globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr 750 srad výměna motoru
Zdravím.
Mám dotaz na výměnu motoru u srada.Koupil jsem modelový rok 1998 (stříkačka) s padlým motorem a sehnal jsem pouze funkční motor z roku 1997 což je karburátor.Víte někdo co mě čeká za problémy s tím spojené? Myslím tím problémy s vačkama,čidlama atd...
Ps:Stavím streeta,legislativní potíže mě netrápí...
Předchozí
1 2
Následující

Gsxr 750 srad výměna motoru

11.2.2014 v 18:11 | Nahoru | #1
je problém s těch dvou motorů složit jeden?

edit: jakým stylem je padlý ten motor?

Naposledy editováno 11.02.2014 18:11:59

Gsxr 750 srad výměna motoru

11.2.2014 v 19:27 | Nahoru | #2
n asi by se musela přehodit elektrika ne? kamarád ted sháněl do 99 motor naštěstí sehnal. a kluk co to dával dohromady tak řikal že složit t snad nejde že jsou tam spousty jinejch věcí, nevim nejsem odborník:)

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru

11.2.2014 v 19:32 | Nahoru | #3
Pokud budeš mít vstřikování, tak ten motor by tam měl jít napasovat...S elektrikou přece nemusíš nic řešit...Jestli bude živenej karbcema nebo vstřikama je mu jedno...Jen si nejsem jistej, jestli stříkačka neměla jiné vačky...Koukni na partsdepot a porovnej díly motoru...Každopádně já do srada taky narval neoriginál motor :)

Gsxr 750 srad výměna motoru

11.2.2014 v 20:07 | Nahoru | #4
já to tak myslel prostě ten karbcovej motor osadit vstřikama

edit: popř. i s hlavou nebo prohodit vačky, jestli to bude na stunt tak stejně ten motor nepotřebuje bůh ví jakej výkon a s životností nepočítej vůbec tak si něakou tu prasečinku při stavbě motoru můžeš střihnout

Naposledy editováno 11.02.2014 20:10:41

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru

11.2.2014 v 22:41 | Nahoru | #5
No z toho strikackovyho motoru je srot.Hlava,ventily,2x pist jsou KO. Praskl i blok motoru takze to prezila jen prevodovka.jinak mam z toho komplet elektriku,vstrikovani a tak jsem chtel osadit karbcovej motor.vzhledem k tomu ze tam mam K&N filtr a Yoshimura vyfuk tak bych chtel aby to ve finale byla strikacka ktera si s tim poradi sama a nechci vecne laborovat s karbcema. Jenze sehnat motor na strikacku zda se nemozny...
Jinak dekuju vsem za ochotu se podelit o skusenosti

Naposledy editováno 12.02.2014 00:07:12

Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 00:10 | Nahoru | #6
Taky jsem to tu kdysi řešil. Třeba ti odkaz na tohle téma poslouží jako inspirace

http://www.motorkari...ft=107588&fid=18

Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 00:26 | Nahoru | #7
Jojo tohle tema uz jsem cetl ale nakonec se to tam zvrhlo v legislativni otazku co a jak s cislama motoru.to me moc netrapi.Ty vacky se tam moc nedoresili.Ale i tak diky moc.Raznice jsou vsemocne Ale podle vseho kdyz karbcovej motor osadim ze srikacky : vackama,ventilovym vikem (je tam cidlo navic),vstrikama,el. kabelazi a CDI tak by to melo slapat na 100%.
Jen nevim jestli me tam neceka jeste nejaka jobovka...

Naposledy editováno 12.02.2014 00:31:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 02:09 | Nahoru | #8
StiefTomas> Tak vacky jsou jiny tak je budu muset sehnat.Ty moje jsou ko.co jsi tam napasoval a s jakyma obtizema?? Dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 09:46 | Nahoru | #9

TL_1000R_SUZUKI píše: No z toho strikackovyho motoru je srot.Hlava,ventily,2x pist jsou KO. Praskl i blok motoru takze to prezila jen prevodovka.jinak mam z toho komplet elektriku,vstrikovani a tak jsem chtel osadit karbcovej motor.vzhledem k tomu ze tam mam K&N filtr a Yoshimura vyfuk tak bych chtel aby to ve finale byla strikacka ktera si s tim poradi sama a nechci vecne laborovat s karbcema. Jenze sehnat motor na strikacku zda se nemozny...
Jinak dekuju vsem za ochotu se podelit o skusenosti



Jen bych upozornil, že stříkačka si sama s ničím neporadí musíš vyměnit řídící jednotku.

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 10:43 | Nahoru | #10
Já si myslim, že ty motory musí být fyzicky úplně stejný, nicméně jsem motor z modelového roku 98 nikdy neviděl, takže to bude jen teorie... Když jsem studoval manuál, v několika věcech se liší, na stříkačkovým je o něco více té elektriky, ale selským rozumem vzato, ty vlastně vyhodíš starej potkanej motor a místo něj dáš novej do rámu 1998 s kompletní elektrikou a řídící jednotkou. Od hlavy dolu ten motor musí být totožnej, kromě vačky (nevím jak je přesně řešenej ten snímač pozice vačky).







Takže ze zničenýho motoru bych vzal ventilové víko se snímačem, dále ty gumový náfuky pro nasazení vstřikovací lišty a nasadil to na karburátorovej motor. Zůstává tam problém ta vačka, která bude nejspíš po potkaným motoru pěkně zrichtovaná. To je mazec, na Parts depot stojí vačka devítku .

Naposledy editováno 12.02.2014 10:55:14

Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 12:07 | Nahoru | #11
držím palce... a myslím že by to mělo nějak jít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 14:26 | Nahoru | #12
Firecracker> vždyť jsem psal že měním i "CDI" což je řídící jednotka.

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 14:36 | Nahoru | #13
petr.machy> No každopádně si s tím ještě užiju.Ale léto je zatím ještě daleko tak mám na to čas.

Naposledy editováno 12.02.2014 14:39:12

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 14:44 | Nahoru | #14
Ještě pár foto jak dopadl ten původní motor...
























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 15:08 | Nahoru | #15
TL_1000R_SUZUKI> Ten je slušně na sračku... V podobným stavu jsem sehnal já svůj motor, foto mám profilu... Copak bylo příčinou, pokud to víš? U mě to kupodivu klika i ojnice přežily a jezdim na tom doteď. Já jsem měl teda jeden píst v háji a 2 ventily to vzslo sebou. U mě to vypadalo na příčinu, že někdo při vymezování vůlí ventilů zapomněl dát podložku pod jeden ventil, tak to tlačilo ne na dřík, ale na misku a to po čase vyhodilo ventil z těch klínů a ten propadl dolu do válce - taková pitomost a motor v prdeli.

Naposledy editováno 12.02.2014 15:12:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 15:31 | Nahoru | #16

TL_1000R_SUZUKI píše: Firecracker> vždyť jsem psal že měním i "CDI" což je řídící jednotka.



Jasný, měl jsem na mysli, že tam nemůžeš dát originální řídící jednotku a je tam potřeba dát power commander

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 16:32 | Nahoru | #17
petr.machy>
No můžu se jen domnívat co se stalo ale podle stavu bych řekl že se zadřel druhý píst který se následně utrhl.Zbytek katastrofy dodělala ojnice s ojničním čepem co tam lítala než se motor zastavil nadobro a navždy.Ojnice narvala utržený píst nahoru a tak se píst potkal s ventilama.Ty pak udělaly paseku u vačky.Ojniční čep když skončil práci s pístem tak vylágroval válec,nakonec se kousl ze vnitř o blok motoru který to taky vzdal a praskl...
Myslím že asi tak nějak to bylo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 16:45 | Nahoru | #18
TL_1000R_SUZUKI> Slušná metelice ... Každopádně bych kliku nevyhazoval, pokud by měření ukázalo, že se nehnula. V mém případě přežila v pohodě potkanej motor a jezdí doteď. A za chvíli bude klika na srady nedostatkový zboží.

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 16:54 | Nahoru | #19
Firecracker>
Plánuju ho tam nasadit ale napřed ho musím za nějaký rozumný peníze sehnat...

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 16:56 | Nahoru | #20
petr.machy>
Jojo... Koupil jsem teď jeden motor chycenej na klice tak pokud bude tahle v pohodě tak z toho posládám jeden funkční motor do rezervy...

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

12.2.2014 v 18:36 | Nahoru | #21

TL_1000R_SUZUKI píše: StiefTomas> Tak vacky jsou jiny tak je budu muset sehnat.Ty moje jsou ko.co jsi tam napasoval a s jakyma obtizema?? Dik



Já tam mám K2..Úpravy nebyly tak hrozný...Jinak pokud máš KN, youshimuru a myslíš si, že se s tím sříkačka poradí, tak to jsi na omylu...Motorka nemá váhu vzduchu, která by regulovala směs...V řídící jednotce jsou nahrané palivové mapy, podle kterých řídící jednotka dávkuje směs...A je jedno jestli tam máš nějakou úpravu nebo ne...Takže buďto doladit origo jednotku, nebo powercomander...

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 02:51 | Nahoru | #22

petr.machy píše: Já si myslim, že ty motory musí být fyzicky úplně stejný, nicméně jsem motor z modelového roku 98 nikdy neviděl, takže to bude jen teorie... Když jsem studoval manuál, v několika věcech se liší, na stříkačkovým je o něco více té elektriky, ale selským rozumem vzato, ty vlastně vyhodíš starej potkanej motor a místo něj dáš novej do rámu 1998 s kompletní elektrikou a řídící jednotkou. Od hlavy dolu ten motor musí být totožnej, kromě vačky (nevím jak je přesně řešenej ten snímač pozice vačky).







Takže ze zničenýho motoru bych vzal ventilové víko se snímačem, dále ty gumový náfuky pro nasazení vstřikovací lišty a nasadil to na karburátorovej motor. Zůstává tam problém ta vačka, která bude nejspíš po potkaným motoru pěkně zrichtovaná. To je mazec, na Parts depot stojí vačka devítku .



Tak vačky jsou jiný nejen rozměrem.Sací vačka je na konci delší a má v sobě trn na to čidlo.

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750 srad výměna motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2014 v 09:34 | Nahoru | #23
Na mém sradu to přesně tak mám, koupil jsem ho a na snad druhé vyjížďce kleknul motor. A naštěstí bazar se k tomu postavil čelem (ač mě asi mohl poslat do pr...) a na své náklady sehnali jiný a vyměnili. Jenže sehnali pouze karbecový a já mám stříkačku. Takže použili hlavu ze "stříkacího" srada (motor kleknul na klice), od hlavy dolu vše karbecový srad a to napojili normálně na stavající elektroniku stříkacího a vše šlape jak má. Takže to zjevně funguje, jezdím s tím už hezkých pár let. Jen ty čísla musíš vyřešit.
Tj. naprosto všechnu elektriku a kabeláž nech tu stávající, tj. stříkací srad. U karbecového motoru vyměň hlavu (nebo její vnitřek, tj. vačky) tak, aby odpovídala vstřikovací a šup s tím do rámu.

Naposledy editováno 13.02.2014 09:36:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 10:02 | Nahoru | #24
Bludevil> Jak to tak už dlouho čtu, tak osudem každýho srada je jednou zadřená klika...

Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 16:24 | Nahoru | #25
Tak vačky jsem sehnal jen sportovní (štelovací) což asi nechci.Myslím že by nebylo úplně tak jednoduchý to naladit.Janáček za jednu normální chce 2500kč což se mi za jednu vačku zdá dost.Takže scháním dál...Mám čas,léto je ještě daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 21:28 | Nahoru | #26

petr.machy píše: Bludevil> Jak to tak už dlouho čtu, tak osudem každýho srada je jednou zadřená klika...



Co je vlastně většinou příčinou??
málo oleje, nebo jen výrobní vada???

(reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 22:41 | Nahoru | #27

Bludevil píše: Na mém sradu to přesně tak mám, koupil jsem ho a na snad druhé vyjížďce kleknul motor. A naštěstí bazar se k tomu postavil čelem (ač mě asi mohl poslat do pr...) a na své náklady sehnali jiný a vyměnili. Jenže sehnali pouze karbecový a já mám stříkačku. Takže použili hlavu ze "stříkacího" srada (motor kleknul na klice), od hlavy dolu vše karbecový srad a to napojili normálně na stavající elektroniku stříkacího a vše šlape jak má. Takže to zjevně funguje, jezdím s tím už hezkých pár let. Jen ty čísla musíš vyřešit.
Tj. naprosto všechnu elektriku a kabeláž nech tu stávající, tj. stříkací srad. U karbecového motoru vyměň hlavu (nebo její vnitřek, tj. vačky) tak, aby odpovídala vstřikovací a šup s tím do rámu.



Tak krom toho vseho je jeste trosku jinak odstupnovana prevodovka na 2,3,4,5 stupni. 1 a 6 jsou stejne.
No na to uz ale kaslu... Proste se bude tocit jak strikacka 😉

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

13.2.2014 v 23:20 | Nahoru | #28

oioi01 píše: Co je vlastně většinou příčinou??
málo oleje, nebo jen výrobní vada???


No myslim ze to bude nejaka vada protoze 90% techto motoru umira na pridrenou kliku.
Neni pravdepodobne ze by tolik lidi jezdilo bez oleje... Ale treba to tak neni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

14.2.2014 v 08:39 | Nahoru | #29
TL_1000R_SUZUKI> Ale přitom jsem na rozebraným zadřeným motoru měřil vůle na čerpadle oleje a bylo to hodně v mezích tolerance.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750 srad výměna motoru

14.2.2014 v 14:49 | Nahoru | #30
petr.machy>
Možná to bude dlouhodobým používáním špatného oleje...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 24 30.4.2024 v 22:25 SOUSEDRH9
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist