1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
v garáži zkus v zimě cvičně rozebrat a složit "chronicky poruchové" skupiny (svíčka, zapalování, karburátor, elektroinstalace, pneu) a všechno nářadí, co jsi použil si dávej stranou.
A pak zkus všechno naskládat do kastlíku. Včetně všech drátků, plíšků a bazmeků, kterými jsi cokoli prošťourával. Když se to nevejde, tak zkus najít prostorově úspornější varianty klíčů a kleští.
2 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
šroubovák velký a malý
sada lanek (plyn,spojka,brzdy)
svíčky
svíčák
hadr na otření rukou
1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
Na kratší cesty jen dva šrubováky, svíčák, svíčky, kombinačky a sikovky nebo ten stavitelný klíč co jsem dával hrnous(už si nepamatuju)
Když prdne lanko na Jawe, tak se s tím dá v pohodě dojet(na Fazeru už bych si to netroufnul tahat za lanko od plynu )
Asi konečně přihodím i žárovky a pojistky a budu mít povinnou výbavu komplet.
Víc jsem zatím nepotřeboval a nakonec : "dobří ludé su fšude".
Např. když jsem jel do solných dolů ve Wieliczke a zastavil jsem, že si pustím z tfonu hudbu do přilby, jeden pšoncek se hned ptal, zda-li nepotřebuji pomoct. Tak co.
A musíš mít důvěru ve svůj stroj.
1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
Otec měl kývačku J250 353, oplechovanou a z plexi štítem r.v.57. Když ji vyměnil se švagrem za pionýra, měla možná x-krát přetočený tachec. /pro strejdu Jožu byla Jawka těžká, když "jel" z hospody/. V 15-ti jsem na ni začal rajtovat. S bráchou jsme ji nastartovanou shodili ze stojanu, on podržel vzadu za nosič, já hup - brácha žduch, já za jedna a ven z garáže. Přilba velká, já malý fazol, aut na silnici málo, esenbáků ještě míň, ujel jsem i 30 + 30 km do okresního města. Brácha čekal v otevřené garáži až jsem přijel. Společně na stojan a dali se do "mytí" motoru. Aby otec nepoznal,že je motor teplý, dostal pár kýblů vody z řeky - zapraskal, zasyčel /ne otec-motor/.
Hodně km jsem potajmu naběhal, hodně krát umyl motor studeným šokem , zlaté časy jsou pryč. Nevím který motor by si tohle nechal líbit ? Holt Jawka, ja jsem měl asi vždycky štěstí na kus.
Omlouvám se za román, ale dnes mám nějakou psavou
Dumám o antipichu či co to je a opravné sadě lanek.. Jinak nic..
Díly:fajfky,kabel VN,svíčky,regulátor dobíjení,snímač S03 k Vape,držák uhlíků komplet,těsnění do palivového kohoutku,drobnosti typu,el.čoko,fastony-konektory,el.kabel 1,5mm,pojistky.
Lanko plynu a přední brzdy,řetězovou spojku,izolační pásku,kousek smršťovací bužírky,žárovky,kabelový očka 5,6,8. To bude asi vše.
Zatím jsem potřeboval akorát pojistku,když mi klekla u Ždáru nad Sázavou.
Kladívka,kovadlinky,kondenzátory a cívku VN už nevozím,přešel jsem na Vape. Ještě pár matiček M 5,6,8,10,nějaký šroubky. Takto to vypadá v praxi.
Jinak když nemám velkou polní sebou,tak přímo v moto mám žárovky,pojistky,lanko plynu a přední brzdy. To jezdím ale do cca 30-50 Km po okrese a mobil sebou kdyby něco.Pár šroubováků a mini kombinačky jsou přítomny kdyby něco.