já už vážně nevím co si o tom našem národu mám myslet.. to fakt někdo považuje 1500 km v autech, který běžně jezděj denně po silnici za "Expedici"?
když tady kluci v trabantu nebo na jawě projedou bezmála celý svět, tak o tom člověk krom dedikovaných serverů nenajde ani řádek a kdejakýho joudu ve fáčku, co jede kolem republiky se plácaj na idnesu po ramenou.. je mi z toho blivno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Expedice kolem ČR))
dva_hrnce píše: U mě klasika, ráno jsem to nacvrk na tři válce, škrabkou udělal na tři okna průzory, zapnul rádio, mezitím se chytil čtvrtej válec a pak uz začal klasický závod s časem který jsem opět vyhrál.
No nebylo to taková sláva jak u tebe
Mně povídej... a co teprve odjezdy večer z odpolední, -20°C, okna namrzlá. Motor sice non problemo čapne hned na všechny 4, ale 1.5CRDi se sám naprázdno neohřeje vůbec, takže hajcuňk nefunkční a vysoušení kompresorem v takových teplotách nepomůže. Oškrabu okna, motor si mezitím kadlá, jako když králík sere na buben, vyjedu, namrzající okno se dá líznout ostřikem, ale to pomůže na pár vteřin - v takových teplotách okamžitě znovu kvetou kytky na skle bleskovým tempem. K tomu okno mlží a namrzá zevnitř, klimačka nepomůže. A tuten bazmek dovede udržet průhled zvíci průzoru u tanku, tož cesta dom anabáze betelná. A když konečně začne radiátor znatelně hicovat, už vidím vrata od zahrady.
Napadá mne, zda někdo má zkušenost s tímhle - zda to má efekt stojící za řeč, nebo je to podobná hračka jako ten fofráček z předchozího odkazu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Expedice kolem ČR))
Ale zas to relativne topí skoro hned, jsem minulý mesic investoval do nového radiátoru a je to znát