globalmoto_kveten





Téma: Výměna oleje na dovolené
29.1.2014 v 20:57
1. Jak řešíte, když potřebujete vyměnit olej na cestách.
2. Vezete si olej svůj nebo ho koupíte venku.
3. Atd, atd...

Pičovský řeči můžete psát taky, ale budu je nekompromisně mazat
Kozy neukážu
Anketa: Oil
Seru na výměnu
75%
42
Dám to do servisu
5%
3
Vypustím olej do přírody a naleju nový
4%
2
Nechám ho na benzině
7%
4
Použiju ho ještě na smažení
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek Výměna oleje na dovolené

27.2.2014 v 12:51 | Nahoru | #1
Výměnu oleje je potřeba řešit podle toho jak dlouho si chci motorku nechat. Moje osobní zkušenost- výměna oleje po 6tis i více/dáván i velmi kvalitní olej/ - po cca 120 tis km generálka -opotřebení motoru a převodovky více jak 70% , Dále výměna po max 6 tis někdy i méně a v 300 tis km rozborka - výsledek opotřebení méně jak 50% /moto DR 800 big/-/olej standart/. Můj názor je olej měnit vždy i na cestě. Je jedno zda dám super kvalitní olej nebo průměr -zas takový rozdíl mezi nima není/většinou pouze cena/A pokud olej někde přepálím /vedro , dopr. zázpa atd/- může být zničený třeba i po 100km.
p.s. V manuálech se píše výměna oleje po XXXXXX km a malým písmem nebo po 6 měsících!!

(reakce na) Výměna oleje na dovolené

3.3.2014 v 20:20 | Nahoru | #2

Radek-big píše: Výměnu oleje je potřeba řešit podle toho jak dlouho si chci motorku nechat. Moje osobní zkušenost- výměna oleje po 6tis i více/dáván i velmi kvalitní olej/ - po cca 120 tis km generálka -opotřebení motoru a převodovky více jak 70% , Dále výměna po max 6 tis někdy i méně a v 300 tis km rozborka - výsledek opotřebení méně jak 50% /moto DR 800 big/-/olej standart/. Můj názor je olej měnit vždy i na cestě. Je jedno zda dám super kvalitní olej nebo průměr -zas takový rozdíl mezi nima není/většinou pouze cena/A pokud olej někde přepálím /vedro , dopr. zázpa atd/- může být zničený třeba i po 100km.
p.s. V manuálech se píše výměna oleje po XXXXXX km a malým písmem nebo po 6 měsících!!


Mě potkala GO cca v 77000 km, ale vnitřnosti byly naprosto v pořádku pokud pominu běžné opotřebení napínáku rozvodového řetězu. Celý problém byly zapečené pístní kroužky, kvůli kterým začala žrát olej a já si toho zavčasu nevšiml. Příčinou bylo nejspíš ono přehřátí, které popisuješ... Souhlas s tím intervalem v podobě kilometrů nebo času. V tomto směru podle mě hodně záleží na typu motoru. Velkoobjemový jednobuch nebo vysokootáčkový sportovní motor jsou značně namáhané. Hodně záleží jak na stylu jízdy, tak na provozních podmínkách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist