Yamahu FZ1 Fazer si kup, pokud ses ještě nevyblbnul, chceš moderní desing, nevadí ti, že je trošku tvrdší podvozkově a tvoje žena není fajnovka-to zadní sedadlo není žádná hitparáda. Spodní otáčky jsou u Yamahy slabší, ale střední a horní ti to vynahradí.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB 900F Hornet X Yamaha FZ1 Fazer
h9 jede od spodu, jedeš na krouťák, s origo nastavením jde motor od 2 tisíc, poladěný pod 3 trochu cuká. kratší zpřevodování, jednička končí lehce přes 100. výkonu dost, dvě sezony mi trvalo, než jsem v půlce zatáčky dokázal dát plný - zase díky krátkýmu zpřevodování musíš včas kopnout vyšší kvalt (omezovač ještě v náklonu nepotěší, zasahuje kolem 10,5). měl jsem trochu utažený podvozek a do 150 stíhal v zatáčkách sporty. není to motorka na dálkové přesuny, po dvou hodinách už jsem nevěděl, jak si na něj sednout (ale já mám cca 190 cm a bolely mě kolena/kyčle)...ale to už se většinou blížilo tankování. jinak cestovat se dá na všem a sedět na motorce 6-8 hodin za den jsem taky přežil. na levé straně je policajt a jeho úchyt, na rozdíl od hliníkových stuupaček, neubývá. batůžky si na nepohodlí nestěžovaly, od 165 do 182 cm. spotřeba při svižné jízdě (nezdržuju kapoty) 6,5, honím se s kapotama 7,5, svižné cestování cca 6 (model 02/03 žral o litr víc).
fz1 (n nebo fazer) je konstrukčně modernější, motorově mi více sedl charakter staršího fzs. nádrž je širší, pokud jsem chtěl sedět sportovně vpředu, připadal jsem si jak "štětka na šichtě". nevím, jestli to má stupačky tak široké nebo tak nízko, ale štrtal jsem v první ostřejší zatáčce (na neznámé motorce se mi nestává běžně). zapadneš víc "do motorky". má strašně dlouhé zpřevodování, díky čemuž ti přijde h9 ostřejší (spousta majitelů měnila sekundár do síly). jednička točí ke 150, další kvalty jsou poskládané dost blízko sebe. krouťák i výkon je položený do vyšších otáček, sportovní jízdu v zatáčkách jedeš 2-3. šestka je tam snad nesmysl pro přesuny po německých dálnicích. pod 7 tisíc tahá motor jak šestikilo, což je zase "výhoda", že tě při couračkách nerozhodí chyba na plynu. město jedeš 1-2. při rychlostech přes 150 (na fazeru přes 160) jsem měl pocit, že zatočím řídítky kolem dokola a nic se nestane (jakoby odlehčený předek bez zpětné vazby). pro batůžka to nebylo tak pohodlné jako hornet (jeden batůžek jezdil h9 i fz1).
ještě doplním, že na h9 jsem najel přes 50 tkm, na fz1 n a fazer jen 100-200 km
vybíral bych mezi polokapotami a do 100 tkč bych vzal litrový fzs - motor je kompromisem mezi výkonem fz1 a krouťákem h9, navíc má polokapotu, je pohodlný, hned tak ti někdo neujede a ve dvou naprosto v pohodě. navíc za 100 seženeš motorku, dáš jí servis i kufry a vylepšíš oblečení pro tebe i ženskou. má jedinou nevýhodu - při větším zatížení (ať už sportovní jízda, nebo ve dvou s kufry) je měkčí zadní pružina
ze dvou, které máš ve výběru, bych vzal zpátky h9. za ááá vím o něm spoustu věcí, za bééé mi strašně sednul (ale měl jsem lehce poladěný motor i podvozek a kupoval jsem nepadený motorky)
že jsem už u krumlova nevěděl, jak si sednout, jsem psal...ale to je dané mou výškou
edit: záleží taky, co máš odjeto. motorky jsou to sice hodný, ale jen pro zkušenýho pilota
Naposledy editováno 10.02.2014 00:33:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | Včera v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |