1 reakcí na tento příspěvek Bmw K1300gt -zkušenosti
Je to pohodlna masina, co zvladne ledacos, jen nema moc rada rozbity silnice, ale to vlastne krom GS a podobnych nema rada zadna. I kdyz se da pomoct prepnutim na jiny mod podvozku, coz dost zabere. A funguje to i na druhou stranu, kdyz chces pritlacit na pilu, tak sportovni nastaveni dela svoje. A v tom hledej odpoved v cem je tenhle stroj dobry ... ke kompromisu te casto nutit nebude, naopak, zalezi to jen na Tobe. 160 koni a 135 Nm kroutaku je znat, da se s ni jezdit bez problemu od 2,5 tis otacek, coz znamena, ze vlastne ani nemusis pres obce dat jiny kvalt, nez 6 - jen staci otocit heftem, a kde to skonci ... hmm. A to ze toci 10 tis, kdyz chces, tak se suberbiky Ti moc neodjedou. Proste je to baworak, cim vic tlacis na pilu, tak je lepsi.
A na co si dat pozor? Krom stavu zadni kyvky vc. rozvodovky, kde vaha, vykon a kroutak dela svoje, te snad neceka nic, s cim ses asi uz nesetkal. Muzou byt hlucnejsi rozvody a take, je potreba hlidat baterku, ktera je dost namahana vyssim odberem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Nejde nastartovat BMW K 1300 GT | Csikin | 12 | 30.7.2022 v 13:45 pirda |
Zkušeností z BMW BMW K 1300 GT | Mikv | 2 | 1.3.2020 v 13:23 RTourer |
Ovládání světlometu BMW K 1200 GT, BMW K 1300 GT | Lála | 3 | 29.11.2018 v 01:18 Lála |
umístění výrobního štítku - BMW K13... BMW K 1300 GT | Lála | 2 | 30.7.2018 v 01:06 Lála |