globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ohřátý motor přestane dávat jiskru
2.3.2014 v 20:46
Zdavím všechny šikovné lidi.
Mám problém se svou motorkou JAWA-ČZ 150 352 a prosím o radu.
Za studena jede motorka krásně,ale jakmile se víc ohřeje (cca 5-10 min jízdy) přestane z ničeho nic dávat jiskru. Trvá pak zase 15 min než znovu chytne a celé se to opakuje. Můžete mi prosím někdo poradit čím by to mohlo být? Díky

2 reakcí na tento příspěvek Ohřátý motor přestane dávat jiskru

2.3.2014 v 21:45 | Nahoru | #1
nechat nabit rotor?

(reakce na) Ohřátý motor přestane dávat jiskru

2.3.2014 v 21:48 | Nahoru | #2
georgiss> Ten jsem taky nechával nabít, to by mělo být v pořádku.
Ještě mám jeden poznatek. Těsně před tím, než mi to chcípne, tak to tak na 15s znatelně sníží výkon motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohřátý motor přestane dávat jiskru

2.3.2014 v 21:56 | Nahoru | #3

georgiss píše: nechat nabit rotor?


Co s tím má společného zeslabené magneto. Pokud by byly magnety oslabené, tak bude velmi obtížně startovat se světly, světla budou jen slabě žhnout, případně po zapnutí světel motor chcípne, ale rozhodně nebude vypadávat po ohřátí.

georgiss píše: jo, presne to samy mam taky, ted sem sehnal jinej rotor/silnejsi/po nabiti na burze v prepychach, proste se na civky vcucne s vetsi silou a motorka chyta, jede, pohoda

..nicmene uz mam objednanou novou zapalovaci civku..

vyhledove to stejne vidim na bezkontakt, vape


Na céčko, potažmo kývačku mezitypa se dělá sada VAPE, ALE!!!

1. není 6V, ale 12V
2. máš externí VN cívku, takže přijdeš o tu vychytávku, že jde kabel rovnou z motoru na svíčku.
3. musíš vyřešit kabeláž k chcípání motoru a k regulátoru, kterej logicky nedáš do světlometu (dost nešikovně se to vede většinou kolem sekundárního řetězu ke kastlíkům). Spadený řetěz = rozšmelcovaný zamaštěný elektrický svazek
4. musíš mít baterii. Ať si říká kdo chce, co chce, tak VAPEmu nesvětčí dlouhodobý provoz bez baterky...
5. Vape je magneto, původní zapalování taky, takže vyměníš jedno magneto za druhé.
6. Cena Vape přesahuje 4000.
7. Repase původního zapalování nepřesáhne 3000 a bude sloužit dalších 50 let.
8. Po nabuzení původního rotoru máš ve 3000 otáčkách v síti až 20V, takže můžeš bez problému montovat 12V žárovky i s původním zapalováním.

Takže se zeptám - Má u tohoto motoru VAPE smysl?

Naposledy editováno 02.03.2014 21:59:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 hluska 2 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Dotaz Jawa 150/352 Šuánek 6 24.8.2023 v 22:34 Dolin
První moto pro dceru Jawa 150/352 olgabrodska1 19 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 21 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal


TOPlist