globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
3.2.2014 v 10:00
Zdarec borci mám dotaz.!!!!!! Na internetu se mi nepodařilo zjistit jaké nařadí sebou vozit v kastlíku tak to zkusím tady. No prostě jakej vercajk sebou vozíte v kastlíku na Jawě 350 639 díky za odpovědí
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 10:14 | Nahoru | #1
Náhradní motor

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 10:15 | Nahoru | #2
Nejlepší recept:
v garáži zkus v zimě cvičně rozebrat a složit "chronicky poruchové" skupiny (svíčka, zapalování, karburátor, elektroinstalace, pneu) a všechno nářadí, co jsi použil si dávej stranou.
A pak zkus všechno naskládat do kastlíku. Včetně všech drátků, plíšků a bazmeků, kterými jsi cokoli prošťourával. Když se to nevejde, tak zkus najít prostorově úspornější varianty klíčů a kleští.

2 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2014 v 10:17 | Nahoru | #3
Vozím nějaké klíče (8,10,11,12,13,14,17,19,22,24)
šroubovák velký a malý
sada lanek (plyn,spojka,brzdy)
svíčky
svíčák
hadr na otření rukou

(reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 10:42 | Nahoru | #4
hrnous> Ten se mi do kastlíku bohužel nevejde :D :D

(reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 10:43 | Nahoru | #5
kokoška.> děkuju přesně tohole sem potřeboval vědět

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 10:59 | Nahoru | #6
na jawce to byly klice 8 - 17, dvoje kleste, svicak, sroubovak.
vic nebylo potreba

jo a jeste izolacni pasku, kdyz neco upadlo

Naposledy editováno 03.02.2014 11:02:12

1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 11:12 | Nahoru | #7
Když už nějaký klíč, tak docela fungují ty stavitelné
dají se pořídít v železářství za stofku dvě a není pak třeba vozit bednu klíčů a nadávat, když je nějaký tak ošlehaný, že vychází mezi dva rozměry.. logicky taky klasický šroubovák a k tmu klíč na svíčku + náhradní..

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 11:35 | Nahoru | #8
jeste je dobra izlocka,kombinacky a stipky

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 12:24 | Nahoru | #9
Plus něco na pořešení defektu pneu

(reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 12:29 | Nahoru | #10

kokoška. píše: Vozím nějaké klíče (8,10,11,12,13,14,17,19,22,24)
šroubovák velký a malý
sada lanek (plyn,spojka,brzdy)
svíčky
svíčák
hadr na otření rukou



jeste kus dratu a izolacku

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 12:33 | Nahoru | #11
Pak ještě komplet lanko na plyn spojku a pod sedačkou novou duši.

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 13:47 | Nahoru | #12
Nic. Když jedu deleko a beru tankvak, tak tam bych našel malej šroubovák, stavitelnej klíč a nůž.

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 14:18 | Nahoru | #13
Když jsem jel s Jawkou na delší cestu, tak jsem vezl půl garáže

Na kratší cesty jen dva šrubováky, svíčák, svíčky, kombinačky a sikovky nebo ten stavitelný klíč co jsem dával hrnous(už si nepamatuju)

Když prdne lanko na Jawe, tak se s tím dá v pohodě dojet(na Fazeru už bych si to netroufnul tahat za lanko od plynu )

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 14:34 | Nahoru | #14
Mám též taky jawu 639 a jelikož je rok po generálce tak nevozím nic najel jsem sní něco přes 6 000 kilometrů bez poruchy takže je to zbytečný.

(reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 16:33 | Nahoru | #15
hrnous> "made in china"Tak s tim si neodsroubujes ani kolo.To kdybys to povoloval zubama tak to bude mozna jeste ucinejsi.S temahle francouzakama lepsi nic nedelat...pak sou matky a srouby akorad omlety

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 16:40 | Nahoru | #16
Kdyz si nevis rady, pomuze kladivo

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 19:15 | Nahoru | #17
Nevozím nic, kromě svíčáku, šroubováku a lékárničky. Ať se dostanu na Brisky a do karbecu. Mám novou kabeláž, Vape a nepočítám, že odejde regulátor a jiné.
Asi konečně přihodím i žárovky a pojistky a budu mít povinnou výbavu komplet.
Víc jsem zatím nepotřeboval a nakonec : "dobří ludé su fšude".
Např. když jsem jel do solných dolů ve Wieliczke a zastavil jsem, že si pustím z tfonu hudbu do přilby, jeden pšoncek se hned ptal, zda-li nepotřebuji pomoct. Tak co.
A musíš mít důvěru ve svůj stroj.

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 19:51 | Nahoru | #18
to originální. a lepení nic nemám, nejenom že by se mě s tim nechtělo nikde strašit na cestě ale s autama a na motorkách mám celkově najetéch tak 200 tisíc a nepíchl jsem ani jenou na ničem takže pokud to na té motorce přinde jednou za deset let, radši si zavolám nějakýho kamaráda s dodávkou než abych se celoou dobu otravoval s nemaléma krámama navíc při nejistým úspěchu

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 19:56 | Nahoru | #19
zrovna lanka jsou na jawě zbytečný, brzdy má dvě a na spojce poloautomat
nehledě na to že to hrozí snad ještě míň než píchnutí

1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 20:13 | Nahoru | #20
Kup si páva na vercajk a motor- já když si vzpomenu co jsem si užil s 633, 634, 638 tak jsem nasraný ještě po 25 letech. kup rejži a je klid. Ještě horší je starej ital, čína možná taky ale tu jsem nikdy neměl.Promin, to není urážení Jawy, to je prostě pravda, bohužel.

(reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 20:31 | Nahoru | #21
banzai> ale notak, stav motorky taky vypovídá o vztahu majitele k ní, že ano?
Nepujdu nikam dál, když vím,že není něco v pořádku. Vychytám mouchy a pak se pustím i za hranice /baráku,okresu,státu.../

1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 20:47 | Nahoru | #22
Jo, to jsem si myslel taky- 4,8 -obě nové, jezdil jsem cca 1-2krát měsíčně do Michalovců za buchtou amimo jednou, dvakrát nebylo abych něco nespravoval /kladívka, 4 přidřená každý kopec- a to jsem dělal seřizovače v Bytexu, takže prostředky a znalosti na opravy jsem fakt měl.Táta se nasral a sehnal mi starou R75 /půjčil mi na ni/ a po opravě jsem na ni 3 roky nešáhl.Za mne Jawa od 60-let patří do muzea a jestli si myslíš že je mi to jedno, tak není- měl jsem těch krámů hodně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 21:12 | Nahoru | #23
banzai>

Otec měl kývačku J250 353, oplechovanou a z plexi štítem r.v.57. Když ji vyměnil se švagrem za pionýra, měla možná x-krát přetočený tachec. /pro strejdu Jožu byla Jawka těžká, když "jel" z hospody/. V 15-ti jsem na ni začal rajtovat. S bráchou jsme ji nastartovanou shodili ze stojanu, on podržel vzadu za nosič, já hup - brácha žduch, já za jedna a ven z garáže. Přilba velká, já malý fazol, aut na silnici málo, esenbáků ještě míň, ujel jsem i 30 + 30 km do okresního města. Brácha čekal v otevřené garáži až jsem přijel. Společně na stojan a dali se do "mytí" motoru. Aby otec nepoznal,že je motor teplý, dostal pár kýblů vody z řeky - zapraskal, zasyčel /ne otec-motor/.
Hodně km jsem potajmu naběhal, hodně krát umyl motor studeným šokem , zlaté časy jsou pryč. Nevím který motor by si tohle nechal líbit ? Holt Jawka, ja jsem měl asi vždycky štěstí na kus.
Omlouvám se za román, ale dnes mám nějakou psavou

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 21:45 | Nahoru | #24
vož s sebou telefon. To stačí

(reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

3.2.2014 v 23:39 | Nahoru | #25
tramp57> Jo, rozumím ti, zážitků podobného typu mám taky kupu, jezdím od 6-7 let, samože jawy. Podle mě nej byl bizon /má první, zadřená, po opravě 3 roky jela jak čert Ale furt zapalko, relé/ a pak 90 cros i roadster- ale zase Spojkový koš- vymačkaný po cca 5 tis. km, rám katastrofální /skočil jsem si a motor na zemi/, jinak to bylo něco- Zundap začínal v té době 80 ccm a nesahal tomu po kotníky. Prostě je to pryč- dneska bygh jawu nekoupil ani za 5.000. Prostě je to pryč- důvěra se nedá koupit. Už ani z nostalgie.

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

4.2.2014 v 04:33 | Nahoru | #26
Mě se jednoznačne osvědčil za všech situací nářaďový nůž. Mám takovej obyč Coleman za 500 ale používám ho víc jak 15 let mám na něm už asi třetí pouzdro ale kudla pořád dobrá. Sice už budu shánět novou (přeci jen olámané šroubováky, vytupená ostří, trochu rozviklané kombinačky. Už má něco za sebou)

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

4.2.2014 v 08:56 | Nahoru | #27
na jawě sem postupně nevozil nic, protože vlivem vibrací mi všechen vercajk upad na silnici! Když sem to po půl roce zjistil (odpálili se mi kladívka), tak sem se nasral a jel domů s nezvedajícíma se kladívkama a v životě sem s sebou nevozil už nikdy nic ani na jiný motorce. Stejně to vždycky bylo k hovnu, protože to, co zrovna potřebuješ s sebou většinou nemáš..

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

4.2.2014 v 09:13 | Nahoru | #28
kreditku
ponožky
trenky
voňafku
a balíček prezervativů

Tahle jezdí na stroji pozér

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

4.2.2014 v 09:26 | Nahoru | #29
..moc toho nevozím. Mám tam izolačku, drát a žárovky.. Mizérije, vím, ale stejně bych to vše nepobral. Jo mám tam kablíky na startování. Když mě "umírala" baterie, tak se mi hodily mnohokrát.. Od té doby je vozím.. (výroba samo-domo, jsem kraťák)
Dumám o antipichu či co to je a opravné sadě lanek.. Jinak nic..

jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa

4.2.2014 v 16:42 | Nahoru | #30
Taky jsem to v minulosti řešil a šel podobnou cestou jako kolega "docent"viz.výše popsáno. Na Jawě je toho prostoru poskrovnu. Jelikož jezdím sám,tak jsem si koupil malinký hliníkový kufřík a do něj naskládal"velkou polní" Mám sebou následující:duši,monterpáky,pompičku,klíč 21 na matky kol,sikokleště,3 šroubováky,nůž,mini kombinační kleště,ploché klíče co jsou třeba na moto,klíč na svíčky,imbus č.5,rukavice tenké,hadr na ruce.
Díly:fajfky,kabel VN,svíčky,regulátor dobíjení,snímač S03 k Vape,držák uhlíků komplet,těsnění do palivového kohoutku,drobnosti typu,el.čoko,fastony-konektory,el.kabel 1,5mm,pojistky.
Lanko plynu a přední brzdy,řetězovou spojku,izolační pásku,kousek smršťovací bužírky,žárovky,kabelový očka 5,6,8. To bude asi vše.
Zatím jsem potřeboval akorát pojistku,když mi klekla u Ždáru nad Sázavou.
Kladívka,kovadlinky,kondenzátory a cívku VN už nevozím,přešel jsem na Vape. Ještě pár matiček M 5,6,8,10,nějaký šroubky. Takto to vypadá v praxi.

Jinak když nemám velkou polní sebou,tak přímo v moto mám žárovky,pojistky,lanko plynu a přední brzdy. To jezdím ale do cca 30-50 Km po okrese a mobil sebou kdyby něco.Pár šroubováků a mini kombinačky jsou přítomny kdyby něco.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist