bmw_r1300gs_cartec





Téma: 2t je zpět
18.1.2014 v 20:48






Předchozí
1 2
Následující

2t je zpět

21.1.2014 v 16:37 | Nahoru | #31
další nádherný vlákno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t je zpět

21.1.2014 v 21:48 | Nahoru | #32

hus píše:




Suterracing
Technical Specifications - Engine

Engine Type 4 Cylinder V4 two stroke
double counter rotating crankshaft, roller bearings
Displacement 54 x 54,5
(56 x 58,5 optional version)
Power min. 200hp
Aspiration Electronic fuel injection
four port throttle body
four carbon reed valve
Exhaust Valve Double flap
electronic controlled
Exhaust four single resonance steel chambers (optional Titanium)
Gearbox SRT six speed cassette gearbox
Clutch SuterClutch multi disc dry
Ignition Marelli ECU



ten SUTER
jsem měl připraven pro další pokračování. Jsem rád, že je více lidí, koho zajímá technika 2T

2t je zpět

22.1.2014 v 03:28 | Nahoru | #33
italský PATON na TT '07










(reakce na) 2t je zpět

22.1.2014 v 09:55 | Nahoru | #34

IvoTregr píše: ten SUTER
jsem měl připraven pro další pokračování. Jsem rád, že je více lidí, koho zajímá technika 2T

preve ze sem se divil zes to sem jeste nedal

2t je zpět

22.1.2014 v 20:52 | Nahoru | #35
Dnes udělám odbočku od oblíbených 2T
Norton RCW588 Rotary Racer je to s motorka s Wankelovým motorem. Zvuk jako závodní osmiválec.


Norton RCW 588

dvoukomorový 588cc rotační motor Wankel Norton závodní motocykl, který se používal v celé sezóně, 89, 90 a 91.
RCW588 bylo nahrazeno v NRS588 v roce 1991.

Technická specifikace

Motor: kapalinou chlazený tlak dvourotorový rotační
Zdvihový objem: 588cc
Kompresní poměr: 9.2:1
Karburátor: Dvoulůžkový Amal Smoothbores
Zapalování: Norton "hall efekt" spustil kondenzátorové
Převodovka: Pět rychlostí,
Spojky: "mokré" spojka pomocí slinuté materiály třecí desky a membrány
Výstupní výkon: více než 135 koní při 9800 otáčkách za minutu na hřídeli
Maximální točivý moment: 77 liber / m při 8000 otáčkách za minutu
Rám: Spondon twin spar hliník
Brzdy: Twin 320mm přední kotouče se čtyřmi pístovými Lockheed třmeny. 220mm zadní kotouč s dvěma písty Brembo třmen
Kola: 3,5 x 17 tříramenný Dymag hořčíku přední kola. 5,5 x 18 tříramenný zadní hořčík kola
Pneumatiky: Dunlop radiály
Hmotnost: méně než 145 kg





































takto vypadá motor Wankel






z pohledu jezdce f1 norton rotary isle of man


Naposledy editováno 22.01.2014 21:01:00

1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět

25.1.2014 v 15:00 | Nahoru | #36
parádní

(reakce na) 2t je zpět

26.1.2014 v 19:00 | Nahoru | #37

petridas píše: parádní

děkuji
MOTOSHOW Varano2013
špičková technika YZR500






























































































2t je zpět

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2014 v 19:14 | Nahoru | #38
Stejně ty dvoutakty jsou parádní!

1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět

27.1.2014 v 13:18 | Nahoru | #39
Za sebe bych řekl, že 2T byly jediné pořádné závodní "nářadí".

(reakce na) 2t je zpět

27.1.2014 v 20:46 | Nahoru | #40

mamba54 píše: Za sebe bych řekl, že 2T byly jediné pořádné závodní "nářadí".


No těžko říci, zda je tak opravdu. Mě se vždy daleko lépe závodilo na 2T než na 4T. Mám rád agresivitu dvoutaktu. Pak je další. Jednoduchost motoru a i malí výrobci mohou konkurovat velkým světovým koncernům. To bude asi také jedna z příčin změny předpisů v motosportu.

2t je zpět

27.1.2014 v 21:45 | Nahoru | #41
Dvoutakt je lehčí, lacinější a při stejném objemu skoro o 40% výkonnější. Pro výrobce je zase zajímavější čtyřtakt, je dražší a víc se na něm vydělá a to dnes bohužel rozhoduje!

2t je zpět

28.1.2014 v 22:19 | Nahoru | #42
Konig byly 500cc skvělé německé vodou chlazené čtyřválcové dvoudobé lodní motory. První postaven v roce 1969 prototyp byl spojen se převodovkou Manx Norton a suchou spojkou. Výkon byl použitelná mezi 7-9,000 otáčkách a motor dával 68bhp.
Postupně bylo dosaženo výkonu 75 koní, ale motor byl neustále sužovám problémy s oddělenou zastaralou převodovkou.














1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět

28.1.2014 v 22:59 | Nahoru | #43
Na druhé straně, okolo roku 1973 jezdil Konig špičku v sajdách a dokonce skončil s Newcombem na 2 místě vza Readem a před Agostinim v pětistovkách na MS. Ten výkon továrních motocyklů už musel být přes 100 koní, protože jinak by na takové umístění nebyla šance!

(reakce na) 2t je zpět

29.1.2014 v 19:39 | Nahoru | #44

AKRO píše: Na druhé straně, okolo roku 1973 jezdil Konig špičku v sajdách a dokonce skončil s Newcombem na 2 místě vza Readem a před Agostinim v pětistovkách na MS. Ten výkon továrních motocyklů už musel být přes 100 koní, protože jinak by na takové umístění nebyla šance!

ano je to tak a pamatuji se, že Konig letěl jako prase.... včera jsem bohužel neměl čas to vše sem naťukat.. Bylo pozdě






Naposledy editováno 29.01.2014 21:18:06

2t je zpět

29.1.2014 v 21:46 | Nahoru | #45
Někde jsem četl, že už u posledních u Konigů nešlo jen o lodní upravené motory s různými připojenými převodovkami, ale, že firma Konig prý už vyráběla motory i s vlastní převodovkou, které dávala do svých motocyklů, aspoň v případě továrních strojů. Brácha vzpomínal, že jeden Konig viděl ještě někdy okolo let 1975-77 jako kluk a ten Konig dokázal prý držet krok se čtyřválcovými Yamahami 500 a jel s nimi vyrovnaný závod. Firma Konig prý skončila se závoděním po smrti svého továrního jezdce Newcomba v roce 1973, ale tyto stroje pak jezdily v různých závodech ještě několik let.

Naposledy editováno 29.01.2014 22:14:46

1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět

31.1.2014 v 21:45 | Nahoru | #46
Suzuki 50cm.
POZOR!!! Technická lahůdka:
3 válce, obsah 50cm, 14 rychostních stupňů!!!!!


























Naposledy editováno 01.02.2014 22:23:17

2t je zpět

1.2.2014 v 22:17 | Nahoru | #47

(reakce na) 2t je zpět

1.2.2014 v 22:53 | Nahoru | #48
IvoTregr> to je hodne zajimavej 3 valec muzes sem hodit naky fotky popripade odkaz odkud jsou

1 reakcí na tento příspěvek 2t je zpět

1.2.2014 v 23:16 | Nahoru | #49
Tady jsem dříve něco sesmolil co pamatuji, ale dnes díky internetu se dá vše dohledat. Tehdy jsme jen hltali časopis Svět Motorů.

(reakce na) 2t je zpět

1.2.2014 v 23:35 | Nahoru | #50
IvoTregr> paradni cteni
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist