Mám menší problém. Dělám menší přestavbu v které je motor ze čtyřkolky Lyda 203 typ motoru je 172mm. Má najeto necelích 8 tisíc km. Teď k temu problému když nakopnu motor tak na volnoběh hezky jede ale jen když je zapnutý sytič. Jak sytič vypnu (za tepla i studena) tak motor ztratí otáčky a zdechne. Zkoušel sem nastavovat i směs a stále to stejné. Děkuji za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Lyda 203
Někteří ho uráží kvůli jeho špatné češtině, na víc se nezmohou-ani na tu radu,je otázka,proč asi?
Jiní ho uráží pro to,ze se pokouší opravit motor,který byl vyroben v Číně a vůbec to nezatajuje.
Pro vás, kdo ohrnujete nos nad čínskými výrobky mám jednu otazku-vite vy vůbec,kde byly vyrobeny součástky vašeho motocyklů než z nich v nějaké montovne složili motocykl? Doufám,ze se zde nenajde trouba,který by věřil, ze se vše vyrobí tam kde se to dává dohromady a ještě k tomu v té zemi.
Pominu to,ze vy kteří ho kritizujete a smejete se mu,jste se narodili a už jste vše uměli.
Teď tedy k tématu,píšes, ze ti nejde pouze na volnobeh,ale když dáš sytic tak to jde. Několik dobrých rad tu na fóru je. Každý karburátor ma několik okruhů, když ti nefunguje ani jeden,potom bude problém někde v přívodu benzínu . Pokud ti nefunguje jen něco,zamer se na to co nefunguje a to tryska,vzdusnik,kanálky,serizovaci šroubky atd.vše musí být průchozí. V případě volnobehu,ještě na těsnění mezi karburátorem a sacím kanálem,popřípadě celistvost spojovací gumy,i mala prasklna může nadělat velké problémy.
P.S. píšu to na tabletu a někde mi nejde napsat slovo správně česky-co s tím uděláte?
I ten kdo kritizuje by si měl zopakovat pravidla,neb ve slově NEDOTÉKÁ se nepíše Y !!!