globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
To že se na naších pneumatikách u všech cestovních motorek vyskytují vyjeté středové plošky na zadní pneumatice není nic nového, ale jak se tohoto neduhu zbavit? Jednoduše!!
Postav motorku na centrální stojan nebo na kolíbku. Nachystej si posuvné měřítko s hloubkoměrem, rašpli na dřevo a pilník na železo s velkýma zubama (ubírák). Nastartuj, zařaď 3 rychlostní stupeň. Madlo rašple proti směru otáčení kola, přilož k zadní pneu a od kraje stahuj směrem ke středu gumy. Stejný postup opakuj z opačné strany. Vše opakuj tak dlouho než se středové plošky zbavíš. Postupně vše kontroluj hloubkoměrem v posuvném měřítku tak aby odvodňovací drážky měly po celé své délce stejnou hloubku.
Jakmile budeš mít plošku pryč, tak pneu lehce zahlaď pilníkem na železo.
Ploška je pryč, a zároveň se ti obnoví ideální jízdní vlastnosti v náklonech do zatáček.
Mám to odzkoušené. Pro pořádek, používám pneumatiky Roadsmart 2 přední i zadní.
Funguje to skvěle.
Ahoj a krátký zbytek zimy.

Naposledy editováno 18.08.2016 15:12:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

11.2.2014 v 19:54 | Nahoru | #1
AlesRst1000Futura> Ahoj brácho. Řeknu ti to tak, jsou jedinci, kteří se dokáží zamyslet a pochopí jednoduchost triku jak nehodit dršku a nastavit rádius abys mohl dál využívat BEZPEČNĚ celou gumu. A pak jsou tu takoví co nevymyslí nic kloudného - Viz RADO, a budou jenom vymýšlet proč to nejde a proč je to nebezpečné a podobné hovadiny. Zamysli se, Zuby rašple = zuby asfaltu. A když to uděláš pořádně, se vším všudy, tak máš rádius jak na nové pneumatice a zas chvíli neřešíš "svůj jízdní styl", ale jezdíš. Moc by mě zajímalo, jestli toho ti lidé co jenom hanili nápad a jízdní styl najzedí ve dvou jako Já. Vesměs to budou jedinci co vyjížděj sami. Těm se to pak radí že máš klopit a přidávat už na výjezdu ze zatáček. Zřejmě jezdí rondliky odpoledne v jednom směru a v noci "bezpečně" v opačném.

Naposledy editováno 11.02.2014 23:31:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

11.2.2014 v 20:16 | Nahoru | #2

Fantom40 píše: ...Moc by mě zajímalo, jetli toho ti lidé co jenom hanili nápad a jízdní styl najzedí ve dvou jako Já. Vesměs to budou jedinci co vyjížděj sami. Těm se to pak radí že máš klopit a přidávat už na výjezdu ze zatáček. Zřejmě jezdí rondliky odpoledne v jednom směru a v noci "bezpečně" v opačném.



Jezdím samozřejmě i ve dvou. Ale asi tak jen z 10%.
Jinak jet zatáčku v tahu a vyjíždět pod plynem je snad normální a správný průjezd, ne?!
Kdy přidáváš Ty?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F Lisus 15 17.8.2020 v 20:36 Lisus


TOPlist