Mám teď rozdělenou USD s progresivní pružinou na HH 600 a přemýšlím jestli neudělat podložky.
Teď se mě zdá SAG dost velký (~50%). Mám kolem 90 kg.
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
1 reakcí na tento příspěvek Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
Naposledy editováno 05.01.2014 00:34:07
2 reakcí na tento příspěvek Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
Kdyz je ok nastavena/vybrana pruzina, pro tlumic se nic nemeni - tzn lepsi vnitrky spis volitelne...
Nesly by tam horni zatky z jiny vidlice? Veferakovi tady z fora sem tusim na vfr bez stelovani upravoval zatky z vtr se stelovanim - tam je to klasika, ale u usd se najde vidle kde by to sedet mohlo - jo a pokud mas soustruh tak i udelat novy neni zas az takova traga, ale podlozky samo udelas snadneji
Naposledy editováno 05.01.2014 00:49:23
1 reakcí na tento příspěvek Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
1 reakcí na tento příspěvek Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
Záleží, jak vysokou podložku nad pružinu uděláš..
Jestli to s tou podložkou přeženeš, tak každopádně zkrátíš činný zdvih pružiny a to se Ti může vymstít, jako mému známému, kterému se ve vysoké rychlosti na silnici rozkmital předek a milého Horneta už nemá
Dá se každopádně kombinovat tloušťka podložky nad pružinou a množství tl. oleje, je to taková zdlouhavá laborace, ale jde to.
Za mne základ je vyměnit tl. olej, stačí bohatě pro H6 10W.
Jenom tl. olejem 15W nic extra nevyřešíš.
Nezapomeň potom všechny hejblata vidlic nastavit dle továrního/uživatelského návodu a jestli Ti to nebude vyhovovat, tak je případně přelaď na jiný hodnoty a musíš se dostat na cca kýžený výsledek.
Každopádně namontovaný obrácený vidle na tomto Hornetu jsou a budou nejlevnější a nejprimitivnější od Showy, takže do nějakýho extra tůnění bych se z fin. stránky nepouštěl, např. pružiny na konkrétní váhu, atd.
Vždyť nyní je základ progres a to musí stačit.
Ale jestli máš peníze a nevíš co s nimi, tak není co řešit
Čus S
Co se týká základního "továrního" nastavení tak tam je to velmi jednoduché. Nic se totiž nastavit nedá. Ani předpětí pružiny ani průtok. Vše je napevno.
Olej jsem objedal 15W. Originál je 10W. Počítám že přitvrzená vidlice bude víc odskakovat. Někde na fóru jsem četl, že podložky v kombinaci s 15W dost zkultivoval chod. Ale viskozitou si opravdu nejsem jistý. Ale není to zas taková pálka aby případně člověk nekoupil jiný.
Peníze nestrádám, ale vyhazovat za blbosti se mi nechce. Vlastně bych to ani nemusel řešit. Motorka jezdí pěkně. Ale vidlici si servisuji doma sám a na výrobu podložek a případně i nových zátek s plynulým nastavováním mám stojní vybavení a tak mě to stojí vlastně jen materiál. A hlavně mě baví se v tom rýpat
Ah t.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
assassin píše:
Kdyz je ok nastavena/vybrana pruzina, pro tlumic se nic nemeni - tzn lepsi vnitrky spis volitelne...
No každá pružina má ale jinou charakteristiku, jinou frekvenci či jak se tomu nadává, a tudíž potřebuje odpovídající tlumič Obecně když je tvrdší pružina, měla bejt vidle měkčí při kompresi (protože na stlačení pružiny je potřeba větší síla než předtím) a tvrdší při odskoku (protože ta pružina působí při roztahování větší silou než dřív), což jsou protichůdný požadavky který olejem nedoženeš...
Ale to je jen můj selskej rozum, zas tak moc do toho nevidim a možná je tam něco, co mi uniká
1 reakcí na tento příspěvek Hodnota SAG (ponoření) přední vidlice.
Naposledy editováno 15.04.2019 21:39:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | Včera v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |