bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16
Máte někdo zkušenosti s Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16(C-17 předek)? Najedu dost na silnici, ale nechci pořád přezouvat do terénu. Zajímala by mě hlavně výdrž, když se s tim jezdí po asfaltu. Dík

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2014 v 11:15 | Nahoru | #1
No ja ti to reknu uplne presne, alespon me se s jakemakoliv spuntama na silnici jezdi hodne blbe a radeji si to prezuju, protoze abych porad myslel na to ze to do zatacek musim premlouvat a ze kdyz hamstnu na brzdu tak to jede jak namydlena draha. Na to me fakt stacej prejezdy po asfaltu mezi polema abych nebyl linej a prezul to. PRavda kvuli tomuhle jsem si poridil vlastni pneuservis
Jinak myslim ze vetsi vydrz budes mit na C-16, ale nevim co od toho cekas, jak ty spunty vosoupes na asfaltu budou ti v bahne k prdu a ze je vosoupes dost rychle.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2014 v 11:38 | Nahoru | #2
E-09 jezdíme na zadku, a dá se to srovnávat s méně kvalitníma silničníma pneu. Na rozdíl od špuntů je pěkné oblá, takže jde poslušně do zatáček, a má docela velkou plochu po které jede takže se nesjíždí tak rychle jak špunty a navíc slušně drží. Výdrž na těžkém enduru (650ccm) cca 25 000km. V terénu plně dostačující (nepočítám bahnitou MX trať, ale polňačky, louky, les..). Jak je na tom E-09 vepředu netuším, tam jezdím silničnější pneu, konkrétně E-08...

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 13:47 | Nahoru | #3
Já měl 09 na Africe a řekl bych, že na předek to byla pro mě špatná volba. Zmizela hoodně rychle a zdálo se mi, že poskakovala, asi těžká motorka. Na zadek... s tím jsem byl spokojený, v zatáčkách celkem držela, na vodě lepší jak 07. Ale je pravda, že je dobré na to myslet, jakou máš vzadu gumu. Já měl sadu Dakar (tuším o plátno víc) a jak je ten žlutý pruh, tak podel něj mě začala praskat.

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 13:57 | Nahoru | #4
E-09 se na předku sjíždí, co mi bylo doporučeno tak předek TKC nebo E-10 a zadek E-09. Ale stejně mám jak předek tak zadek E-09 Dakar. Za tu cenu co to stojí tak předek klidně 2x přezuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 14:52 | Nahoru | #5

Lowendead píše: E-09 jezdíme na zadku, a dá se to srovnávat s méně kvalitníma silničníma pneu. Na rozdíl od špuntů je pěkné oblá, takže jde poslušně do zatáček, a má docela velkou plochu po které jede takže se nesjíždí tak rychle jak špunty a navíc slušně drží. Výdrž na těžkém enduru (650ccm) cca 25 000km. V terénu plně dostačující (nepočítám bahnitou MX trať, ale polňačky, louky, les..). Jak je na tom E-09 vepředu netuším, tam jezdím silničnější pneu, konkrétně E-08...



no nic proti,ale tu výdrž 25 000 km byh chtěl vidět.Kdybych jezdil jak připosraný,tak se nedostanu ani přes deset tisíc.Já na ni nedám víc než 6 - 7000,při takovém svižnějším ježdění,ale zase žádná extra divočina
V předu E-09 je za sezonu pryč,vzadu drží na suchu perfektně,za mokra nic moc,spíš nic,než moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 16:32 | Nahoru | #6

madman650 píše: no nic proti,ale tu výdrž 25 000 km byh chtěl vidět.Kdybych jezdil jak připosraný,tak se nedostanu ani přes deset tisíc.Já na ni nedám víc než 6 - 7000,při takovém svižnějším ježdění,ale zase žádná extra divočina
V předu E-09 je za sezonu pryč,vzadu drží na suchu perfektně,za mokra nic moc,spíš nic,než moc



Tak s timto naprosto souhlasim. Nájezd u mě max. 6 tis. Když ze chystam po asfaltu, tak obouvam 09 Dakar, která paradně podrží do zatáček a můžeš si troufnouf mimo asfalt. Ale u me prevažuje čurbes. Jezdim C 02. Mimo asfalt je to jiná liga. Podrží a vytáhne tě tam, kde by ses s 09 ani neusral. Mnohem lepši boční vedení i když už jsou špunty odrbaný. Na asfaltu mizej a plavou. Když jsou tak na 70ti procentech, tak se s ni dá mazat i 170. Říkám, moc asfaltu nepojezdim, tak C 02 za tech pár korun je dobrá volba. Předek Metzeller unicros nebo trelleborg xt 644. Tenhle předek je chlupatej, v čurbesu paráda a na asfaltu o ní nevíš. Samozrejmě netahám za přední brzdu, jinak je osekáš.
Docela bych si rad přečetl návod jak na 09 najet 25tis.
09 předek nedoporučuju ani nepřiteli.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 18:44 | Nahoru | #7
Na aftice najeto 15 000km a guma je tak na polovině. Kamarád ji má i na DT125, a tam po tisíci kilometrech až na zbroušené hrany špuntů neubyl ani milimetr.. Africa jezdí tak po okolí, spíš asfalt, DT zase naopak terén... Tak nevim, já ji mám v plánu kupovat na své DR v nejbližší době..

(reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 18:46 | Nahoru | #8

bonnyes píše: Tak s timto naprosto souhlasim. Nájezd u mě max. 6 tis. Když ze chystam po asfaltu, tak obouvam 09 Dakar, která paradně podrží do zatáček a můžeš si troufnouf mimo asfalt. Ale u me prevažuje čurbes. Jezdim C 02. Mimo asfalt je to jiná liga. Podrží a vytáhne tě tam, kde by ses s 09 ani neusral. Mnohem lepši boční vedení i když už jsou špunty odrbaný. Na asfaltu mizej a plavou. Když jsou tak na 70ti procentech, tak se s ni dá mazat i 170. Říkám, moc asfaltu nepojezdim, tak C 02 za tech pár korun je dobrá volba. Předek Metzeller unicros nebo trelleborg xt 644. Tenhle předek je chlupatej, v čurbesu paráda a na asfaltu o ní nevíš. Samozrejmě netahám za přední brzdu, jinak je osekáš.
Docela bych si rad přečetl návod jak na 09 najet 25tis.
09 předek nedoporučuju ani nepřiteli.



C-02 je dobrá guma,do terénu ji obouvám taky,na mé DR650 ani jinou volbu nemám,je totiž vzadu sedmnáctka ráfek a výběr v drapácích v tomto rozměru téměř nulový...
sice není určena přímo do bahna,ale drží dobře a vyhrabe se i na strom

(reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 18:49 | Nahoru | #9

Lowendead píše: Na aftice najeto 15 000km a guma je tak na polovině. Kamarád ji má i na DT125, a tam po tisíci kilometrech až na zbroušené hrany špuntů neubyl ani milimetr.. Africa jezdí tak po okolí, spíš asfalt, DT zase naopak terén... Tak nevim, já ji mám v plánu kupovat na své DR v nejbližší době..



to chceš dávat 09 na motárda

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 18:51 | Nahoru | #10
DR 650 RSE moc motard není. DR-Ztko na fotce už nevlastním..

(reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 18:55 | Nahoru | #11

Lowendead píše: DR 650 RSE moc motard není. DR-Ztko na fotce už nevlastním..



aha,no nejsem jasnovidec

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 18:57 | Nahoru | #12
V pohodě ;)

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

6.3.2014 v 19:19 | Nahoru | #13
E 08 dobrý. Mám najeto 16 tisíc, ale turistiku.

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

10.3.2014 v 15:41 | Nahoru | #14
e08 nemůžu hodnotit,ale prý to byla strašná guma, co jsem slyšel od známých. E09 dobrá,ale taky nevím kde se berou ty km výdrže. Předek odešel skoro hned a zadek ho následoval celkem brzo.počítám tak 5-6tis.km. Teď mám e07, mám na nich tuším 7tis. předek je tak na 50% a zadek tak 75%. Takže u téhle gumy bych tu výdrž věřil. po sjetí bych rád vyzkoušel Heidenau.

Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

12.3.2014 v 23:51 | Nahoru | #15
Tak já se vrátím k tématu-E 09 vs C 16...

Na HQ TE 410 E jsem C 16 ojel po 2000 km,na DRZ mám Michelin AC10(nebo tak nějak-nepůjdu teď do garáže ) a je to skoro totéž takže bez přezutí nepočítej s žádnou velkou porcí km P-H.

Naposledy editováno 15.03.2014 12:35:28

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

14.5.2014 v 01:31 | Nahoru | #16
mám na TTR na zadku trelleborg t644 army a dobrý.v lesích, loukách a hájích gut a na asfaltu taky, byť když jí vohulim mašinu, tak bych řekl, jak kdyby mi lehce plavala prdel, než se to jakoby chytne. ale neztěžuji si jinak. je to tak guma pade na pade mezi asfaltem a silnicí, lepší si myslím, že nenajdeš. ta e09 je spíš víc na silnici a ne do blátíčka a mokra..

(reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

24.5.2014 v 11:39 | Nahoru | #17
SeBitch> Má pravdu,předsedo-tahle guma je to nejlepší,co může hobíka potkat,nejlepší kompromis-jen mě sere,že je drahá a to pak spíš koupím nějakou "C"kovou,nebo E 07.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

26.5.2014 v 01:52 | Nahoru | #18
Petr-Huska - no drahá, já jí koupil na zadek rozměr 130/80 R18 i s poštovným za 1521,- Kč. To mi nepřijde moc...no je pravda, že na auto bych za to měl novou michelinku taky, která by vydržela asi tak o 30 tis. km víc , ale to je úděl motorek no..jinak tu E09 sem měl a to je taká tragédie..ale koukněte na ty gumy vod MOTOZU..tu vozkouším taky..

(reakce na) Zkušenosti Mitas E-09 Dakar vs. Mitas C-16

5.6.2014 v 08:17 | Nahoru | #19
SeBitch> Jo,koukal jsem na současné ceny a zlevnili...dříve byla za skoro 2 litry...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Nastavení předpětí pružiny Yamaha T... Yamaha TT 600 R Blueracing 8 30.3.2023 v 20:55 Blueracing
Výměna oleje u TT600R Yamaha TT 600 R jent 15 30.3.2022 v 13:28 Wolf_64_2010
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist