a levý jen tak přicmrduje,když vytáhnu levý štekr pravý válec pokračuje v práci jako jednoválec,vytáhnu pravý a motor během okamžiku zdechne,přidám li otáčky tak přes dva tisíce je to podstatně lepší,komprese na obou stejná 10,cívky,svíčky,karburátory,CDI, všechno vyměněno a bez jakékoliv změny. Dík za jakýkoliv názor.
1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec
1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec
vlastní měření : možné hodnoty -- pravděpodobná hodnota
modro/bílý -- zelený -- 185 - 225 Ohm -- 197 Ohm
oranž/bílý -- zelený -- 185 - 225 Omh -- 195 Ohm
oranžový -- zelený -- 94,5 - 115,5 Ohm -- 103 Ohm
modrý -- zelený -- 94,5 - 115,5 Ohm -- 103 Ohm
jako pravděpodobnou hodnotu uvádím odpor který jsem naměřil na většině motocyklů které jsou zcela v pořádku.
Pro přesnost uvádím v závorce žlutý ale v manuálu je uváděn jako oranžový.
Naposledy editováno 06.02.2014 09:46:34
1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor jde na jeden válec
1 reakcí na tento příspěvek Motor jde na jeden válec
Ještě něco, nechci tvrdit že to na tom leží, ale ale určitě je to prospěšné, vyměň předepsané svíčky NGK R DR8ES-L za NGK B8ES, to jsou svíčky bez odporu, CX 500 má samostatné napájení jen pro zapalování,bez závislosti na baterii a alternátoru, svíčky bez odporu mají samozřejmě i menší spotřebu.
2) CX500 s TCI nemá "samostané napájení zapalování", je napájený z baterky
3) svíčky bez odporu nemaj vliv na spotřebu (ani benzínu, ani elektrický energie)
4) vyzkoušet prohození cívek (což už bylo provedeno), pak prohodit "NECky", pokud se nic nezmění tak změřit odpor čidla (pravej válec žlutý dráty, levej modrý) - měly by mít 530 +- 50 Ohmů
5) pokud je vše v pořádku mohla by to být špatná pozice čidla (mezera mezi čidlem a výstupkem na rotoru má být 0,4-0,7mm)
6) je přímo tady na motorkářích ke stažení manuál, v části "'82 addenum" je popis, veškerý hodnoty a schéma
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
cx 500 pumpa Honda CX 500 | peracek1 | 6 | 26.4.2024 v 18:32 combust |
CX 500 přední brzda Honda CX 500 | V-tec4 | 4 | 7.4.2024 v 10:09 combust |
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 7 | 2.4.2024 v 17:11 xbedla |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |