globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Masivní Řetěz k zamčení motorky

9.1.2014 v 20:03
Zdravím,

po té co mě byla vykradena garáž s motorkou, rád bych si pořídil ještě jeden řetěz na přední kolo.
Čorkaři vzali vše možné od sekačky až po hever, ale motorka díky kombinaci řetězu se zámkem na zadním kole, pak druhému zámku co je spíše masivní kabel, zůstala na místě.

Nechal jsem si udělat masivní kotevní plotny do podlahy a chtěl bych motorku chytat delším řetězem, ale aby mě plotny nezavazeli při parkování(jak na sloup od lanovky) tak potřebuji delší řetězy na obě kola.
Zámky mám masivní, kvalitní.

Díval jsem se na řetězy samotné firem tokoz,abus, a moc mě nenadchli, většinou krátké (chci min 3m) nebo byly již se zámkem.

Jelikož zloděj moc neuvažuje, tak bych chtěl něco masivního, co je trkne do očí a jdou o garáž dál. takže nejlépe sebrat něco od parníku, ale potřeboval bych poradit s kvalitou, kde sehnat, případně kde poptat menší množství? Jakou ocel,aby to nestřihli či nefikli do pár minut atd.

Jinak chyba ve vykradení garáži bylo zadní okno, přes které si zloději vybrali garáž, která je spíše menší sklad. Ostatní garáže nebrali, bo tam jsou "jen" auta.

Děkuji za nápady, jestli se v tom někdo orientujete.

10.1.2014 v 11:59 | Nahoru | #31

Rakeťáček píše: Zamykání bude přes tu podložku, tam se vleze cokoliv s průměrem do 50mm, zámek bude schovaný.
Takový tuning alá tokoz safety box,akorát trošku předimenzované. Aneb tchán má kovodílnu.

tak to jo

10.1.2014 v 12:03 | Nahoru | #32

ThomsonMotorson píše: ..to nevím.. Aby si pak do smrti neplatil lapkovi újmu na zdraví a prac. neschopnost. Měl jsem "pastičku" někde a když to viděl polda, tak mě prosil, at to zruším. Prej stačí, aby se takto-jakkoliv zranil nebo nedej Bože zabil zloděj a jdu do báně..

EDIT: ale ten na fotce asi jen štěká, vypadá vykuleně s objektivu

Hele dnes nsad už nástražej systém mít můžeš, pokud je "hlášenej" ... prostě kolem domečku cedule "Neser nebo tě zabiju"

10.1.2014 v 12:10 | Nahoru | #33
FishX3> Salut Fishi, čoveče, vůbec nevim. Dělal jsem to před pár rokama na objektu. Dvakrát mě vykradli a tak jsem se jal konat. De facto šlo vždy o blbce, co nemaj za co lemtat, ale škody a škody, že sem si rval vlasy.. Dodnes mám zapojenou sirénu na čidla okolo, takže se už nedostane dovnitř, aby nezačal strašnej kravál.. Ale bylo tam i něco jiného. To mě Kolombo rozmluvil. Ale jestli to platí, to netuším..

EDIT: ta siréna je mocná zbraň.. to ti povím..

Naposledy editováno 10.01.2014 12:12:29

2 reakcí na tento příspěvek Masivní Řetěz k zamčení motorky

10.1.2014 v 12:36 | Nahoru | #34
Jj zloděj má své práva

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masivní Řetěz k zamčení motorky

10.1.2014 v 12:38 | Nahoru | #35
ST3> ..takže pokud si udělá újmu na mém pozemku, může se na mě hojit, že ano?

10.1.2014 v 12:51 | Nahoru | #36
ThomsonMotorson> Myslím, že pokud na něho třeba něco spadne na tvém pozemku, tak se z toho dostaneš,ale pokud je něco nastražené, aby to zranilo či zabilo zloděje, asi se stebou moc bavit nebudou.
Nevím jestli tady nebo někde jinde jsem četl jak byla odcizena motorka a vykradena garáž. Právě taková řadová mimo obydlí. Jednoduše probourali zadní stěnu. Tuším, že tam měl i nějaký alarm na vratech, takže to obešli tímto způsobem.

1 reakcí na tento příspěvek Masivní Řetěz k zamčení motorky

10.1.2014 v 12:55 | Nahoru | #37

10.1.2014 v 13:00 | Nahoru | #38
RobiXRV> Ano, to mi říkal Colombo. Pokud je nastražena past na pozemku, za účelem zranit-zabít, tak to odnesu já. Samozřejmě, že spíše zranit, ale v mém případě co sem měl, při troše "štěstí" by mohl dojít značného tělesného poškození. Proto jsem to zabezpečil jinak.

Siréna musí být aktivována z více míst a ne napájena s prodlužáku, ale mimo hl. vypínač. Opět platí jištění.. Poslední lapka nechal na plotě kus kalhot a kůže, jak pelášil. Mám sirénu venku i uvnitř. Pokud jde o garáge, tak bych neváhal uvážit i časování světla s rádiem.. Toto hojně užívají chataři. A má to smysl. Nikdy nevíš, kdo kde chrápe a jak je velkej.. Dá se vymyslet lecos a nemusí to stát tisíce, ale desetikoruny či stovky..

10.1.2014 v 13:01 | Nahoru | #39
JardelT>

10.1.2014 v 13:01 | Nahoru | #40
Nastražíš past a jdou po tobě ne po zloději který se ti vloupal do domu(garáže).Samozřejmě pokud mu způsobíš zranění.

10.1.2014 v 13:07 | Nahoru | #41
ale taková dobrá traverza, která se "náhodně" uvolnila když o ni zavadil.....
Taky přemýšlím jak zabezpečit barák ze zahrady. Oba sousední baráky jsou prázdné, tak bych se nedivil kdyby toho někdy někdo využil. Mám v oku tichý alarm a web kameru za okno. + přidat víc osvětlení s čidlem pohybu.

Naposledy editováno 10.01.2014 13:11:20

10.1.2014 v 13:35 | Nahoru | #42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masivní Řetěz k zamčení motorky

10.1.2014 v 13:52 | Nahoru | #43

zdendula4 píše: Rakeťáček> Po zkušenostech kdy mi ukradli karavan který jsem měl zabepečený masivním svařencem přes "čubu" se závlačkou 30x10mm.a masivním zámkem,jsem zjistil že největší slabinou je zámek který urvali.Nyní jsem to vyšešil navlečenou rourou přes "čubu kde je navařeno pouzdro se závitem v místě pro kouli na obyčejný kódovaný automobilový kolový šroub kde je hlava schovaná v pouzdře a zloději mají šmitec,jelikož jsou šrouby kalené a není co ustřihnout ani uříznout ani odvrtat,schováš oříšek jako klíč a je to.V Tvém případě bych to s tou petlicí v podlaze,kde by byl jen závit v té desce,vyřešil podobně,svař si nebo si nech svařit masivní "cípant"který přišroubuješ do té desky.K zámkům jsem ztratil důvěru a vše budu zamykat tímto způsobem.

Nechci ti kazit radost, ti co vykradaji garaze obvykle kradou i kola, takze zakladni vybavu beznych bezpecnostnich sroubu asi maji

10.1.2014 v 14:15 | Nahoru | #44
gugo> Radost mi zezkazíš jelikož mám pneuservis a a mockrát jsem se s tímto problémem kdy zákazník oříšek ztratil nebo u lacinějších šrobů strhnul setkal,a vím také moc dobře že speciálních a nehorázně drahých sad na povolení,kvalitních kalených sad je jen pár v republice a ani je každému bez licence neprodají.Náhradní řešení vyjiskřením je hodně drahé a u zlodějů nepoužitelné.Proto si myslím že s takovouto sadou se zloději běžně nevybavují.Nemyslel jsem úplně ty obyčejné šrouby jako u Octávek,tam narazíš imbus a povolíš je.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masivní Řetěz k zamčení motorky

10.1.2014 v 14:22 | Nahoru | #45
gugo> čéče sadu 4 litých kol na letních na octávii novou nesebrali. Asi se jim nevlezli do poplenice.
(odváželi vše plastovou popelnicí od sousedů)

zdendula> Zámek by měl být schovaný..inspiroval jsme se petlicí TOKOZ,kde je zámek schovaný v "bazmeku celém" a je docela nenápadný.

Ale nečekám, že by to dotyční čorkaři řešili, podle mě vybavení neměli, AKUflexu a podobné pochybuji.
Když dojdou profíci, tak jedině doufat, že rocketa III naložit do auta je práce pro více lidí a naštestí PČR je ob dva baráky a sousedi aktivní. (furt na mě volají pčr,když parkuji před barákem)

10.1.2014 v 14:27 | Nahoru | #46
zdendula4> Hele ja tedy nevim jak to resis u sebe v pneuservisu, ale je to ve svym pneuservisu resil letos jednou a to jsem to vyresil tak ze na sroub jsem heftnul starej orech svareckou a za 5 minut byl venku. KOlik stal puvodne bezpecnostni sroub netusim ale byl na ne uplne vosuntelym passatu.

10.1.2014 v 14:28 | Nahoru | #47
Rakeťáček> No a to je taky odpoved proc ti tam nechali motorku PRotoze to byly smazky co sly pro drobotinu co strelej v zastavarne

10.1.2014 v 14:35 | Nahoru | #48
Člověk si řekne drobotina, ale lídl hever, lídl trojnožky...teď nemám jak zvednout motorku, než bude akce
Profi pumpa s cejchovaným měřákem za 2litry....naštestí nářadí jsem měl hozené vedle.

Ale nechápu, že nevzali třeba pásovou brusku, novou wapku na kolečkách...

Nic, komentoval jsme to sekat ruce a sníží se kriminalita o 5000% procent.

Ohledně zastaváren, jsou tady kolem svině, prej to mají policisté ošetřené, ale co jsem před 3měsíci obcházel zastavárny, bo mě čornuli svářečku z šopy (nezamykali jsme ji na zahradě) tak všude na otázku jestli jim někdo nedonesl svářečku, tak že nemají,nikdy neměli, svářečky se neprodávají atd....

Dle PČR to mívají ve skladech a vytahují tak za rok dva na prodej, nebo si to šmelejí mezi sebou mezi krajema. A člověk musí vypadat jak pantáta, co něco shání,aby mu odpověděli že mají. Jak dojde někdo mladý, a ptá se, tak je mu jasné že je to z PČR či bývalý majitel.

10.1.2014 v 14:53 | Nahoru | #49

Rakeťáček píše: gugo> jo to mě bylo jasný, i když zrovna ta drobotina mě sere. sekačka se našla, ale kolo rock machine trek za 25tisíc ne.

Ale nechápu, že nevzali třeba pásovou brusku, novou wapku na kolečkách...

Nic, komentoval jsme to sekat ruce a sníží se kriminalita o 5000% procent.

Tak to musis zestarnout pak uz te tedy neokradou. Jsou to kurvy, ja musim zaklepat ze ze zahrady od doby co tam mam viditelne kameru co vnoci blika diodama jak svina a svetlo na PIR cidlo + 50ti kilovyho psa se me nic neztratilo

Ale motorky mam projistotu pripojeny na alarm primo na drat.

10.1.2014 v 15:10 | Nahoru | #50
gugo> Věřím že šikovný člověk si dokáže někdy poradit s povolením šroubu i jiným způsobem,(u svého auta bych také poradil)ale hodně záleží jak je šroub "utopený" a možnost navaření je malá a záleží jak je šroub dotažený?sám asi víš jaká zvěrstva lidi dokážou,musel jsem si pořídit utahovák 3500Nm.Já se se s tímto setkal za 15let asi šestkrát,ale zákazník si to řešil sám a pak mi řekl co to obnášelo a co to stálo.Kdybych to zákazníkovi navařoval a on pak řekne že mu odešla elektronika? tak do toho nepůjdu a odkážu ho na odbornou firmu.

10.1.2014 v 15:25 | Nahoru | #51
Rakeťáček> Věřím že to máš vymyšlené,protože ikdyž sebesilnější řetěz zamkneš neuzavřeným zámkem,tak bude nejslabší místo tam.Já měl zámek na tom karavanu také zapouzdřený a hajzlové si stejně nějak poradily.

10.1.2014 v 16:16 | Nahoru | #52

ST3 píše: Jj zloděj má své práva

JJ má právo se včas rozhodnout jestli mu těch 30m kabelu stojí za riziko že mu ustřelím kebuli ... to máme koneckonců všichni a je to jeden z důvodů proč za cizí ploty nelezu ... krom těch daných výchovou

10.1.2014 v 16:19 | Nahoru | #53

ST3 píše: ThomsonMotorson> nejsem právník, ale pokud sleduješ dění okolo tak to je bohužel tak jak píše RobiXRV.

Stopro to tak bylo, ale myslím že když dnes dáš na dveře ceduli "POZOR NÁSTRAŽNY SYSTEM" tak už ho tam mít můžeš ... akorat jsem ted ovlivněn děním v maďarsku tak doufám že se mi to nemíchá

2 reakcí na tento příspěvek Masivní Řetěz k zamčení motorky

10.1.2014 v 16:58 | Nahoru | #54

10.1.2014 v 17:21 | Nahoru | #55

Benda1 píše: Když už,tak pořádně a tělo nesmí nikdo najít. /vápno,louh,kyselina/ a nebo bagr a hned zahrabat. J.

par psu a prasečí farmu ... ti movitější jezírko 3 x krokodýl a jeden hroch

Naposledy editováno 10.01.2014 17:22:56

10.1.2014 v 17:23 | Nahoru | #56
No ono stačí mít v tý garáži pár sirén (nějak dobře schovanejch), dneska jsou už tak silný a na takových frekvencích, že se s tím v místnosti být nedá a dotyčný raději uteče. Navíc jsou už i celkem nenápadný.

Snadno se to dá zálohovat.

10.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #57
Řekl bych, že obecně platí dávat řetěz pokud možno na co nejvyšší místo na motorce (provlíknout řetěz skrz zadní kolo a zacvaknout u sedla jezdce), právě pro to, aby si případný zloděj nemohl o zem opřít ty obrovský pákovky. Ale aku-flexe se nic neubrání...

10.1.2014 v 20:09 | Nahoru | #58

A hlavně žádná krev po zemi a zdech.

10.1.2014 v 20:12 | Nahoru | #59

FishX3 píše: par psu a prasečí farmu ... ti movitější jezírko 3 x krokodýl a jeden hroch

Lepší jsou mravenci skelet jde ještě dobře udat

11.1.2014 v 10:51 | Nahoru | #60
taky jsem jednou scháněl dlouhej a mám tenhle dvoumetrovej
Jinak je těžkej jak kráva.