1 reakcí na tento příspěvek Nýty v plovoucim kotouči.
Mistne vybrzdenej kotouc naopak cim vic brzdis tim vic vibruje...
Drik: no ten mistne vybrzdenej kotouc bude blbnout uz kdyz v tom miste bude o 5stovek jinak, to klasickou posuvkou uz neda... Naka slusna digi v poho...
Naposledy editováno 12.02.2014 14:05:37
assassin píše: Blesk: pokud je kotouc krivej tak to vibruje kdyz brzdis malo, kdyz brzdis na krev tak si pistky kotouc v nejtech srovnaj a uz to nevibruje.
Mistne vybrzdenej kotouc naopak cim vic brzdis tim vic vibruje...
Drik: no ten mistne vybrzdenej kotouc bude blbnout uz kdyz v tom miste bude o 5stovek jinak, to klasickou posuvkou uz neda... Naka slusna digi v poho...
5 stovek nedá klasickou šuplerou? Vždyť to je přesnost analogové šuplery
Ten digitální svět z nás dělá lenochy
1 reakcí na tento příspěvek Nýty v plovoucim kotouči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.
Blesk90 píše: Ja nemam bremba, mam Rko takže Sunstary ale zbyl me jeden dobrý s volnejsimy nýty ktery vim ze fungoval,takze asi hold vyzkousim nahrsdit jeden a pak druhej a zjistim kterej je spatnej, misto nejakyho premerovani
Aha, já o voze ty o koze... V hlavičce vlákna je Tuono tak jsem myslel, že se to vztahuje na Tuňáka no... Jinak SunStar má min. tloušťku kotouče 4,5mm, takže tvých 4,6 je už na limitu, možná i pod ním, šuplera na kotouče má na čelistech špičky, tudíž klasická šuplera se ti po přiložení měřících čelistí na kotouč šprajcne na nejsilnějším místě kotouče a to nejslabši nezměříš... A neptej se mě jak to vím Sám jsem to měřil klasikou(taky SunStar) a pohoda 4,8mm, no a pak jsme zakoupili měřidla na kotouče a z mých 4,8mm bylo na nejslabším místě 4,3mm
Jinak jak jsem jezdil voda-nevoda tak se k nýtům dostane dost jemnýho prachu co se pomalu usazuje pod pružnými podložkami nýtů z vnitřní strany kola a během chvilky jsou z plovoucích pevný Takže jsem vzal šroubovák co se vlezl skrz nejty a zalomcoval s nimi do všech světových stran a na bílém ráfku bylo bordelu, že bys nevěřil, od tý doby to dělám každý dva měsíce, ale lomcuj s citem, ne že ohneš šroubovák nebo unašeč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nýty v plovoucim kotouči.
Blesk90 píše: dewwil> hele mam Tuono R a to ma oproti factorky sunstar. A sunstar ma minimum take 4mm diky za rady s nýty budu doufat ze to je ono a asi je suplera a suplera ale moje ma uprostred "vystupek" a tak se da zmerit stred prstence
Aha, tak už i v Itálii začli šetřit na kotoučích, starší kousky RSV a myslím, že i Tuono měly Bremba a to nebyly ani Factory verze... Jinak na Suzuki je ten limit kotoučů SunStar 4,5mm a Italové dávaj 4mm i na Brembo... No zkus to rozhýbat jestli se to nezlepší...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |