globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
To že se na naších pneumatikách u všech cestovních motorek vyskytují vyjeté středové plošky na zadní pneumatice není nic nového, ale jak se tohoto neduhu zbavit? Jednoduše!!
Postav motorku na centrální stojan nebo na kolíbku. Nachystej si posuvné měřítko s hloubkoměrem, rašpli na dřevo a pilník na železo s velkýma zubama (ubírák). Nastartuj, zařaď 3 rychlostní stupeň. Madlo rašple proti směru otáčení kola, přilož k zadní pneu a od kraje stahuj směrem ke středu gumy. Stejný postup opakuj z opačné strany. Vše opakuj tak dlouho než se středové plošky zbavíš. Postupně vše kontroluj hloubkoměrem v posuvném měřítku tak aby odvodňovací drážky měly po celé své délce stejnou hloubku.
Jakmile budeš mít plošku pryč, tak pneu lehce zahlaď pilníkem na železo.
Ploška je pryč, a zároveň se ti obnoví ideální jízdní vlastnosti v náklonech do zatáček.
Mám to odzkoušené. Pro pořádek, používám pneumatiky Roadsmart 2 přední i zadní.
Funguje to skvěle.
Ahoj a krátký zbytek zimy.

Naposledy editováno 18.08.2016 15:12:56

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

12.2.2014 v 10:41 | Nahoru | #1

motovlk píše: Fantom40> Jakej blábol ??





z fotky nic poznat neni. Já tam třeba plošku vidím.

Neříkám že všichni, ale většina z vás tady plácá jak plošku nemá a při tom jí má a ani o tom neví! Znám střelce co mi tvrdily že plošku nemají, na místě to vážně nebylo poznat že by nějakou měli, ale pak když se rozjeli tak při jízdě za nima ploška vynikla. 90% lidí ji bude mít.

Kolik máte zatáček a kolik je rovinek? Kolik je přesunů po okreskách kde máte roviny dlouhý jak tejden před vejplatou? Aby nebyla absolutně žádná ploška, museli by jste všichni jezdit na okruhu. Statisticky člověk najezdí víc rovně než v náklonu. (pardon, až na pár borců co to jezdí hoblovat do zatáček když ujedou pár km po dálnici. A ještě jen 150km/h aby se jim tam náhodou tím dálničním přesunem neudělala)

Bóóóže... už aby bylo teplo

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

12.2.2014 v 10:44 | Nahoru | #2

vykuchanej píše: z fotky nic poznat neni. Já tam třeba plošku vidím.

Neříkám že všichni, ale většina z vás tady plácá jak plošku nemá a při tom jí má a ani o tom neví! Znám střelce co mi tvrdily že plošku nemají, na místě to vážně nebylo poznat že by nějakou měli, ale pak když se rozjeli tak při jízdě za nima ploška vynikla. 90% lidí ji bude mít.



Jestli myslíš tu plošku, co se udělá při styku s povrchem, tak ta tam má být . Proto nemáš přefukovat gumu, aby to tam bylo

E: Jinak souhlasím, že při cestování se nějaká ploška udělá. I kdyýž třeba minimální. Já kvůli tomu na rovnách tahám pokud možno jen zlehka, jinak je to hned.

Naposledy editováno 12.02.2014 10:46:49

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

12.2.2014 v 13:31 | Nahoru | #3

vykuchanej píše: z fotky nic poznat neni. Já tam třeba plošku vidím.

Neříkám že všichni, ale většina z vás tady plácá jak plošku nemá a při tom jí má a ani o tom neví! Znám střelce co mi tvrdily že plošku nemají, na místě to vážně nebylo poznat že by nějakou měli, ale pak když se rozjeli tak při jízdě za nima ploška vynikla. 90% lidí ji bude mít.



Potřeboval bych poradit, když mám auto zvedlé na zvedáku, tak má z boku pneumatiky pěkně kulatý, ale pokaždý když ho dám na zem, tak se mi zdá v místě kde se pneumatiky dotýkají země, že jsou tam takový plošky.

To je asi stejná logika

Při jízdě je pneu zatížená a mění tvar, zkus si někde najít video, jak třeba vypadá pneumatika od auta tak při 180 km/h

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

12.2.2014 v 15:31 | Nahoru | #4

vykuchanej píše: Statisticky člověk najezdí víc rovně než v náklonu. (pardon, až na pár borců co to jezdí hoblovat do zatáček když ujedou pár km po dálnici. A ještě jen 150km/h aby se jim tam náhodou tím dálničním přesunem neudělala)



Psal jsem na dálnici do 150km/h na bublačku jen s přítulkou kdy je zadní guma namáhána víc než obvykle, pouze eliminuju úbytek pryže na středu v zárodku(jasný, že tam ploška bude vždy, ale ne jak na tupláku od kamionu, když to s ní poženu 200km/h+ jen rovně), jinak na to prdím, protože dělám jak servis tak pneu a když uznám, že gumice stojej za prd tak si jednoduše přezuju na nový... Jinak jestli je 1350km do Reichu po dálnicích tam i zpět ve 2.dnech, s batůžkem a naloženej pro tebe pár km tak si asi v jiném levelu než já A cestovní puky nejezdím takže sport gumy mizej taky trochu jinak... Přesun do 50km po dálnici v ČR neřeším a nejdu hned ty gumy ohoblovat do šikan
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F Lisus 15 17.8.2020 v 20:36 Lisus


TOPlist