globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zase regulátor
10.1.2014 v 13:56
Zdar, nenašel jsem stejnej problém, tak jsem si dovolil založit téma. Odešel mi regulátor. Koupil jsem novej, kterej by měl být stejnej jako originál, ale po jeho připojení mi hned shoří hlavní 30A pojistka. Máte někdo představu co by mohlo být špatně? Díky....

1 reakcí na tento příspěvek zase regulátor

10.1.2014 v 14:02 | Nahoru | #1
Jestli není regler sám o sobě vadný (proražené diody), tak máš buď obráceně připojenou baterku, nebo prohozené výstupy releru (černý a červený drát). Obojí udělá zkrat přes diody v v regleru a proto pojistka shoří.
Zkontroluj tedy v první řadě zapojení drátů od regleru v konektoru. Tři žluté (někdy bílé) vedou do motoru (na stator magneta), červený přes onu 30A pojistku na (+) baterky a černý na kostru ( (-) baterky). Ale modli se, jestli pojistka stačila rupnout dřív, než by se zmařily diody v regleru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zase regulátor

10.1.2014 v 14:28 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Jestli není regler sám o sobě vadný (proražené diody), tak máš buď obráceně připojenou baterku, nebo prohozené výstupy releru (černý a červený drát). Obojí udělá zkrat přes diody v v regleru a proto pojistka shoří.
Zkontroluj tedy v první řadě zapojení drátů od regleru v konektoru. Tři žluté (někdy bílé) vedou do motoru (na stator magneta), červený přes onu 30A pojistku na (+) baterky a černý na kostru ( (-) baterky). Ale modli se, jestli pojistka stačila rupnout dřív, než by se zmařily diody v regleru.



Ten regler je stejnej jako original, ale klidně je možný, že na něm udělali + a - obráceně. Jdu to zkusit, dam vědět. Díky...

zase regulátor

10.1.2014 v 14:49 | Nahoru | #3
Tak jestli si otocil +- na regleru tak ho rovnou muzes hodit do popelnice,to zpravidla nema sanci prezit.

Jetli mas nejakej zkrat za reglerem, tak to regler prezije ale priznam se ze ten postup moc nechapu, protoze pokdu tam mas pripojenou baterku tak by ti musela horet ta pojistka jenom ze mas pripojeny napeti na baterce. Takze z toho me plyne asi ten otoceny regler.

(reakce na) zase regulátor

10.1.2014 v 15:17 | Nahoru | #4
zip2016> Uspořádání drátů v tělese konektoru může být různé a mohli to klidně přehodit. To poznáš snadno už podle toho, při spojení obou půlek štekru na se be budou navazovat různé barvy drátů.

gugo> Někdy to přežije, záleží na dimenzování diod. Mně se kdysi povedlo nechtíc otočit baterku v XV535, pojistka lupla a regler v pohodě přežil. každopádně ale na místě tazatele bych popadnul měřák a regler prubnul.

zase regulátor

10.1.2014 v 15:37 | Nahoru | #5
Tak bylo obráceneně na regleru + a -. Přehodil jsem to a pojistka drží. Kdyby na něm byly kabely, tak bych to určitě poznal, že na sebe nepasujou, ale tenhle regler má přímo konektor na těle, bez kabelu a na tom je poznat houby, který plíšek je + a který -. Ale měřák budu mít až v neděli, tak pak dám vědět, jestli to přežil.

1 reakcí na tento příspěvek zase regulátor

10.1.2014 v 15:44 | Nahoru | #6
A pro upřesnění, pojistka mi hořela ve chvíli, kdy byla připojená baterie i regler a to i při vypnutém klíčku. Při samotné baterie to fungovalo normálně. A bez připojené baterie....to je jasný, to byla tma.
Ale zaráží mě, že to ty šmejdi takhle vyrobí a vůbec je nesere, že to hned při prvním zapojení může shořet.

1 reakcí na tento příspěvek zase regulátor

10.1.2014 v 15:52 | Nahoru | #7
Regler je přes pojistku spojen s baterkou přímo a trvale, proto pojistka shoří bez ohledu na spínačku. A pokud jde o zapojení vývodů, tak snad k regleru byla přiložena nějaká dokumentace s popisem rozmístění vývodů, ne? Jinak by holt nezbylo, než otrocky měřit. Čertví, jestli regler nebyl určen nakonec pro jiný typ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zase regulátor

10.1.2014 v 15:55 | Nahoru | #8
zip2016> njn, spon predaju dva kusy

(reakce na) zase regulátor

10.1.2014 v 16:00 | Nahoru | #9

J.M.K. píše: Regler je přes pojistku spojen s baterkou přímo a trvale, proto pojistka shoří bez ohledu na spínačku. A pokud jde o zapojení vývodů, tak snad k regleru byla přiložena nějaká dokumentace s popisem rozmístění vývodů, ne? Jinak by holt nezbylo, než otrocky měřit. Čertví, jestli regler nebyl určen nakonec pro jiný typ.



Regler byl v igelitové bublinkate fólii na které je přilepena samolepka s rukou dopsanym označením, které odpovídá označení originálu a v obálce. Bez dokumentace, bez faktury....Ale je úplně nový, to je na něm poznat. Kdybych ale věděl, že to bude takhle, tak bych to nekoupil, ale zase je za cenu která je více než příznivá a od českého prodejce inzerujícího na tomto serveru. Už zbývá jen doufat, že to přežil.

(reakce na) zase regulátor

10.1.2014 v 16:02 | Nahoru | #10

El-Chio píše: zip2016> njn, spon predaju dva kusy



Přesně tak.... Takhle to dopadá když chce člověk ušetřit....

zase regulátor

11.1.2014 v 15:47 | Nahoru | #11
jen spekulace...už se mi u Hond párkrát stalo, že už někdo předemnou přepinoval konektor z důvodu předešlé výměny za neorigo regulátor, takže při připojení "správného" regulátoru, byly konektory nesouhlasně pinované...holt u Hond to hoří často...osobně doporučuju jakýkoliv jiný, než origo Hondí(Denso apod.)

zase regulátor

11.1.2014 v 16:59 | Nahoru | #12
Kdysi jsem na Hondu koupil regulátor od Ignitechu a pasoval hned a taky fungoval. Ty voe a když sem na Ducině prohodil kontakty na baterce, tak sem dojebal řídící jednotku. To sem si dal jmen

zase regulátor

14.1.2014 v 10:02 | Nahoru | #13
Promereno a regler funguje správné, takže to vydržel. Děkuji za rady...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist