam, tam ide všetko ako má bez problémov .. tomu nerozumiem ..

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 22:16 | Nahoru | #24
Prasečí skutry měly jiný parametry oproti třindě, jiný trysky a snad i šoupátko, hlavně poloviční obsah. Ten karbec je oproti docela jinej i otryskováním ikdyž zvenku vypadá skoro úplně stejně. U tý čízy je jinej prutok vzduchu, tak tam nemusí být znát tolik změna luftfiltru.

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 22:20 | Nahoru | #25
ja som ho skušal aj na 350tke a ten istý problém.. lebo povedali mi že kľudne možem ho vyskašať dať na 350 ale nič sa nezmenilo .. na skutri ide a na jawe nie..

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 22:25 | Nahoru | #26
aj ten karbik zo skutru som rozoberal a mal čislovanie trysiek rovnaké s tym http://www.motoren.sk/shop/detail/3621/95 95/55 .. je možné že to nebol original zo skutru ale taký ako na jawe .. neviem lebo ta trojkolka je skladačka všetkého

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 22:45 | Nahoru | #27
Prase má hlavně difuzor 24mm, třinda 26mm.
Prase má poloviční objem a polovinu koní. Tam ten filtr může třeba motoru dostačovat, ale pro třindu už může být limitující. Navíc prase mělo prakticky otevřené sání od výroby (drátěnka ve filtrboxu), zatímco čtyřka měla ve filtrboxu papírovoý filtr, což je úplně něco jiného. tohle nemůžeš porovnávat.

Naposledy editováno 13.03.2014 22:53:47

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

13.3.2014 v 22:57 | Nahoru | #28
tak potom je to karburator z nejakej inej motorky ale do skutra sedi .. lebo funguje ako má

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

14.3.2014 v 06:39 | Nahoru | #29
sedět musí, ty Jikovy mají normalizované rozměry, ale prase 502 má hlavně karburátor se sytičem.

jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.

14.3.2014 v 06:50 | Nahoru | #30
Taky to děla víčko nádrže (ucpaná dírka) pootevři víčko a prubni to
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 krystofvelecky 38 20.5.2024 v 11:13 JAVR
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.


TOPlist