globalmoto_kveten





Téma: Nové Formule 1 2014
 
4.2.2014 v 14:58
Koukali jste někdo ne záběry z testování v Jerezu?
Ten zvuk foukaných V6 je dost velká tragédie. Formule by měla dělat bugr ne?
I design přední části nových monopostů je dobrá divočina.....
Co vy na to?
Anketa: Tak jakej?
V8 2400ccm atmosféra
92%
22
V6 1.6 T
8%
2
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Nové Formule 1 2014

4.2.2014 v 22:58 | Nahoru | #31
toto byly aspoň závoďáky

(reakce na) Nové Formule 1 2014

4.2.2014 v 23:13 | Nahoru | #32
čezetdolf> Zrovna tohle je ne moc stara stavba, ktera ani zadnej konkretni model nekopiruje..ale je to teda brutus..

(reakce na) Nové Formule 1 2014

4.2.2014 v 23:41 | Nahoru | #33
čezetdolf> proč se omezovat s motorama z letadel jen na auta?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 00:22 | Nahoru | #34

Cuba_GSXR píše: ... zivim se grafikou a bejvalka mi rekla ze delam vlastne hovno... jen si celej den hraju s obrazkama uz je to bejvalka


A měla pravdu

Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 06:35 | Nahoru | #35
Proč tam třeba v rámci úspor nenacpou motory VW 1,9TDi nebo 1,2HTP? Určitě by to přilákalo spoustu nových týmů a závody budou zajímavější.

A nejsou to jen formule já prostě těm 4T motorum v MotoGP nemůžu přijít na chuť, a se slzou v oku vzpomínám na ty borce co krotily ty krvelačné bestie na které se obyčejný smrtelník bál otočit heftem. Dneska přečtu recenzi vytezneho stroje v časopise a doctu se jak je motorka krásně klidná kultivovaná a předvídatelná. To budí hovno respekt

Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 07:06 | Nahoru | #36
V10

1 reakcí na tento příspěvek Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 07:54 | Nahoru | #37
počkejte,až budou formule v naftě

(reakce na) Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 08:13 | Nahoru | #38
JardelT> nebo CNG

Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 08:20 | Nahoru | #39
taky tak, F1 - sport bez emoce. Vytratila se ta šťáva. Kde jsou ty časy, kdy člověk měl půl ruky okousané jak to dopadne. Sice jezdil Schumi na prvním místě a nebyly tam zrovna fér praktiky v týmech. Ale i když jel na prvním místě, pořád se mohlo něco vykur.it a vždy mu někdo šlapal na paty. Ferrari bylo o trochu dál než zbytek, ale pořád to bylo tak nějak vyrovnané a víc o umu jezdce. Neříkám, že dnes do toho sedne každý jouda a jede,ale už 1/2 krizovek za něho řeší elektronika. Už jsem dlouho neviděl hodiny způsobené šlápnutím na plyn v zatáčce, nebo nedobrždění.... je to nuda.

Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 15:34 | Nahoru | #40
Dnešní doba nahrává v F1 homosexuálně-metrosexuálním pilotům. Když si vzpomenu na neostříhaného Hunta, jak, když vylezl z auta, tak si sedl na boxovou zídku, zapálil cigáro, otevřel plechovku piva a ještě měl kolem sebe ženské .

Dnes vyleze z kokpitu metrosexuál, pročechrá číro a schová se v zákulisí. Rozhovory dává tiskový mluvčí .

Já když byl poprvé na F1 (Rakousko 2002) tak nikdy nezapomenu, jak jsem poprvé slyšel zvuk čistokrevného desetiválce, jak ty auta hnali pod plným plynem do kopce. Za mě taky V10, ikdyž Brabbham BT 52 (1982) měl taky turbomor 1500 ccm, ale s výkonem 1500 kon!! To byl zvuk! Škoda, že ten motor vydržel pouze 2 nebo 3 kvalifikační kola a šel do šrotu .

Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 15:56 | Nahoru | #41
Dnešní doba nahrává všem homoušům, metroušům a vůbec všemu, co je nemocný...

Nové Formule 1 2014

5.2.2014 v 20:34 | Nahoru | #42
F1 jde s dobou...to znamená do prdele

I v seriových autech...válců čím dál míň,objem motoru jakbysmet,dofoukne se to turbem,nejlíp i dvěma...stejně je to ale líné,musí se to točit,motory se sypou...např. slavný koncern VW s motory 1.4TSI /s řetězem/ = jeden velký průser,prasklé písty ve 30tis.km,přeskočí vytahaný řetěz v 50tis...

Nejvíc mě dostalo BMW a jeho nový tříválec...no ty krávo...

(reakce na) Nové Formule 1 2014

6.2.2014 v 11:34 | Nahoru | #43

maco píše: A měla pravdu



ja vim... ale rikat mi to nesmi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové Formule 1 2014

6.2.2014 v 14:28 | Nahoru | #44

valibuk píše: Jindrej> objektivně ovšem čím dál rychlejší.



Jindrej píše: Souhlas. Bohužel na úkor všech ostatních požitků pro diváka...



Jste si tím jistí?

Nejrychlejší kolo v Jerezu 30. ledna 2014: Magnussen - McLaren - 1:23.276

Nejrychlejší kolo v Jerezu 7. února 2013: Massa - Ferrari - 1:17.879

Naopak se jim podařilo vrchol motorsportu posunout o několik let zpět....

"Fastest 1999 Time: J Herbert - Jaguar - 1:23.097 "

Ty letošní formule jsou pomalejší než 15 let starý F1....

Nové Formule 1 2014

6.2.2014 v 19:22 | Nahoru | #45
Netušil jsem, že se něco takého chystá, ale je to tragedie, dyť to syčí jak přetíženej DAF v kopci

Na konci je i porovnání s loňskem

Nové Formule 1 2014

6.2.2014 v 20:07 | Nahoru | #46
Mně by se líbilo nechat konstruktérům co nejvolnější ruku. Žádné předepisování počtu válců, plnění, objemu - třeba nechat nějakou minimální hmotnost, hasicí a podobné systémy a vyhovět ekologům tím, že se předepíše třeba spotřeba 20 l/100 km a konstruktére snaž se. Nechal bych na nich, jestli použije pětilitrovou atmosféru nebo supernatlačený litr, předepisovat kolik má mít převodovka kvaltů a dokonce nemožnost měnit poměry jednotlivých převodů v sezóně je už zcela úchylné. Ještě tak max délku a šířku a finito. Vzpomínám na jednu kapitolu z knihy "Dějiny automobilových závodů", kdy pan Enzo F řešil rovnici, jestli atmo 4500 ccm a netankovat, či 1500 ccm a tankovat (rok 1949). A na dráze to pak vycházelo někdy jedné a někdy druhé variantě. Můj názor je, že by bylo startovní pole mnohem pestřejší a s neustálým vývojem.

(reakce na) Nové Formule 1 2014

6.2.2014 v 22:03 | Nahoru | #47

mufman píše: Jste si tím jistí?

Nejrychlejší kolo v Jerezu 30. ledna 2014: Magnussen - McLaren - 1:23.276

Nejrychlejší kolo v Jerezu 7. února 2013: Massa - Ferrari - 1:17.879

Naopak se jim podařilo vrchol motorsportu posunout o několik let zpět....

"Fastest 1999 Time: J Herbert - Jaguar - 1:23.097 "

Ty letošní formule jsou pomalejší než 15 let starý F1....


Já to myslel spíše k rally, kterou jsem pŕedtím zmiňoval
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist