2 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru
login36158 píše: je tam kousek vyrvanej to tam nejak dorovnam a zavařim spis bych potreboval poradit treba jaksundat ten kryt motoru motoru z boku z jedny strany je olejovej filtr z druhy by mnelobejt nejaky vinuti povolil sem sroubky ale neslo to dolu je tam uprostred takovej velkej chromovej sroub nevedel sem k cemu presne tam je tak sem ho tam nechal a zase to zasrouboval
nechces si radsi prizvat nekoho kdo tomu rozumi aby ti nazivo vubec rekl jestli to ma cenu? a poradil by ti co mas vubec delat... protoze ty fakt asi moc nevis :/ neber to jako urazku, ale spis radu, zadny uceny z nebe nespadl ale nekdy je fakt lepsi nechat si poradit
Jestli Ti nejde škeble sundat, tak bude možná "přischlá" - pak pomůže zlehka po obvodu poklepat gumovou paličkou.
A ohledně rámu... "ohlej nevypadá" je blbost, od pohledu to nepoznáš. Nanejvýš můžeš motorku postavit tak, aby zadní kolo bylo přesně kolmo (rozuměj osa protínající kolo vertikálně bude kolmo s podlahou) a přední kolo (a vidle) pak musí být stejně kolmo. Jak bude při pohledu zepředu vychýlené na stranu, je rám zkroucený. Pak nastavíš rejd na "rovně" a promítneš si tenktokrát horizontální osu v předozadním směru a tato musí protínat obě kola. Jak se bude odchylovat, je rám ohnutý do oblouku.
Ale toto vše je jen hrubá kontrola, přesně o stavu rámu vypoví jen měření na stolici. A upřímně řečeno, moc nevěřím tomu, že po takovém nárazu nebude rám poškozený. XV125 sice nemá "čistou" páteř jako XV535, ale ani tak rám moc bytelný není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozebírání motoru
login36158 píše: je tam kousek vyrvanej to tam nejak dorovnam a zavařim spis bych potreboval poradit treba jaksundat ten kryt motoru motoru z boku z jedny strany je olejovej filtr z druhy by mnelobejt nejaky vinuti povolil sem sroubky ale neslo to dolu je tam uprostred takovej velkej chromovej sroub nevedel sem k cemu presne tam je tak sem ho tam nechal a zase to zasrouboval
stahni si manual, s takovou se tady budeš ptát na každou blbost
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozebírání motoru
login36158 píše: DRN.> manualu a přiruček sem už měl staženejch mraky nikde ale nebyl navod jak rozebrat motor a to jak měřit olej nebo vymněnovat žarovku vím i bez manualu nic užitečnyho sem v manualech nenašel
pokud ti nepomuze dilenskej (ten první) tak se na to vyser
dílenskej tam je
Naposledy editováno 28.01.2014 13:49:57
1 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru
1 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozebírání motoru
Hlavne se tesim na prispevky typu:
Nelepte vanu leukoplasti, ani roztaveny hlinik tomu nepomohl.
Doufam, ze to bude vsechno v duchu Saturnina ala strycek Chemik;
A strýček opravdu na leccos přišel. Tak například zjistil při pokusu, který měl velmi vzrušující průběh, že lít vodu do kyseliny je blbost, a vůbec mu nevadilo, že tento poznatek, korektněji vyjádřený, mohl získat z učebnice chemie pro nižší třídy škol středních, aniž by si byl při tom popálil prsty a zánovní vestu.
login36158 píše: DRN.> manualu a přiruček sem už měl staženejch mraky nikde ale nebyl navod jak rozebrat motor a to jak měřit olej nebo vymněnovat žarovku vím i bez manualu nic užitečnyho sem v manualech nenašel
A neměls náhodou jen uživatelské příručky ("user manual")? Na toto potřebuješ dílenskou, nebo-li servisní příručku ("service manual", nebo "workshop manual") a v té rozborka motoru musí být popsaná včetně všech možných postřehů, třeba konkrétně u Viraga např., že při sundavání hlavy si musíš navléknout rozvodový řetěz na vhodný drátěný háček (a ten za něco zavěsit), aby Ti řetěz nespadl dolů do karteru.
A k poškození rámu není nutný čelní náraz (ten většinou ohne vidle a může hnout krk). Jestli Tě nabral víceméně z boku a na předek, tak podezření, že rám bude zkroucený do vrtule, je na místě.
Nejdřív rozborku u odborníka, potom zhodnocení, jestli má cenu se do toho pouštět! Kua, chlape, tohle není lego, aby jsi do toho vrtal jen tak z plezíru s kámošem !!
Edit: Nejlepší nápad fakt, zalepit díru a nastartovat.
Naposledy editováno 28.01.2014 17:25:10
login36158 píše: DRN.> manualu a přiruček sem už měl staženejch mraky nikde ale nebyl navod jak rozebrat motor a to jak měřit olej nebo vymněnovat žarovku vím i bez manualu nic užitečnyho sem v manualech nenašel
Když si pročteš uživatelský manuál pro auto nebo motorku tak tam detailně popisujou jak kontrolovat hladinu oleje a jak měnit žárovky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozebírání motoru
login36158 píše: ne :/ 13 000 fakt stačit nebude a nvm jak sem tu fotku dat XD
Vrak prodáš za 10 000kč, přidáš 13 000kč z pojistnýho plnění a můžeš si koupit třeba toto a ještě ti zbyde na benzín: Yuki Vista 125 Má to podobnej název, taky to začíná na "Y".
2 reakcí na tento příspěvek rozebírání motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10406 | Včera v 11:01 _Kovboj_ |
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago | vaclav11 | 15 | 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77 |
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago | Zachovalj | 3 | 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM |
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago | Tenjebonamotorke | 1 | 21.3.2024 v 16:48 Rick_James |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |