globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor jde na jeden válec
29.1.2014 v 10:02
CX 500 Custom, motor naskočí bez problému,zdá se že na oba,na volnoběh ale jde jen pravý válec
a levý jen tak přicmrduje,když vytáhnu levý štekr pravý válec pokračuje v práci jako jednoválec,vytáhnu pravý a motor během okamžiku zdechne,přidám li otáčky tak přes dva tisíce je to podstatně lepší,komprese na obou stejná 10,cívky,svíčky,karburátory,CDI, všechno vyměněno a bez jakékoliv změny. Dík za jakýkoliv názor.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Motor jde na jeden válec

29.1.2014 v 21:32 | Nahoru | #31
[quote=KubaLC8]Asi uz jsi to opravil, co?

Motor jde na jeden válec

29.1.2014 v 22:06 | Nahoru | #32
to KubaLC8: to v tom bazaru je jinej stroj, autor vlákna řeší Custom

Motor jde na jeden válec

30.1.2014 v 09:32 | Nahoru | #33
No jen jestli

Motor jde na jeden válec

30.1.2014 v 09:55 | Nahoru | #34
zdar, zatim nic, na každej pád dík za všechny názory,včera jsem si přivezl totál manuál, je deset cenťáků tlustej v A4 včetně kalogu dílů a jen elektronika zabírá tak třetinu, tenhle problem není nijak ojedinělej,mám dvě CX,obě 79, jedna běží perfekt, a to C mě zlobí,nezbyde než to rozházet a začít měřit,v manualu jsou uvedený hodnoty jaký ta má mít,je jasný že za 35 roků se to mohlo změnit.Stejně bych ale nejraděj použil nějaký standartní zapalování,no uvidíme až to změřím.

Motor jde na jeden válec

30.1.2014 v 09:58 | Nahoru | #35
To Cx co je v bazaru ( černo červený) to taky moje, v podstatě je to stejný jako Custom

Motor jde na jeden válec

30.1.2014 v 14:06 | Nahoru | #36
No tak prohod kabely a zapalovani a zjistis jestli to jede nebo ne, to nejde?

1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec

30.1.2014 v 19:26 | Nahoru | #37
proměřil jsem cívky v alternátoru pro zapalování a bylo to špatně, zřejmě jak se to máchalo 35 let v oleji, předepsaný hodnoty odporu nesouhlasí,vzal jsem tedy jinej stator,složil a vrazil jsem to zpátky do rámu, a pohoda motor vrní jak káča, v manualu jsem našel i návod jak navinout nový cívky, jednoduše ručně, takže vyřešeno, dík za názory Tom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec

4.2.2014 v 09:08 | Nahoru | #38
TomHonda> ahoj, mám ůplně stejný problém na cx 500 taky levý válec, prosím tě jak si proměřil cívky a jaký mají mít hodnoty?? Díky za odpověd.

1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec

4.2.2014 v 10:38 | Nahoru | #39
Ahoj, bohužel mi nejde v dílně internet a dojíždím tak 20 km, a povětšinou tam i přespávám,tak to může nějaký den trvat, mám úplný dílenský manual kde je přesně popsáno jak při měření postupovat a kde, to jest na kterých kontaktech měřit, a jaký hodnoty musí mít,není to nic složitého, potřebuješ jenom ohmetr,ale mezi tím se mi na jiné mašině objevil opět stejný problém,zase nešel levý válec,proměřil jsem zapalování ale hodnoty byly dobré,strávil jsem na tom celý den než jsem zvládnul aby šel na oba, těžko říct s úplnou přesností co to bylo ale v každém případě to byla věc karburace,tedy nové O kroužky na sací hrdla,uvolnit airbox, nejdřív našroubovat sací hrdla do nich následně zacvaknout karburátory a utáhnout svorky a nakonec nasadit airbox, evetn. doporučuji test bez airboxu, dále karburátory - zjistil jsem že pravý karburátor měl o něco vyšší hladinu,dal sem nové uzavírací jehly a hladiny se srovnaly,nakonec samozřejmé věci jako karburátory totálně vyčistit (vyfoukat)zkontrolovat správné osazení primárních a sekundárních trysek v orig. jsou to čísla 78 a 112 mají stejný venkovní rozměr a dají se prohodit ale otvory jsou samozř. jiné,zkontroluj polohu škrtících klapek aby byly obě uplně stejně uzavřené.Bude toho asi víc, možná mi zavolej bude to jednoduší mám O2 ------- 728 476 646---

(reakce na) Motor jde na jeden válec

4.2.2014 v 10:40 | Nahoru | #40
TomHonda> ještě , na telefonu budu asi po poledni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec

4.2.2014 v 11:00 | Nahoru | #41
outdoors> ještě jsem si vzpoměl na jednu důležitou věc, je podstatné jaký rok výroby motoru máš, nevím úplně přesně z hlavy kdy se to lámalo ale první modely měli zapalování s řízením předstihu elektronicky, pozdější pak měli mechan. odstředivý regulátor,pozná se podle plechového víčka pod vodní pompou na zadní straně motoru, téměř ploché víčko na 5 šroubů M6 je starší systém tedy elektronicky řízený předstih.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec

4.2.2014 v 15:07 | Nahoru | #42
TomHonda> Tak jsem měl ještě jednou karbce venku a všechno dobrý, trysky správný, příruby s okroužky nový, zkoušel jsem to bez airboxu beze změny, poloha škrtících klapek o.k., obě jehly zavírají benzín stejně, karburátory vyčištěny, na pravým válci byla prasklá jehlička pro seřizování směsi také vyměněno, komprese o.k., svíčky nové, indučky jsem zkoušel přehodit bez změny, na boku karburatoru jsou membrány mají malé dirky, prohodil jsem je taky mezi sebou a nic, už nevím, spíš si myslím že to bude v elektrice, ze zadu motoru je hliníkový víko a jde z něho kabeláž se čtyřmi kabely (modrý, bílomodrý, žlutý, bíložlutý). Prosím jestli mi sem napíšete stručný návod na proměrění Děkuji. Levý válec vynechává jen na volnoběh a pravý jde dobře.

(reakce na) Motor jde na jeden válec

6.2.2014 v 09:43 | Nahoru | #43
outdoors> Ahoj, otevři ten velký osmipolový konektor, když ho dáš pojistkou dolů tak na levé straně bude nahoře (Žluto) Oranž/Bílý a pod ním Modro/Bílý a na pravé straně bude (Žlutý) Oranžový a pod ním Modrý , jsou to ty kabely které uvádíš ve svém popisu, vedle oranžového v pravo je zelený (kostra),

vlastní měření : možné hodnoty -- pravděpodobná hodnota

modro/bílý -- zelený -- 185 - 225 Ohm -- 197 Ohm
oranž/bílý -- zelený -- 185 - 225 Omh -- 195 Ohm
oranžový -- zelený -- 94,5 - 115,5 Ohm -- 103 Ohm
modrý -- zelený -- 94,5 - 115,5 Ohm -- 103 Ohm

jako pravděpodobnou hodnotu uvádím odpor který jsem naměřil na většině motocyklů které jsou zcela v pořádku.
Pro přesnost uvádím v závorce žlutý ale v manuálu je uváděn jako oranžový.

Naposledy editováno 06.02.2014 09:46:34

Motor jde na jeden válec

6.2.2014 v 09:50 | Nahoru | #44




1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec

6.2.2014 v 09:52 | Nahoru | #45




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec

6.2.2014 v 12:35 | Nahoru | #46
TomHonda> Tak já mam teda jiný model, ty máš osm pinů ve svorkovnici a já mam čtyři, jednotku nemám. dávám sem foto jak to vypadá.


















(reakce na) Motor jde na jeden válec

6.2.2014 v 12:39 | Nahoru | #47




1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec

8.2.2014 v 08:30 | Nahoru | #48
Zdar, podle fotek bych řekl že se jedná o zapalování t.z. druhé generace, tedy s odstředivým regulátorem předstihu, CDI modul který máš se podle katalogu používal mezi 80 až 83 ale víc ti k tomu asi neřeknu,manual který mám je pro první generaci,v každém případě zkus ještě jednu věc, stáhni z karburátoru zadní manžetu, od filtru, a do levého karburátoru foukni buď startovací spray nebo benzinový čistič zkrátka něco co by obohatilo směs, kdyby závada nebyla v elektronice tak se na moment motor rozeběhne na oba, pokud to zůstane bez reakce tak je to definitivně elektrika. Podívám se ještě do dalších knížek co mám jestli tam není schema druhé generace.
Ještě něco, nechci tvrdit že to na tom leží, ale ale určitě je to prospěšné, vyměň předepsané svíčky NGK R DR8ES-L za NGK B8ES, to jsou svíčky bez odporu, CX 500 má samostatné napájení jen pro zapalování,bez závislosti na baterii a alternátoru, svíčky bez odporu mají samozřejmě i menší spotřebu.

Motor jde na jeden válec

8.2.2014 v 20:18 | Nahoru | #49
1) s těma NECkama to není CDI ale TCI
2) CX500 s TCI nemá "samostané napájení zapalování", je napájený z baterky
3) svíčky bez odporu nemaj vliv na spotřebu (ani benzínu, ani elektrický energie)
4) vyzkoušet prohození cívek (což už bylo provedeno), pak prohodit "NECky", pokud se nic nezmění tak změřit odpor čidla (pravej válec žlutý dráty, levej modrý) - měly by mít 530 +- 50 Ohmů
5) pokud je vše v pořádku mohla by to být špatná pozice čidla (mezera mezi čidlem a výstupkem na rotoru má být 0,4-0,7mm)
6) je přímo tady na motorkářích ke stažení manuál, v části "'82 addenum" je popis, veškerý hodnoty a schéma

(reakce na) Motor jde na jeden válec

25.2.2014 v 12:23 | Nahoru | #50
TomHonda> Zdravím asi je to nemoc těchto motorek řeším tet uplně stejný problém ,pravý maká jak švícary a leví to je série náhodných víbuchů ,nevíte jak je to s náhradama toho zápalka třeba v DDR něco maj jakou máte zkušenost dík

Motor jde na jeden válec

1.5.2014 v 11:37 | Nahoru | #51
Firma IGNITECH dělá DCCDIP2 za 3 800kč,já jí mám a běhá supr
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050


TOPlist