1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimal 95E
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimal 95E
knedlo píše: oioi01> na E85 pozor asi by chtel motor upravit pac ja to dal do my stary corsy 50:50 a umrela me lambda pred nalitim ukazovala 890 coz je skoro nova a po naliti 1050 coz je hodne za hranici a pak uz me tuhle hodnotu ukazovala porad
Lambda je asi to poslední co ti při používání E85 odejde. To spíš zlikviduješ motor detonačním spalováním kterému se na neupraveném syst.zapalování a vstřikování nevyhneš. Trpí pak všchno, písty, ventily/podpálení/, ojniční ložiska /velký tlak na ložiska/ ,těsnění pod hlavou.... nebo palivové čerpadlo,regulátor tlaku,vstřikovače /koroze/
Hodnoty 890....1050 čeho? Měřeno čím?
E85 ano,ale jedině do auta,která je upravené už z výroby. Dodatečné úpravy většinou za moc nestojí a ve finále ti ani moc neušetří /zvedne se spotřeba o cca 2L/ a rapidně snížiš životnost motoru a ostatních komponent.Navíc si zaděláš na ne ojedinělé problémy s "hádáním se" dvou systémů.
Dávat E85 do auta které není upraveno vůbec je už tuplém nesmysl.