1 reakcí na tento příspěvek zase regulátor
Zkontroluj tedy v první řadě zapojení drátů od regleru v konektoru. Tři žluté (někdy bílé) vedou do motoru (na stator magneta), červený přes onu 30A pojistku na (+) baterky a černý na kostru ( (-) baterky). Ale modli se, jestli pojistka stačila rupnout dřív, než by se zmařily diody v regleru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zase regulátor
J.M.K. píše: Jestli není regler sám o sobě vadný (proražené diody), tak máš buď obráceně připojenou baterku, nebo prohozené výstupy releru (černý a červený drát). Obojí udělá zkrat přes diody v v regleru a proto pojistka shoří.
Zkontroluj tedy v první řadě zapojení drátů od regleru v konektoru. Tři žluté (někdy bílé) vedou do motoru (na stator magneta), červený přes onu 30A pojistku na (+) baterky a černý na kostru ( (-) baterky). Ale modli se, jestli pojistka stačila rupnout dřív, než by se zmařily diody v regleru.
Ten regler je stejnej jako original, ale klidně je možný, že na něm udělali + a - obráceně. Jdu to zkusit, dam vědět. Díky...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |