1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízkoekonomická dřevostavba
Borntobewild píše: maco> Jako parozábrana tady funguje ten polystyren. Problémy budou dělat prostrkané dráty, elektrické krabice, zakončení dveří a oken apod. Všechno se musí dokonale ucpat.
Díry po drátech se utěsňují pěnou, dveře mají komorové profily vevnitř a přesahují zdivo aby nedošlo k tepelnému mostu a měly tak být i okna, dal jsem tam ale trojskla a ty velké jsou dost těžké a navíc žádný výrobce to nechtěl takhle nainstalovat, musely by se tam ještě nainstalovat podstavce aby tu váhu udržely.
Tak jsem vymyslel zlepšovák že i výrobce celého systému čuměl a divil se že na to nepřišli
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízkoekonomická dřevostavba
maco píše: Díry po drátech se utěsňují pěnou, dveře mají komorové profily vevnitř a přesahují zdivo aby nedošlo k tepelnému mostu a měly tak být i okna, dal jsem tam ale trojskla a ty velké jsou dost těžké a navíc žádný výrobce to nechtěl takhle nainstalovat, musely by se tam ještě nainstalovat podstavce aby tu váhu udržely.
Tak jsem vymyslel zlepšovák že i výrobce celého systému čuměl a divil se že na to nepřišli Do oken se namontovaly ze všech stran rozšiřovací profily a namontovaly se přímo do otvorů zaroveň s vnitřním lícem tvárnic a přes ty rozšiřovací profily se těsně k pantům překryly ty zateplovací panely a bylo to
Protože se to dělá nějak takhle. Cpou do těch rámů i HS portály, který jsou drobet težší než blbý okna.
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/18/634224_1e30665ef297d2bcabe4deabd52f5fd2.jpg)
jean192>Ohledně parozábrany, tak EPS určitě ne, XPS by se díky svý minimální nasákavosti už za ni považovat v určitých aplikacích mohl. Problém jsou spáry mezi deskami.