Ne vážně je tu někdo kdo by mi s tím pomohl něco ušetřit?
siskin píše: ta já třeba mám Peugeota 307 kombíka 2.0 HDi už několik let (od Horneťáka ) a jsem s ním maximálně spokojenej
a teď trochu pokukujeme po novým autě a 5008 je fajn svezení
Co kecáš, v hospodě jsi říkal něco jiného,že už Ti ten šmejd žere nervy.
Jo ale nevím jestli jsi myslel Peugeota a nebo Horneťáka.
Naposledy editováno 20.01.2014 15:18:10
1 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Po tom Peugeotovi 307 - 308 SW taky pokukuju, a taky po Fordovi Focus ,Mondeo. A to jen z důvodu, že za Octávku, Golf, ve stejném ročníku člověk vyplázne o dost větší balík. Jsem moc spokojený z Octávkou a rád bych si pořídil dvojkovou v kombíku. Ale dát za ojetinu 200-250tis. a nebo za Mondeo, peugeota 120-150.......
2 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
1 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
3 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Novýho Peugeota jsem tady tedy měl jen já, sqwer a PEPA FJR (dobre, tys měl s par tisici km, tak skoro nový)....a siskin chvali ojetinu. Budiž:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
SuperSic58 píše: Kup si trabanta, to budeš teprv frajer. A navíc ušetříš a půjdeš s dobou, páč 2takty se vrací do módy
Nic proti trabantům, ale co tě vede k závěru, že se do módy vracejí dvoutakty?
1 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Pokrok ve zpracování a kvalitě jiných než koncernových aut je patrný už na první pohled.
Dokud jsem se nesvezl v novém 5008 vůbec by mě nenapadlo o tomto voze uvažovat,ale musím.Touran je ve stejné výbavě o cca 250 tis. dražší a nenabízí komfort jako 5008.
Ještě jsem uvažoval o s-maxu,ale tam je to také o jiných penězích.
Takže doporučuji všem se nejprve svézt a přečíst nějaké recenze od uživatelů a a to zejména německých a né od placených médií a potom teprve dělat haura co je co za mr.ku apod.
To co píšu jsou jen a jen mé názory a věřím ,že co člověk to jiný názor.
PS: ještě se půjdu svézt se zafirou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
jinak dvoutakty ani ne,ale dvouválce jdou celkem do oběhu a BMW plánuje 3hrnek.buch buch buch nic
2 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
- motorově je to neuvěřitelně líný auto, i na diesel
- co 14 dní výměna minimálně jedný žárovky, v zimních měsících jsem musel vyřadit automatický svícení, protože ihned po startu to vylágorvalo standartně 2 až 3 žárovky. Přístup k žárovkám, kdy musíš vymontovat celou zadní lampu je nepochopitelný (proč kurva tak složitě??) výměna žírovek vpředu je o prsty
- na palubce neustálá diskotéka
- volant i na rovný, pěkný silnici se klepal jak vibrátor
- v zimě v tom všechno vrzalo, jak na špatně namazaným kolotoči
- kufr, příjemně velký, ale řešený tak, že by člověk musel hrát celoživotně tetris, aby tam něco poskládal, tak debilní řešení nemá snad ani hjundééééé
- rezerva (pozor i s heverem) je zvenku na lanku, který se spouští z kufru, bez jakýkoliv ochrany, takže po výměně zasranej a nasranej
- auto je celkově hodně špatně odhlučněný
- Při klidný jízdě to žralo 6,8 nafty na 100
Tečku a tím vším dělá autorizovaný servis Peugeot, který za rok a půl provozu, najetých 40 000 km a neustálých sporů o to kdo za co může, nevyřešil ANI JEDNU z popsaných závad. Celá věc se potom vyřešila k naší spokojenosti až když jsme to začali řešit přes právníka.
Bohužel finanční situace mě přinutila koupit si vůz z druhé ruky, stejné značky i typu v roce 2012 a bohužel se opakovalo uplně to samé, s tím rozdílem, že nastaly opakující se problémy s filtrem pevných částic auto je naštěstí už někde v Plzni..
Zakoupený VW Passat, z druhy ruky, rok 2002.. a najednou to auto jede, NEŽERE, nevrže, vejde se do něj kotel věcí. O 3 roky starší, ale o 10 let větší auto než peugeot kdy byl.
Služebně tu jezdí na zkoušku 508 a kdo s ní jel jí hodně srovnává s i40, dlouhodobě nevím.
Suma sumárum, pokud nebudu muset tak pežó už asi ne. Neni toho moc, co by Francouzi uměli..
Jediný, co se tomu autu dá pochválit je pohodlí, jinak vůbec nic.
Horneťák píše: Takže se tady k Peugeotum zase vyjadruji zejmena ti, kdo nemeli nikdy noveho. Opomenu li fakt, ze se vas autor vlakna na nazor ani neptal...:D
Novýho Peugeota jsem tady tedy měl jen já, sqwer a PEPA FJR (dobre, tys měl s par tisici km, tak skoro nový)....a siskin chvali ojetinu. Budiž:D
Mno a sel bych do 308 znova, ta nova je hezka:)...
Ale vis jak, pocet surikat se zvetsuje a 3 isofixy uz je dost;)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Horneťák píše: Takže se tady k Peugeotum zase vyjadruji zejmena ti, kdo nemeli nikdy noveho. Opomenu li fakt, ze se vas autor vlakna na nazor ani neptal...:D
Novýho Peugeota jsem tady tedy měl jen já, sqwer a PEPA FJR (dobre, tys měl s par tisici km, tak skoro nový)....a siskin chvali ojetinu. Budiž:D
Přidávám se taky s novým peugeotem
206 v posledním výrobním roce, 1,4 benzin, za cca 120tisím km jen prasklé přední rameno díky velkému výmolu a ve 115 začala odcházet zadní náprava, takže byla repase, ale to je vlastnost, ne vada. Jinak jen co cca 2 roky přední žárovky, jednou brzdové destičky a to je vše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Teto vete vubec nerozumim...
Asi byl peugot jedina moznost???
Kdyz se projdu v Ackach a v Esa a v milionu venkovskych bazarech tak mam pocit, ze ikdybych mel sebevetsi fin. krizi tak si v autech furt muzu vybrat.
Pokud ovsem nebydlis na opustenem ostrove kde je jen jeden abazar s jen jednim autem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Bludevil píše: Přidávám se taky s novým peugeotem
206 v posledním výrobním roce, 1,4 benzin, za cca 120tisím km jen prasklé přední rameno díky velkému výmolu a ve 115 začala odcházet zadní náprava, takže byla repase, ale to je vlastnost, ne vada. Jinak jen co cca 2 roky přední žárovky, jednou brzdové destičky a to je vše.
A si myslel, ze auto pravniku je Volvo;)...
sqwer píše: mirazciny> Bohužel finanční situace mě přinutila koupit si vůz z druhé ruky, stejné značky i typu v roce 2012 a bohužel se opakovalo uplně to samé, s tím rozdílem, že nastaly opakující se problémy s filtrem pevných částic auto je naštěstí už někde v Plzni...
Teto vete vubec nerozumim...
Asi byl peugot jedina moznost???
Kdyz se projdu v Ackach a v Esa a v milionu venkovskych bazarech tak mam pocit, ze ikdybych mel sebevetsi fin. krizi tak si v autech furt muzu vybrat.
Pokud ovsem nebydlis na opustenem ostrove kde je jen jeden abazar s jen jednim autem...
když ze dne na den přijdeš o auto, potřebuješ jezdit a fakt nemáš čas řešit cokoliv kolem, tak koupíš první rozumější auto, který ti přijde pod ruku, nebo to, o kterým už lecos víš a víš, že v krátkodobým horizontu to nebude až tak vadit, hlavně, že jsi mobilní.. tož tak, a taky jsem si naivně myslel, že to byl asi vadný kus, nebyl, byl to Peugeot
RobiXRV píše: Horneťák> Ono i záleží co za hovado to auto má, já 14let octávka celkem bez problému, dva známí Octávku 10let, stejná motorizace a plují na to kde můžou. A vím i o Pasatech co šli rychle znovu k jinému majiteli. A myslím, že něco podobnéhu bude i u toho Pažouta. Když chytneš mrdku, tak to může mít ve znaku i svatého a jebe se to a jebe.
jinak dvoutakty ani ne,ale dvouválce jdou celkem do oběhu a BMW plánuje 3hrnek.buch buch buch nic
Nemuzu si dovolit mit auto tak dlouho. Vzdycky si vezmu novyho Peugeota a za 5 let ma najeto neco pres 300 tis. km. Beru si Peugeoty protoze je umim servisovat. A myslim tim zejmena bezny servis. Aktualne nejčastěji používám jednu z poslednich 407 2.0 HDi 103kW. Mám ji 2 roky, za tu dobu najeto 110 tis. km a zatím jsem měnil jen olej, filtry a destičky s kotoučema. Takže za mne spokojenost, když si uvědomím, že sem tam se to půjčuje klientům, sem tam s tím jede nějaký mehcanik a podobně.
Předtím jsem měl 6 let 307 2.0 HDi 80kW a s tou jsem najel 300 tis. km. S tou byly potíže, pokud si pamatuji, tak váha vzduchu, setrvák, kompresor klima a jednou jsme na tom přetěsňovali vysokotlaké čerpadlo. Zase jsem třeba nikdy nezažil něco jako měnit turbo, vstřiky....
Prodávám různé značky a každé auto má své pro a proti. Francouze si beru zejména proto, že je znám, umíme je servisovat a ty díly jsou ještě cenově únosné. A existuje spousty náhradních výrobců.
Sere mne na nich někdy kvalita výroby, vrzání a vibrace kde čeho....
A pokud jde o naftové motory, jsou bezkonkurenční. Na tom si trvám.
Jo a ještě jeden aspekt - nekradou se a nekradou se díly z nich.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
RobiXRV píše: Tak pokud se koupí Thaloška za 160tis. a Fabia či Polo za min.250tis. tak ten rozdíl musí jít vidět. A pokud je tu takový rozdíl tak podle mě srovnání není na místě. Ať udělá škoda nebo VW auto za 150-160tis. Myslím, že by to byla stejná kvalita jak Renault a nebo auto které se vleze do kufru Octávie. Vím o lidech co jezdí v Dacii a jsou spokojeni jak blechy.
Po tom Peugeotovi 307 - 308 SW taky pokukuju, a taky po Fordovi Focus ,Mondeo. A to jen z důvodu, že za Octávku, Golf, ve stejném ročníku člověk vyplázne o dost větší balík. Jsem moc spokojený z Octávkou a rád bych si pořídil dvojkovou v kombíku. Ale dát za ojetinu 200-250tis. a nebo za Mondeo, peugeota 120-150.......
ti nabídnu hodně vybavenou oktávku pod 200 a řeknu ti o ní první poslední (bývalé služební, pak soukromé auto).
2008, najeto necelých 140 - tak předpokládám, že něco z počátků dvoujkových oktávek za 150 taky seženeš
Lubíno píše: No,musím přiznat,že jsem měl vždy jen koncernová auta,ale doba je jiná.
Pokrok ve zpracování a kvalitě jiných než koncernových aut je patrný už na první pohled.
Dokud jsem se nesvezl v novém 5008 vůbec by mě nenapadlo o tomto voze uvažovat,ale musím.Touran je ve stejné výbavě o cca 250 tis. dražší a nenabízí komfort jako 5008.
Ještě jsem uvažoval o s-maxu,ale tam je to také o jiných penězích.
Takže doporučuji všem se nejprve svézt a přečíst nějaké recenze od uživatelů a a to zejména německých a né od placených médií a potom teprve dělat haura co je co za mr.ku apod.
To co píšu jsou jen a jen mé názory a věřím ,že co člověk to jiný názor.
PS: ještě se půjdu svézt se zafirou.
nevím, jaký pokrok udělala kvalita u zafiry za poslední 2 roky, ale tehdy opravdu nic moc (od holky v německé centrály opelu, která ji měla půl roku k dispozici)
Horneťák píše: mirazciny> Jako ty jsi byl nespokojeny s nejakym autem a potom si ho koupis znovu? Hmmm, zvlastni:)
kdyby sis přečet oba příspěvky, tak víš proč.. Je rozdíl vysolit ze dne na den peníze za AUTO nebo dát 60 tis za ojetýho pežota
Tvoje příznaky na 307 se shodují víceméně s tím, čím jsem si prošel já. Naštěstí druhá 307 mohla udělat pápá po pár měsících
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
Horneťák píše: novej> Jo, jasně, 206 už se pár let nevyrábějí a ty jsi koupil starší auto a věřil tachometru:D Tak to potom jo.
Co to meleš ty blumo, 206 se vyráběli do roku 2012 a já jsem neřekl že jsem koupil starý auto, nauč se číst2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký prodejce vozů Peugeot?
novej píše: Co to meleš ty blumo, 206 se vyráběli do roku 2012 a já jsem neřekl že jsem koupil starý auto, nauč se číst
takže plusko?
edit: a jsi si jistý, ře se vyráběly do 2012? já myslím, že se 2011 a 12 už jen doprodávaly...ale znalec nejsem
Naposledy editováno 21.01.2014 13:31:48
Horneťák píše: Takže se tady k Peugeotum zase vyjadruji zejmena ti, kdo nemeli nikdy noveho. Opomenu li fakt, ze se vas autor vlakna na nazor ani neptal...:D
Novýho Peugeota jsem tady tedy měl jen já, sqwer a PEPA FJR (dobre, tys měl s par tisici km, tak skoro nový)....a siskin chvali ojetinu. Budiž:D
já chválím ojetinu protože s ní za tu dobu co jí mám (kdy jsme jí vlastně kupoval? to už je dávno) nejsou žádný problémy
až na to že při skoro 200000km se museli vyměnit nějaký čepy na nápravě a hnijou zadní dveře kterej nějakej jouda přede mnou naboural a nevyměnil
jedinej problém mám s hadicí sání vzduchu která se jednou za rok rozpojí, ale kdybych jí jednou pořádně spojil tak ba to asi bylo OK