Skvělá odpověď, děkuji!
2.3.2014 v 18:42
|
Nahoru | #2
Haesty> mne je osobne jedno kolik ma nalitano a jaky ma lak,hlavne podvozkove a motorove at je ok,stejne pokud mas lestenku v origo stavu a pak ji polozis nebo ti spadne treba ze stojanu tak te to sere tim tuplem vic,motorky jsou spotrebni zbozi,a lestit a umyvat me nikdy nebavilo,,nejsem puntickar hlavne rad jezdim a neresim kraviny,vzdy me pobavilo kdyz jsem mel na predni masce pohrebiste much,komaru,vos vcel a podobne,zazil jsem i peri v chladici,a ti lidi co si mysli ze motorka ma nalitano 50 tisic ze je to motor ko nesnasim,samozrejme zalezi jak ktera motorka ,ano motor u sepersportu muze byt kaput i ve 20 tisicich,vina majitele,unaveny material,vyrobni vada atd..at daji ze zakona stoceni tachometru jako podvod a obohacovani protoze motorku a auto prodaji tim padem za vice penez a ty svine v bazaru stejne do kupni smlouvy daji stav tachometru a pak se brani ze nedavaji zaruku kolik ma najeto skutecne kdyz prijdete na to ze je to stocene,ja osobne tvrdim ze automechanik,bazary a vsichni kolem aut a motorek jsou vychcani jak prase a slusnych je fakt malo,celkove jsou lidi svine v dnesni dobe,ja dnes neverim skoro nikomu..stacilo by kdybychom se k sobe chovali trosku lepe a svet by byl veselejsi a kazdy v zivote naleti je treba se ponaucit!!vis jak mlady kluk setri na brigadach na vysneny stroj a pak ho podela nejaky zmrdecek ze mu vedome proda motorku s prasklym ramem,to se stalo mojemu kamosovi...ale kdyz prijede kupec a rekne ti ze na kapotazi je treba jeden neorigo sroubek tak to je taky moc,takvze vsechno ma sve meze,vis jak se to rika na vsechno se najde kupec :)