globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odvětrání skříně
20.2.2014 v 23:47
Ahoj, můj problém jsem hledal ale nenašel jsem odpověd. Moje otázka zní, když to co je na fotce zakroužkovaný vyhodim a díry zaslepim stane se něco zásadního ? Jestli se to tu řešilo tak se předem omlouvám.





Naposledy editováno 21.02.2014 00:24:41

Odvětrání skříně

21.2.2014 v 00:02 | Nahoru | #1
je to odvětrání skříně. můžeš je vyvést volně do ovzduší ale ne ucpat

Odvětrání skříně

21.2.2014 v 00:03 | Nahoru | #2
"Ekosráč" bude ten "air suction valve" a vedení kolem něj, vypadá to na PAIR ventil (připouštění vzduchu do výfuku, prý kvůli lepšímu dohoření zbytků směsi ve svodu a tak lepším emsisím), ten klidně vyhodit můžeš (přívody k němu zaslepit!!!).
Ten "breather separator" vypadá na odlučovač oleje z odvětrání karteru, většinou je to jen primitivní "labyrint". Ten tam nech, zaslepením bys vyřadil odfuk karteru. V nouzi by se dal nahradit jednoduše kusem hadice (prostě propojit přípojku na motoru s přípojkou na airboxu), ale za cenu toho, že se může dostávat do komory filtru trochu víc oleje.

Odvětrání skříně

21.2.2014 v 00:12 | Nahoru | #3
Ten "air suction valve" už tam dávno nemám, tak jsem si to myslel spravně a dát tam nějakej jednocestnej vetil ?

Odvětrání skříně

21.2.2014 v 00:18 | Nahoru | #4
k čemu ti tam vadí odvětrání skříně?

Odvětrání skříně

21.2.2014 v 00:25 | Nahoru | #5
Jednocestný ventil tam nemá žádný význam, naopak by se nad ním ještě hromadil olej, usazený ze zvířené mlhy (který by jinak při stojícím motoru stekl zpátky do skříně). Jestli chybí, prostě jej nahraď kusem hadice, nebo ucpi přípojku na airboxu (aby motor nesál až za filtrem - možnost nasátí sajrajtu) a na hrdlo na motoru napoj kus hadice a tu vyveď někam mimo motor a po ptákách.

Odvětrání skříně

21.2.2014 v 00:25 | Nahoru | #6
K ničemu, jen zas řesim pytlíkoviny

Edit: Díky, nechám to tam

Naposledy editováno 21.02.2014 00:26:22

1 reakcí na tento příspěvek Odvětrání skříně

9.11.2014 v 18:16 | Nahoru | #7
ahoj,potřeboval bych též radu ohledně těch hadiček a to pod palivovým kohoutem vede z karburátoru slabá hadička asi 4mm ktera má po 10 cm rozdvojení jedno delší s hadičkou,kam tyto hadičky mám dát. Motor nešel nastartovat a když jsem jeden konec ucpal a do druhého střídavě fouknul a natáhnul vzduch a pak šel motor hned nastartovat. Bohužel je to na straně stojánku a tak to s fotek neokouknu.

(reakce na) Odvětrání skříně

9.11.2014 v 23:53 | Nahoru | #8
aronek> FMX do detailu neznám, ale podle toho chování by to logicky mohlo být podtlakové ovládání kohoutu - pak musí jeden konec hadičky vést na nátrubek na hrdle pod karbcem a druhý na kohout. Bez podtlaku se kohout neotevře - toto jde přemostit nastavením do pozice "PRI" (používá se k naplnění karbce po delší odstávce). Nebo by to mohlo být ještě odvětrání (vyrovnání tlaku) plovákové komory, ale pak je divné, proč fouknutí a potažení pomohlo nastartovat a také by potom bylo zbytečné rozdvojení. Napovědělo by pozornější prohlédnutí, kde přesně je hadička na karbec napojená.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 Matess727x 959 12.7.2023 v 08:35 Kakibra
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo


TOPlist