globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Ignition modul a pod. elektronika
16.1.2014 v 17:30
Čau, zatím se o to zajímám jenom v teoretické rovině, nechi tady názory typu, k čemu mi to bude apod.. Na foru www.zx-10r.ne jsem se dočet, že pokud je zařízení pro úpravu časování opravdu dobré, tak je zisk výkonu 5-10 hp v celém pásmu otáček, prakticky se celá výkonová křivka posune o pár koní výše. Ignition modul je pro úpravu časování + možnost posunutí omezovače až o 500 ot./min. Za nějakých 7 000 Kč celkem velká investice. Našel jsem WOOLICH RACING ECU FLASHING KIT stránky výrobce ZDE . Docela šikovná věcička. Jestli to dobře chápu přepisuje data v origo jednotce. A umí toho docela dost, palivové mapy, zapaovací mapy, otevření klapky, nastavené omezovače a další. Teď jenom jedna teoretická otázka. Na motorce mám Powercommander V + Quickshifter s Quickshifter expansion modul, který přibide příští týden. Když bych se rozhodl i pro úpravu zapalovacích map, tak by mě jako rozumnější připadal ten Woolich ECU flashing kit, který zvládne mnohem víc věcí oproti Dynojet Ignition modul, ale mohl by společně fungovat Powercommander s Quickshiftrem a se zmiňovaným Woolich ECU flashing kit?

Dynojet Ignition modul a pod. elektronika

16.1.2014 v 17:36 | Nahoru | #1
otázka je,kdo ti to naladí...

Dynojet Ignition modul a pod. elektronika

16.1.2014 v 17:38 | Nahoru | #2
No to taky...

Dynojet Ignition modul a pod. elektronika

16.1.2014 v 17:48 | Nahoru | #3
můj názor je,že pokud chceš něco ladit,tak stačí powercommnader5 k tomu systém autotune se širokopásmovou lambdou.

namontuješ si to sám,odladí se to samo,jen nastavíš požadavek na směs.tohle to má smysl a funguje to.

to heblo co jsi dával odkaz s tím asi moc komunikovat nebude.navíc to má snad jen 4 dráty?nějaké divné,ne?ale to je jedno,to s tím nesouvisí..

Naposledy editováno 16.01.2014 17:51:07

Dynojet Ignition modul a pod. elektronika

18.1.2014 v 13:04 | Nahoru | #4
Zdarec všichni chci se zeptat nemá někdo zkušenost jak proklemovat zásuvku od servo motorku výfukové přívěry na ZX10R 06 Díky

Dynojet Ignition modul a pod. elektronika

18.1.2014 v 13:53 | Nahoru | #5
No ten servomotor jsem vyhazoval z motorky asi před měsícem a půl. Našel jsem eliminátor z Anglie za cca 1 200 Kč, což je docela dost za takovou blbost. Pak jsem našel návod na foru na zx-10r.net. Výsledná cena asi 30 Kč za součástky. Jednoduché.

Návod ZDE

Dynojet Ignition modul a pod. elektronika

18.1.2014 v 17:11 | Nahoru | #6
díky moc slyšel jsem o tom od známého že to tak nějak bude možný udělat ještě jednou DÍKY
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist