globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jarní problémy po servisu motorky
Zdravím,
asi před měsícem a půl jsem měl svou Yamahu Fazer r.v.1999 v servisu, kde mi dělali seřízení ventilů, vyčistění a seřízení karburátorů (+ mi prej vyměnili svíčky, apod.). Dnes a včera jsem to byl projet. Ale bohužel mám pár problémů se kterýma bych potřeboval poradit od zkušenějších:

1. Před servisem jsem nikdy neměl žádný problém se startováním, ale teď po asi 2 hodinovém stání musím dát při startu sytič popřípadě držet na plynu, jinak mi motorka sice naskočí ale po chvilce hned chcípne. Je to normální aby po asi 2 hodinách stání, při 15°C motorka potřebovala pro dobrý start sytič? Stavá se mi že při dlouhém stání chytne až na podruhé-dřív na poprvé bezproblémů. Jinak po zahřátí a krátkém stání startuje bezproblémů bez sytiče a bez plynu.

2. Systému chlazení na motorce vůbec asi nerozumím. Chápu, že vyrovnávací nádržka má MINIMUM a MAXIMUM. Takže vyrovnávací nádržku jsem naplnil po MAX a zároveň dolil chladič přes ten plnící otvor prakticky až těsně pod přepadovou hadičku. Po projetí a schládnutí jsem se podíval do plnícího otvoru chladiče a voda ubyla a to dost ale pořád jsem ji ještě někde dole viděl. Takže pokud to chápu dobře bylo tam toho moc a přeteklo to přes přepadovou hadičku do vyrovnávací nádržky - kde toho bylo víc než před tím. Ale teď nevím jestli to funguje i opačně, když toho bude málo v chladiči, jestli si to čerpadlo vycucne vodu z vyrovnávací nádržky. Jde mi o to že v návodě je napsáno kontrolovat vyrovnávací nádržku, ale nic o kontrole vody v plnící otvoru chladiče. Takže jestli kontrolovat vždy i chladič a popřípadě jaká je maximální hladina v tom plnícím otvoru chladiče.

3. Poslední problém a to asi největší je ten, že si to normálně valím třeba 70-80 km/h a pak chci prudce zrychlit a motorka najednou na asi 2 sekundy ztratí výkon, prakticky otáčky klesnou, motorka se dusí a po asi 2 sekundách zase výkon naskočí a rychlost s pak normálně zvyšuje. Kontroloval jsem svíčky a 3 svíčky měli barvu normální (podle návodu barvu takovou šedou) a jedna byla taková černější. Je to normální aby mi při prudkém zrychlení tohle dělalo? Před servisem jsem si ničeho takového nevšiml, spíš teda nikdy mi to nedělalo.

Prosím o rady. Abych aspoň orientačně věděl co a jak a popřípadě až bych to dal do jiného servisu abych nedopadl úplně stejně. Díki moc

Jarní problémy po servisu motorky

Skvělá odpověď, děkuji! 9.3.2014 v 17:11 | Nahoru | #1
Zdarec.
1. tohle neumím posoudit, ale jestli se motorka chová hůř než před servisem, není to dobře.
2. hladina v chladiči je FULL...při zahřátí se přetlčí přebytečná do vyrovnávací nádobky i s případným vzduchem. Po vychladnutí si motor nasaje kalinu částečně zpět. Pak už se chladič neotevírá, kontroluje se jen hladina ve vyrovnávačce.
3. tipnul bych si, že je na jednom válci něco špatně... cívka, kabel, svíčka, karburátor...jinak není důvod, aby byla svíčka černá. Možná závada způsobuje i projev č.1

Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 17:59 | Nahoru | #2
toš esi to před tým startovalo a jelo a teď to blbne, toš to je asi blbě seřízené

1 reakcí na tento příspěvek Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 18:13 | Nahoru | #3
díki moc, takže to zkusím dát znovu do servisu, ale možná do jinýho ať se na to podívají. Protože si taky myslím že to bude něco mezi cívkou,káblem,svíčkou a karbecem, ale štělovat karbec apod. na to fakt nemám... Ale díki moc a uvidim co mi řeknou.

(reakce na) Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 18:18 | Nahoru | #4
LadesFCB> měl bys jet tam, kde ti to servisovali. Když to podělali, ať to napravěj.
Jinde bys to platil zbytečně znova. Já jsem taky radši, když se něco nepovede, aby zákazník přijel k nám a ne někam jinam. Protože stát se může cokoli, jsme jen lidi, ale každý by si měl svoje chyby napravit.

Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 18:21 | Nahoru | #5
je možný ,že daly třeba špatnej odtrh na svíčce nebo prostě špatně seřídily karbce ventilama ty problémy asi nebudou ...

Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 19:30 | Nahoru | #6
dobře, napsal jsem jim mail... tak uvidime jak se to vyvrbí každopádně teda zajedu tam kde jsem to servisoval dám pak vědět

Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 19:36 | Nahoru | #7
Prosim tě, napiš nám sem ten servis, který se pouští do věcí oniž nemá jak je vidět ani páru!!!! Možná jen blbá náhoda...
Dík

Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 19:49 | Nahoru | #8
taky bych rad vedel ten servis,muzes me to napsat jako sz

Jarní problémy po servisu motorky

9.3.2014 v 19:59 | Nahoru | #9
2. Pokud to při vychladnutí nenacucne z expanzky zpět dk chladiče,tak je špatný spodní těsnění víčka chladiče.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer alinn 62 17.2.2024 v 21:50 MilanR1
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak


TOPlist