Téma: To se zase fízlové předvedli...
 
27.1.2014 v 02:34
Nevychovaný fracek vběhne pod auto a opicajtka Gabriela Holčáková má tu drzost to komentovat slovy

Sedmadvacetiletý řidič Škody Felicie podle policie zřejmě nepřizpůsobil rychlost jízdy podmínkám. V tu chvíli ze zastávky MHD vyjížděl autobus a zpoza něho přebíhal silnici osmiletý chlapec. Řidič nestihl zareagovat a dítě srazil.



To by se zas jeden poblil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

4.5.2016 v 10:43 | Nahoru | #1
S.h.I.t.> http://www.cspsd.cz...iles/nehody_2014.pdf
Z důvodu technické závady vozidla bylo v roce 2014 zaviněno 467 nehod (tj. 0,54 % z celkového počtu nehod). Při těchto nehodách byly usmrceny 2 osoby (nárůst o 2 osoby) a bylo zraněno 101 osob (nárůst o 11 osob). Nejčastější příčinou bylo nesprávné uložení nákladu – celkem 107 nehod, následuje tzv. jiná technická závada (např.: upadnutí výfuku, rozbití čelního skla, zlomení přední vidlice nebo prasknutí sedla u jednostopých vozidel apod. – 93 nehod), následuje upadnutí nebo ztráta kola – 76 nehod s jednou usmrcenou osobou a defekt pneumatiky způsobený průrazem nebo náhlým únikem vzduchu – 68 nehod. Druhá usmrcená osoba byla u nehody způsobené závadou závěsu pro přívěs – 21 nehod (Informace o nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky za rok 2014, Ředitelství služby dopravní policie Policejního prezidia ČR; v Praze dne 19. ledna 2015).

Naposledy editováno 04.05.2016 10:45:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

4.5.2016 v 10:51 | Nahoru | #2

rancher píše: S.h.I.t.> http://www.cspsd.cz...iles/nehody_2014.pdf
Z důvodu technické závady vozidla bylo v roce 2014 zaviněno 467 nehod (tj. 0,54 % z celkového počtu nehod). Při těchto nehodách byly usmrceny 2 osoby (nárůst o 2 osoby) a bylo zraněno 101 osob (nárůst o 11 osob). Nejčastější příčinou bylo nesprávné uložení nákladu – celkem 107 nehod, následuje tzv. jiná technická závada (např.: upadnutí výfuku, rozbití čelního skla, zlomení přední vidlice nebo prasknutí sedla u jednostopých vozidel apod. – 93 nehod), následuje upadnutí nebo ztráta kola – 76 nehod s jednou usmrcenou osobou a defekt pneumatiky způsobený průrazem nebo náhlým únikem vzduchu – 68 nehod. Druhá usmrcená osoba byla u nehody způsobené závadou závěsu pro přívěs – 21 nehod (Informace o nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky za rok 2014, Ředitelství služby dopravní policie Policejního prezidia ČR; v Praze dne 19. ledna 2015).


takze... sotva 0,5% vsech nehod. Z toho 25% bylo spatnym nakladem, tedy zcela nezavisle na stavu vozidla jako takoveho.
Mno, tak na 0,3% Vsech nehod pritvrzovat zakony a resite nesmysly, to opravdu dava smysl :) ... to je nekde na urovni statisticke chyby.

(reakce na) To se zase fízlové předvedli...

4.5.2016 v 12:16 | Nahoru | #3

rancher píše: S.h.I.t.> http://www.cspsd.cz...iles/nehody_2014.pdf
Z důvodu technické závady vozidla bylo v roce 2014 zaviněno 467 nehod (tj. 0,54 % z celkového počtu nehod). Při těchto nehodách byly usmrceny 2 osoby (nárůst o 2 osoby) a bylo zraněno 101 osob (nárůst o 11 osob). Nejčastější příčinou bylo nesprávné uložení nákladu – celkem 107 nehod, následuje tzv. jiná technická závada (např.: upadnutí výfuku, rozbití čelního skla, zlomení přední vidlice nebo prasknutí sedla u jednostopých vozidel apod. – 93 nehod), následuje upadnutí nebo ztráta kola – 76 nehod s jednou usmrcenou osobou a defekt pneumatiky způsobený průrazem nebo náhlým únikem vzduchu – 68 nehod. Druhá usmrcená osoba byla u nehody způsobené závadou závěsu pro přívěs – 21 nehod (Informace o nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky za rok 2014, Ředitelství služby dopravní policie Policejního prezidia ČR; v Praze dne 19. ledna 2015).



To je zajimava statistika.
Fakticky rika, ze z toho pulprocenta (sic!) z celkove nehodovosti je velka vetsina mimo schopnosti STK odhalit a jde to 1) za lidskou blbosti, 2) podcenenou beznou udrzbou 3) okolnostmi typu pichle pneu, kterym se predejit fakticky neda.
Me STK NIKDY neodhalila vaznou zavadu, vzdycky jen picoviny typu "tady vam trochu kape olej", pripadne vaznej problem "jak to ze vase motorka nema cislo ramu" (Dnepr zadne nemel). Stejne tak jsem zadnej dvoukolak nebo ctyrkolak nedaval pred STK do servisu "aby to proslo" (a to provozuji stare vrany). A ani jsem neslysel, ze by nekdo neprosel STK kvuli opravdu zavazne chybe typu "nefunguji brzdy" nebo "zasekava se vam rizeni".
Nemuzu si pomoct, ale obhajovat existenci STK je podobne jako rikat, ze kdyz zrusime mestsky opice, tak kriminalita vzroste o tisic procent a proto je proste budeme mit. Pri dopravni nehode by se mel udelat prezkum stavu vozidla a vliv tohoto stavu na DH a od toho kuprikladu nasledne kratit plneni pojistovnou, jinymi slovy prenest zodpovednost na obcana.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist