Téma: To se zase fízlové předvedli...
 
27.1.2014 v 02:34
Nevychovaný fracek vběhne pod auto a opicajtka Gabriela Holčáková má tu drzost to komentovat slovy

Sedmadvacetiletý řidič Škody Felicie podle policie zřejmě nepřizpůsobil rychlost jízdy podmínkám. V tu chvíli ze zastávky MHD vyjížděl autobus a zpoza něho přebíhal silnici osmiletý chlapec. Řidič nestihl zareagovat a dítě srazil.



To by se zas jeden poblil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.10.2016 v 22:11 | Nahoru | #1
splasenytrubky> Já se také snažím mít zejména brzdy, pneu a řízení v dobrém (nebo ještě lepším - nad rámec zákonných povinností) stavu. Ale podobně jako lze nahradit škrtidlo např. opaskem nebo trojúhelník něčím jiným (běžně mám u sebe minimálně dvě svítilny), lze nedostatečný vzorek na gumách nahradit větším předvídáním (nižší rychlost, větší odstup a podobně).

Pher> Nejen hrdinů. Ale já bych se raději trvalému bydlišti na krchově ještě nějaký čas vyhnul. Ohledně střelby na ujíždějící auto se shodneme.

PetrXX> S náklaďákem jsem nikdy nejel, nemám zkušenost. Věřím, že to bude o mnoho složitější než s osobákem. Na druhou stranu, není tedy naprosto zvrácené, že jak náklaďák tak osobák musí jet v obci maximálně 50 km/h?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.10.2016 v 22:23 | Nahoru | #2

Číkus píše: splasenytrubky> Já se také snažím mít zejména brzdy, pneu a řízení v dobrém (nebo ještě lepším - nad rámec zákonných povinností) stavu. Ale podobně jako lze nahradit škrtidlo např. opaskem nebo trojúhelník něčím jiným (běžně mám u sebe minimálně dvě svítilny), lze nedostatečný vzorek na gumách nahradit větším předvídáním (nižší rychlost, větší odstup a podobně).

Pher> Nejen hrdinů. Ale já bych se raději trvalému bydlišti na krchově ještě nějaký čas vyhnul. Ohledně střelby na ujíždějící auto se shodneme.

PetrXX> S náklaďákem jsem nikdy nejel, nemám zkušenost. Věřím, že to bude o mnoho složitější než s osobákem. Na druhou stranu, není tedy naprosto zvrácené, že jak náklaďák tak osobák musí jet v obci maximálně 50 km/h?


Hele, ty z principu nesouhlasíš s jakýmkoliv omezením, čili u tebe je to vlastně jedno. Stále jen předpokládáš, že fyzikální omezení vyplývající z technického stavu lze kompenzovat vyšší opatrností ... bla bla bla. U pneumatik to pro mě platí jen pro případ dojetí do nejbližšího pneuservisu, u brzd a řízení vůbec.
Ano, bavíme se od začátku o náklaďácích, ty jsi snad ten článek, na který odkazuješ, vůbec nečetl. Nicméně pro osobáky to mám já nastaveno stejně. Rozdílné nastavení rychlosti podle hmotnosti vozidla v obci je nerealizovatelná a debilní úchylárna, to by nemohlo fungovat. Používá se to zcela výjimečně, a prakticky se to pak stejně nedodržuje.

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

12.10.2016 v 11:09 | Nahoru | #3

Číkus píše: PetrXX> S náklaďákem jsem nikdy nejel, nemám zkušenost. Věřím, že to bude o mnoho složitější než s osobákem. Na druhou stranu, není tedy naprosto zvrácené, že jak náklaďák tak osobák musí jet v obci maximálně 50 km/h?


Jestli budes mit moznost to zkusit, idealne mirne nalozenej naves nebo prives, jdi do toho, IMO to ani tak neda technickej skill jako to, ze zacnes ty parniky na kolech vnimat v provozu trochu jinak.
Hele jak tusim kam miris, jenze abychom se oprostili od dojmologie, museli bychom mit statistiky nehod na zaklade nedobrzdeni v rychlostech blizkych 50km/h v obci osobni vs nakladni, aby to melo nejakou relevanci. Moderni masiny maji uzasny podvozky i brzdy, ale vse je podmineno dobryma gumama, proto jsem reagoval, ze na ojety slupce to jsou proste desetitunovy sanky a zakaz pokracovat v jizde je v takovych pripadech IMO adekvatni. V nemecku by natuty skoncil odstavenej.
Cokoli nad sedmdesat osmdesat uz se neda ukecat, setrvacne sily jsou obrovske a nedejboze v zatacce, kdyz se prida bocni odstredivost, hnedej pruh je coby dup (taky mam za sebou)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist