globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poraďte moto 200 ccm
28.2.2014 v 21:03
Lze řídit Yuki Cross 200 ccm , od 16 let ?? Někde jsem četl že řidičák je na 125 ale do výkonu 11 kW http://www.motoinze...00627-cross-125.html
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte moto 200 ccm

3.3.2014 v 20:38 | Nahoru | #31

chiro2 píše: Jen bych dodal,že žádná motorka není bezudržbová a pokud si někdo myslí,ze ano,tak potěž koště. Ono to není jen o tom,jestli měním olej jednou za rok,nebo po 15ti hodinách.


A o to jde. Podle reakci pana Dreamera to vypadá,že ta xlr je jak už sem psal výše v uvozovkách bezúdržbová . Připadá mi,že nechce vidět to,že se materiál časem opotřebí a i když motorka stále jede je na ní potřeba udělat servis a nepochopí,že ten je na japonci mnohonásobně nákladnější jak na číně,protože u nich jich jezdí plno a nikdo žádný servis nedělá. Ale co já vím třeba to dělám špatně když olítanou motorku rozeberu a povyměnuju co je třeba. Možná je lepší jezdit až se to vysere a vezme to cestou i zdravej díl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 07:20 | Nahoru | #32
wolken> Asi tak , jak píšeš. Kámoš koupil XR 400. No, je to takovej nenáročnej traktor, ale ejhle, po jedný sezóně i ta pravoslavná XR řekla dost. No, přišlo na kompletní GO a mladej do toho nasypal dvacku , ani nemrknul. Což je v případě studenta rujnující. Osobně jsme doma Yukinu měli a musím říct, že do motoru sice nevidí, ale spotřebáky byli opravdu za pár korun. Strýc, když se na ní svezl, tak jeho stařičká XL 200 šla z domu a na druhý den měl doma Yuki. Né snad, že by byla o mnoho lepší (i když v některých věcech by se o tom dalo polemizovat), ale především pro dostupnost dílů a taky, že servis má 300 metrů od baráku. A jestli si někdo myslí, že na dvacet let starým Japonci bude podvozek a rám naprosto OK, tak je dost naivní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 10:40 | Nahoru | #33

chiro2 píše: wolken> Asi tak , jak píšeš. Kámoš koupil XR 400. No, je to takovej nenáročnej traktor, ale ejhle, po jedný sezóně i ta pravoslavná XR řekla dost. No, přišlo na kompletní GO a mladej do toho nasypal dvacku , ani nemrknul. Což je v případě studenta rujnující. Osobně jsme doma Yukinu měli a musím říct, že do motoru sice nevidí, ale spotřebáky byli opravdu za pár korun. Strýc, když se na ní svezl, tak jeho stařičká XL 200 šla z domu a na druhý den měl doma Yuki. Né snad, že by byla o mnoho lepší (i když v některých věcech by se o tom dalo polemizovat), ale především pro dostupnost dílů a taky, že servis má 300 metrů od baráku. A jestli si někdo myslí, že na dvacet let starým Japonci bude podvozek a rám naprosto OK, tak je dost naivní.

s tím souhlasím,ale zase věřím,že když si někdo koupil tu nejhorší čínskou motorku tak už ho nikdo nepřesvědčí,že i čína dokáže udělat obstojné motorky za "pár korun"!

(reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 11:12 | Nahoru | #34
wolken> Oni tu pověst totiž nekurví výrobci, ale hlavně dovozci. Přitáhnou li kvalitní Čínskej stroj a prodají ho za 40 tkč, nemají ani tak zdaleka zisk, jako když přitáhnou levnější jebku, která vypadá stejně.

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 11:26 | Nahoru | #35
zase nedělejme z číny zázraky. Když i u yuki sm125 práskaj dráty a plasty neni to chyba jen prodejce, ale výrobce. A plno dílů vůbec nenabízej, když chci drobnost do karburátoru prodávaj pouze komplet

(reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 13:37 | Nahoru | #36

bledemon píše: zase nedělejme z číny zázraky. Když i u yuki sm125 práskaj dráty a plasty neni to chyba jen prodejce, ale výrobce. A plno dílů vůbec nenabízej, když chci drobnost do karburátoru prodávaj pouze komplet



Nedělám z nich zázrak. Jsou to mrdky,ale mrdky co nežerou,vcelku jedou a pokud jde o náklady na provoz mnohem levnější a na to lidi slyší. Co se týče Tvé zkušenosti tak je to zase prodejce od prodejce. Ten co to s prodejem myslí vážně je schopen ten díl sehnat a když není prodáván samostatně tak když je to možné vyndá onen díl z kompletní motorky co má určenou na díly. Je pravdou,že tyto prodejce dost zlikvidovali garážmistři co to sem natahali a prodávají za minimum s plnou hubou keců,že není problém sehnat cokoliv. Opak je,ale pravdou a většina kupujících se o tom přesvědčí při reklamaci.
Jinak co to bylo za díl a kolik stál komplet?
O yuki sm 125 už se někde psalo,že není moc povedená,ale co je na tom pravdy nevím. Neměl sem ji tak nemohu soudit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 19:34 | Nahoru | #37

bledemon píše: zase nedělejme z číny zázraky. Když i u yuki sm125 práskaj dráty a plasty neni to chyba jen prodejce, ale výrobce. A plno dílů vůbec nenabízej, když chci drobnost do karburátoru prodávaj pouze komplet



Tak na Tr 125 jsem si nemohl stěžovat a na plasty už vůbec. Pravou bočnici přejela manželka autem a pouze zbělala,prasklina žádná. Je to přesně o tom,že u nás je solidní autorizovaný prodejce,který nakupuje stroje kvalitní,z fabriky "A" a ne jako chamtivy prodejce,který kupuje šmejd z fabriky "B" a prodává pod stejnou značkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 21:50 | Nahoru | #38

chiro2 píše: Tak na Tr 125 jsem si nemohl stěžovat a na plasty už vůbec. Pravou bočnici přejela manželka autem a pouze zbělala,prasklina žádná. Je to přesně o tom,že u nás je solidní autorizovaný prodejce,který nakupuje stroje kvalitní,z fabriky "A" a ne jako chamtivy prodejce,který kupuje šmejd z fabriky "B" a prodává pod stejnou značkou.


jojo Není x-moto jako x-moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 22:08 | Nahoru | #39

wolken píše: jojo Není x-moto jako x-moto



Jo to jsme měli doma potom, pro manželku na blbnutí. Kupovali jsme tu nejdražší verzi,vodou chlazená, ale ojetou za 18tkč ( PC byla 36) a synovec když se svezl, hned jel koupit taky, ale světe div se, našel někde novou, za 22 tkč. No když jsem tu hujdu viděl, šel jsem do kolen. Taky se mu to po půl roce rozsypalo, na hadry. Neopravitelný. Já dal na naší centrál WP, vyřadil přepáčko a předělal na PDS, pár drobných úprav a světe div se, jezdí dodnes a to už je stará 5 let. A že ji manželka nešetřila. Pak přeskočila na ostrou KTM 200 exc a to byla nekonečná pokladnička

(reakce na) Poraďte moto 200 ccm

4.3.2014 v 23:20 | Nahoru | #40

chiro2 píše: Jo to jsme měli doma potom, pro manželku na blbnutí. Kupovali jsme tu nejdražší verzi,vodou chlazená, ale ojetou za 18tkč ( PC byla 36) a synovec když se svezl, hned jel koupit taky, ale světe div se, našel někde novou, za 22 tkč. No když jsem tu hujdu viděl, šel jsem do kolen. Taky se mu to po půl roce rozsypalo, na hadry. Neopravitelný. Já dal na naší centrál WP, vyřadil přepáčko a předělal na PDS, pár drobných úprav a světe div se, jezdí dodnes a to už je stará 5 let. A že ji manželka nešetřila. Pak přeskočila na ostrou KTM 200 exc a to byla nekonečná pokladnička


Taky mi stojí v garáži,ale vzduch. Já nějak ty vodníky nemusím. Moc mě nebaví pořád vařit chladič

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte moto 200 ccm

6.3.2014 v 00:23 | Nahoru | #41
čínu nikdy

(reakce na) Poraďte moto 200 ccm

6.3.2014 v 05:35 | Nahoru | #42

perak89 píše: čínu nikdy



A to já si ji dám dnes s chutí na oběd.

(reakce na) Poraďte moto 200 ccm

6.3.2014 v 20:50 | Nahoru | #43

perak89 píše: čínu nikdy


Trochu silná slova. Dovolím si Tě citovat "ja sem vlastnil dirtbike 150ccm ,200ccm a 250ccm bez poruchový motor který hodně najede" Tak jsem trochu v rozpacích. Buď zbytečně lžeš,že jsi je měl nebo lžeš s tím,že čínu nikdy. Co z toho je pravda?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist