Téma: To se zase fízlové předvedli...
 
27.1.2014 v 02:34
Nevychovaný fracek vběhne pod auto a opicajtka Gabriela Holčáková má tu drzost to komentovat slovy

Sedmadvacetiletý řidič Škody Felicie podle policie zřejmě nepřizpůsobil rychlost jízdy podmínkám. V tu chvíli ze zastávky MHD vyjížděl autobus a zpoza něho přebíhal silnici osmiletý chlapec. Řidič nestihl zareagovat a dítě srazil.



To by se zas jeden poblil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

4.8.2021 v 13:31 | Nahoru | #1

assassin píše: Kohlstein> V tom grafu je ale maximum zrychleni bud na urovni nebo pod tim cos spocital u toho cyklouna ne? Navic jsi tam pocital prevod pro max 20kmh, to uz je podle me dost tezkej.

Jinak jo, s roztocenym motorem pak dokaze kouřit prednima kolama kde co… ale pro max zrychleni to asi nebude extra výhra


Měl bys se rozhodnout, jestli jdeš s námi nebo proti nám .
Běžný cyklouš dá 0,17g max. s cílovou rychlostí do 20km/h, přičemž nad 10km/h už to bude ještě slabší. S převodem 1:1 pak může na prvních 3 metrech předvádět divy, ale na 20m nemá šanci ani ten Armstrong.
Navrhuju dát na řidítka telefon s akcelerometrem a předhodit sem trochu cykloreality proti jinému měření autoreality.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

4.8.2021 v 13:49 | Nahoru | #2

Kohlstein píše: Měl bys se rozhodnout, jestli jdeš s námi nebo proti nám .
Běžný cyklouš dá 0,17g max. s cílovou rychlostí do 20km/h, přičemž nad 10km/h už to bude ještě slabší. S převodem 1:1 pak může na prvních 3 metrech předvádět divy, ale na 20m nemá šanci ani ten Armstrong.
Navrhuju dát na řidítka telefon s akcelerometrem a předhodit sem trochu cykloreality proti jinému měření autoreality.



Hele ja se nebudu účastnit vašich odborných výpočtů. Ale něco málo z praxe. Kolo je fakt většinou na těch pár metrech rychlejší. Jako průměrný cyklouš jsem většinou v pulce křižovatky, než průměrný auto vedle mě vyšlápne spojku, zařadí, roztočí motor a přes spojku se rozjede. U kola mi navíc prakticky nezabere čas přeřadit mezi šlápnutími. Auta mě většinou předjíždí až za křižovatkou. To odpovídá těm cca 20 metrům minimum. Pro rýpaly, sebe nepovažuji za Canceleru, ale ani za bábu jedoucí pro rohlíky a když mluvím o průměrným autě, tak nemluvím o hejskovi s bejsbolovou čapkou kšiltem dozadu v X-drivu. Před takovýho nemá smysl se cpát ani s normální motorkou.
Počítat maximální hodnoty mi moc nedává smysl. Jednak "přesně" počítáte nepřesný vstupní hodnoty, jednak průměrný řidič na křižovatce jede domu z práce utahanej a nepotřebuje si dokazovat nic na cykloušovi. A pravděpodobnost, že narazím na testosteroňáka v x-drivu, nebo na Číkuse je docela malá..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist