globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda H6 řetězové kolečko 14z
22.1.2014 v 14:05
Ahoj motorkáři a motorkářky, používáte pro změnu převodu pouze jiný počet zubů na rozetě, nebo i předním řetězovém kolečku? Mám aktuálně vepředu 14z, ale vzhledem k tomu, že tam bylo již při koupi nemám možnost porovnat s originálem 15z. Díky za informace o zkušenostech. Mirek.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 14:46 | Nahoru | #1
Pouzivam oboje -1/+1 :)

1 reakcí na tento příspěvek Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 15:17 | Nahoru | #2
A to se chlubíš nebo Nám k tomu i něco řekneš?

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 15:28 | Nahoru | #3
Mám ve předu o zub méně, zadek origo.

A zkušenosti? Motorka má trochu více síly, ztratíš rychlost. Ten jeden zub motorku trochu oživí, ale nic dramatického. Jo a kecá rychloměr a tudíž i ujetá vzdálenost.

Naposledy editováno 22.01.2014 15:31:54

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 16:41 | Nahoru | #4
Díky za informace. Předchozí majitel to měl z důvodu nadšení pro okruhové ježdění, mě to pocitově celkem vyhovuje, po B12 jsem se nejvíc bál zátahu v nízkých otáčkách a proto nějak zásadně netoužím předělat to zpět na 15z. Zajímalo mě, jestli to někdo běžně používá pro cestovní ježdění po okreskách a dle odpovědí soudím, že asi ano. Jinak ten rychloměr řeším i ve "fobii" (jiný rozměr ráfků na zimní pneu)

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 16:48 | Nahoru | #5
Jak moc kecá tacháč? Např. při 50km/h, 100 km/h, 150 km/h.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 18:18 | Nahoru | #6
taky sem mel na H600 o jeden zub min na predku a pro me lepsi nez origo. Na predku je vzdy snadnejsi vymena , nez menit rozetu ( I po financni strance ). Jeden zub na kolecku se myslim vyrovna 3 na rozete.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 18:59 | Nahoru | #7
Chtěl bych se zeptat, o kolik tak ten tachometr kecá při použití předního kolečka 14z. Díky moc.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 19:14 | Nahoru | #8
Odchylka hrubým odhadem 7%. Na tachometru 100, jedu reálně cca 93 km/hod. Ale odchylka je většinou i u origo nastavení, nemám to změřené dle gps.

(reakce na) Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 19:15 | Nahoru | #9

Spajwer píše: A to se chlubíš nebo Nám k tomu i něco řekneš?



Odpovidam na otazku

Edit: ikdyz to asi nebylo na me ...

Naposledy editováno 22.01.2014 19:16:37

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 20:55 | Nahoru | #10
Jak už tady někdo psal, tak odchylka je kolem těch 10 km/h. Porovnával jsem to podle těch blikajících tabulí. Když jsem měl na tachu třeba 60 kmh tak tabule ukazovala něco málo přes padesát.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 21:01 | Nahoru | #11
Musíš mit motorku s čidlem na zadním kole, via Aprilia hele nech to tam ta motorka se lip sbira a je živější. Dělám to na kazdy motorce kterou jsem kdy mel.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 21:07 | Nahoru | #12
Na to, že to kecá o skutečné rychlosti, bych se osobně vyprdnul. Ale horší je to, že ti to načítá více km, než ujedeš! Reálně si to můžeš nasimulovat tady: http://www.gearingcommander.com/

Ale když budu vycházet z těch zhruba 7% co to přidá proti reálu, tak je to prostě na 10 000km sice blbých 700km, ale na 100 000, to už je nezanedbatelných 7 000km navíc(pokud mám motorku zpřevodovanou více do síly)!!! Prý se to dá nějak kalibrovat nějakým zařízením, které se jmenuje tuším speedoheler(nebo tak nějak)! Jenže to už je větší položka, než jen samotná výměna kolečka. Proto jsem se k tomu kolečku zatím ještě nedostal.

1 reakcí na tento příspěvek Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 21:34 | Nahoru | #13
Poděl si počet zubů rozety původním kolečkem a počet zubů rozety novým kolečkem.O procentuelní rozdíl mezi oběma výsledky se ti změní i procentuelní rozdíl na tachometru a počitadle kilometů.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

22.1.2014 v 23:23 | Nahoru | #14
edriq: je to tak, ale po letech co to tu pozoruju tak mi prijde, ze co to je prevodovej pomer pochopi tak 20 procent lidi tady a spocitat procentualni rozdil bude orisek tak jeste pulky z nich :)

Boss: jak rikas, u speedohealeru ses sekl jen o jedno pismenko... Delaj to madari (healtech) a neni uplne levnej...

Naposledy editováno 22.01.2014 23:23:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 08:39 | Nahoru | #15

Edrig píše: Poděl si počet zubů rozety původním kolečkem a počet zubů rozety novým kolečkem.O procentuelní rozdíl mezi oběma výsledky se ti změní i procentuelní rozdíl na tachometru a počitadle kilometů.



a o ten procentuelní rozdíl to bude mít větší výkon na kole a taky teoreticky líp pojede

Ještě doplním že většinou je jeden zub vepředu ekvivalent 2,5 zubu vzadu.

(reakce na) Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 13:33 | Nahoru | #16

Stev píše: a o ten procentuelní rozdíl to bude mít větší výkon na kole a taky teoreticky líp pojede

Ještě doplním že většinou je jeden zub vepředu ekvivalent 2,5 zubu vzadu.



Výkon to určitě mít větší nebude

1 reakcí na tento příspěvek Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 13:42 | Nahoru | #17
Stev: ajaj kroutici moment ano, vykon ne kdyz se dopustim jiste nepresnosti tak vykon je kroutici moment x otacky - moment s kratsim prevodem stoupne, otacky klesnou... oboje linearne... nula od nuly pojde

(reakce na) Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 15:17 | Nahoru | #18
assassin> budiž mi omluvou že jsem to psal narychlo a navíc jsem si tím výkonem nebyl úplně jistej. Jednou za čas mám taky nárok na nepřesnej příspěvek
Jo, zrychlení bude lepší ale za cenu nižší dosažený rychlosti.

Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 17:16 | Nahoru | #19
Já to chci zas obráceně,těžší převod. Ale až se bude měnit sada,nyní na to prdim. Rozetu o 3 zuby.

1 reakcí na tento příspěvek Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 17:59 | Nahoru | #20
No tak motorový výkon nevzroste, ale vykon na zadním kole ano, ne?

(reakce na) Honda H6 řetězové kolečko 14z

23.1.2014 v 19:55 | Nahoru | #21

Blesk90 píše: No tak motorový výkon nevzroste, ale vykon na zadním kole ano, ne?


ne, můžeš zvýšit kroutící moment na úkor otáček anebo naopak. Výkon zůstane vždy stejny.
Jak píše assassin, výkon je součin kroutícího momentu a otáček, takže je úplně jedno jestli nasobis 2x3 nebo 3x2 výsledek je vždy stejný.

Naposledy editováno 23.01.2014 19:58:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist