globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz
2.1.2014 v 12:48
Čágo..Měl bych pár dotazů ohledně Kawasaki zx9r předělané na okruh.Spoustu let stála a nejezdila a v létě 2014 by mohla příjít její chvíle.
Takže dotaz číslo 1: Nezná někdo tuhle motorku?Předchozí majitel,nebo ten co ji třeba servisoval?Koupila se před pár lety ani nevím proč z nějakého motobazaru,který nám k tomu moc neřekl.Údajně by měla mít ostré vačky atd,ale kde je pravda zatím nevíme.
Dotaz číslo 2:Jezdí a jezdila bez filtru.Údajně je tak naladěná a s filtrem by nejela jak má.Filtr abych to zkusil nemám,tak se zeptám jestli na okruhu taky jezdíte bez?
Za 3:Dostal jsem k ní závodní kola PMV.A to přední je dělané na odsazené kotouče viz foto.Ke kotoučům bych měl hned několik otázek-Není na nich žádný výrobce nebo číslo,jsou o poznání lehčí než normální kotouče,ALE mezi vrtanýma dírama mají sem tam prasklinku a v nýtech mají dost velké vůle,jak radiální,tak i axiální.Jinak ani nevypadá že by byly jeté(tloušťka) Jak je jednou mezi těma dírama prasklina,tak je asi můžu rovnou zahodit,že?
A k zadnímu kolu.Je teda o 0,25 palce širší,což asi žádný problém nebude,ale má malinkatý kotouč viz foto,takže bych měl dát jiný třmen,tak jestli někdo nemá tip z čeho použít,ať zbytečně nevymýšlím už vymyšlené.Sériový kotouč má úplně jinak díry k uchycení a jiný se mi nechce nechávat dělat,když by na okruhovku bohatě stačil tenhle prcek.A poslední dotaz je na uchycení rozety.Origo kolo tam má takové ty gumy a tohle PMVčko to má na tvrdo,ale to se na okruhu asi nijak neprojeví a nepoznám to..Díky za rady..Okruhy jsou pro mě zatím novinka








































Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 16:41 | Nahoru | #1
Zadní brzdový kotouč budeš muset dát větší(asi nejlacinější úprava)jinak brzd.desky budou zabírat na kousku a nahoře se budou zavírat(možná i pístek půjde na křivo).

Tlumiče rázu tam asi musí bejt.Kolo jiné a držák rozety originál,tak to asi napasoval na tvrdo.Bez gum se to vymačká buď na kole,nebo unášeči a oprava bude stát hodně,nebo budeš kupovat oboje nové.

Pokud máš originál kola,tak je dej zpět a PMV prodej.

1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 18:00 | Nahoru | #2
Chlapi ty kola jsou PVM a budou kovaná takže vracet tam originál těžké gyroskopy by byl krok zpátky..Já také na závodním hořčíkovém kole tlumič rázů nemám a je to tak originál jen jsou použity kalibrované šrouby do přesných děr

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 19:01 | Nahoru | #3
Kotouče jsou racingové (Full Floating) tam jsou tyto vůle přímo vyžadovány, spousta lidí si myslí, že maj kotouče po smrti, ale nejsou(racingový FF kotouče maj silnější nejty a min. 10-12 nýtů po obvodu, právě kvůli volnému uložení, u menšího počtu nejtů by hrozilo jejich vytržení z unašeče) škoda těch prasklin, je to způsobeno přehřátím kotoučů, těžko říct co ještě snesou, ale na okruh bych je už nebral... Nech si vyrobit u motokotouce.cz nový a dej je na tyhle unašeče a hlavně použij tyto nejty co tam jsou, zezadu maj klasický závlačky, ty kup nový... Závodní kotouče jsou dost drahý a byla by věčná škoda je vyhodit, kdyby jsi je nechtěl tak se hlásím Zadní kotouč kup větší z E-baye za pár korun zadej: PVM rotor . Jinak ty kola použij, motorka je s nimi ovladatelnější, hravější(menší neodpružené hmoty)... Ta rozeta je na některých kolech opravdu natvrdo nebo jsou v kole kolem těch šroubů silentbloky, to bys musel sundat rozetu a kouknout... Jinak na to ZXRo jsem kdysi právě na inzerci koukal, bylo dost nabušený na svou dobu a říkal jsem si kam se asi podělo, tak už vím. Pokud je to naladěný bez air filtru tak bych tam radši dal třeba BMC nebo PiperCross a případně nechal poladit, protože se pádům na okruhu asi nevyhneš a v kačeru zvíříš dost bordelu a všechno to motor vdechne než chcípne a mít bordel ve spal. prostoru nic moc, bratr měl v airboxu i kamínky... Jinak na kolik tě to ZX9R vyšlo???

e: tady je rozdíl mezi standard a racing plovoucími kotouči:

e2: ad tloušťka těch kotoučů, racingové mívají kolem 6mm - 6,5mm tedy víc jak origo ty mívaj o 1-1,5mm míň...

Naposledy editováno 02.01.2014 19:57:48

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 20:04 | Nahoru | #4
jo a ještě dotaz, myslím, že by měla mít Flat karbecy(Keihin/Mikuni) - plochý šoupátka... tam se moc vzduchový filtry opravdu nedávaly, ty karbce tak plnily opravdu nejlíp bez nich.... Takovýhle








1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 20:57 | Nahoru | #5
Kola bych opravdu raději použil ty PMV.Jsou až neuvěřitelně lehké oproti těm sériovým.Takže nějaký jiný třmen nebo držák třmenu asi nehrozí? Karburátory tam budou asi původní(určitě tam nejsou ty co jsou na fotkách )Rozetu dám teda na pevno.Ještě to PMVčko rozeberu,ale příjde mi že tam ty gumy nejsou a rozeta se montuje na 6 šteftů. Na kotouče nechám udělat jen obruče..Právě jsem si říkal že to můžou mít ty racingové kotouče jinak s vůlema,tak se napřed zeptám než je vyhodím..Ale až takový hardcore jako je na tom videu jsem nečekal Každopádně jsem rád že jsem narazil na člověka co o tom tolik ví a poradí.Stála tehdy tuším kolem 35,možná míň,možná víc..Už nevím,ale jak jsme na ni tehdy jezdili,tak nám to přišel celkem nářez a to já mám RSV,otec ZX10r a kámoš novou R1 a každého to překvapilo..

(reakce na) Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:08 | Nahoru | #6

stevan píše: Chlapi ty kola jsou PVM a budou kovaná takže vracet tam originál těžké gyroskopy by byl krok zpátky..Já také na závodním hořčíkovém kole tlumič rázů nemám a je to tak originál jen jsou použity kalibrované šrouby do přesných děr



Štefi, tyhle PVMka nejsou kované, ani omylem (kované kola vypadaj kuwa jinak).
Tyto tříramenné PVM jsem objednával na GSXR1100 a stály s kotoučema 3000DM(pro mladý Německých marek=cca x 20kč) je to přesně 20let...
Ale reálně bych se bál toho že jsou to hodně staré magnéziové "liťáky" a můžou se rozsypat... pár takovejch kol už se viděl...

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:14 | Nahoru | #7
Libore až pojedeš kolem, vem ty kotouče ukázat, dle fotek hádám že sou to LITINOVÉ spigler! a na ty musíš mít dost speciální desky...

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:19 | Nahoru | #8
jo Alešku máš pravdu tohle jsou lité hořčíky..a je pravda,že nagnezium hnije zevnitř,ale dají se rengenovat.Tyhle PVM si pamatuji když jsi je dával Lichošovi na Gsxr

2 reakcí na tento příspěvek Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:21 | Nahoru | #9
Aleši myslíš,že takhle vrtané by byly litinové?TY by se po takových praskancích rosypaly,ne?

(reakce na) Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:26 | Nahoru | #10

stevan píše: Aleši myslíš,že takhle vrtané by byly litinové?TY by se po takových praskancích rosypaly,ne?



V hodně podobnym stavu, byly liťinové bremba na bimotě když sem jí přivez(a následně vyráběl ocelové věnce...)
A v hodně podobném stavu byly po jedné sezóně litinové spigler na "kevinovce", po té, co jsme tam z (tehdejší)neznalosti používaly desky na ocelové kotouče...

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:28 | Nahoru | #11
Ty voe, Štefi, ale že už toho s těma motorkama pamatujem to je všechno dvacet let....
Ale připadá mi to jak včéra památečný dialog:
-(Tomášek): co to děláš?!
-(Štefi): Pi.., nevidíš, řežu BIMOTU!!!

Naposledy editováno 02.01.2014 21:35:07

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:33 | Nahoru | #12
to jo ještě vloni na sraze jsem slyšel historku o tom jak jsem řezal kapotu tvé Bimoty pilou na dřěvo..i po dvaceti letech

(reakce na) Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:34 | Nahoru | #13

stevan píše: Aleši myslíš,že takhle vrtané by byly litinové?TY by se po takových praskancích rosypaly,ne?



jestliže jsou takhle tlustý a lehčí než normální kotouče, tak ocelový nebudou.

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:36 | Nahoru | #14
teď sem to doplnil a ty to napíšeš...

(reakce na) Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 21:40 | Nahoru | #15
MFmoto> No tak to byla krásná cena i s těma kolama atd... já ji tam viděl tenkrát asi za 80tkč v tý inzerci. Jinak je pravda co psal Petarďák s tím stářím magnesiových ráfků, ten materiál dost stárne na to fakt bacha... Možná by šlo zjistit u nějakýho metalurga jak jsou na tom...

Jinak Spiegler používá destičky od Ferodo CP911 (závodní směs pro ocelové i litinové kotouče) nebo směs CP901 (taky racing) nebo od Carboine Lorraine směs C42, ale ty Feroda jsou prý lepší, kámoš má na moto 8.pístkový Spieglery i litinový kotouče, masakr.

Naposledy editováno 02.01.2014 21:42:55

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:01 | Nahoru | #16
To jo,ta cena byla ok Ale když bych si nechal udělat ty věnce klasika ocel,tak pak použiju desky klasický.Já bych asi neměl odvahu s tím jezdit,když nevím kdy se to rozletí. To jsem čekal,že mi to nikdo neporučí ještě dojezdit..Spíš se mi jednalo o ty odsazené středy a o ty vůle.Tady vedle ve vesnici kotouče na moto dělá(tuším že se jmenuje Zela,jestli to někomu něco říká),takže se tam stavím a zeptám se ho co a jak.
Petardak--) Michal..Libor od toho dal ruce pryč,protože pak ta kawa nestartovala a nejezdila,ale teď když zase jezdí,tak už se vozit chce

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:06 | Nahoru | #17
Že magnéziové kola stárnou vím..To jsem četl u závodních kol na auta,že mají určitou životnost a pak se nemůžou používat.Tady u těch ale není psané z jakého materiálu jsou.Třeba na kolech na autě to mám,ale tady to není,ani rok výroby atd.Jen rozměr a PMV nic víc.
Myslíte že by se to kolo mohlo rozsypat i za jízdy,bez nějaké rány atp?

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:07 | Nahoru | #18
Jak jsou kotouče tlusty napíšu zítra,ale žekl bych že stejně jako série..

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:21 | Nahoru | #19
já jsem nechal magneziová kola rengenovat a to je mám z roku 1981

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:27 | Nahoru | #20
Taky tyhle PMVčka?

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:35 | Nahoru | #21
Jsou to PVM a né PMV né tahle ta



Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:40 | Nahoru | #22
A jo,už to vidím..Asi proto přítel Google mlčel

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:42 | Nahoru | #23
dobře ty...

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

2.1.2014 v 22:49 | Nahoru | #24
Já si fakt myslel že je to PMV ,ale to asi vyrábí něco jiného,nebo nevím jak jsem na to přišel Těď jsem to vygůgloval a zjistil jsem i to,že od PVM tam mám i brzdovou pumpu a že bych chtěl ty kola co vyrabí teď

Okruhovka Kawasaki zx9r-kola,brzdy-dotaz

25.3.2014 v 22:03 | Nahoru | #25
Motorka složená.Vše se zdá ok,až na to že jednou chytne a jednou prostě ani za nic. Baterka nová,točí parádně,svíčky nové,indučky ok,jiskru dává,i když mě příjde celkem slabá,ale to netuším čím by bylo způsobené,benzín tam jde,svíčky mokré,takže se to nejspíš při startu hned uchčije a nechytne.Máte někdo nějakej tip od čeho začít?Čím by to mohlo být způsobené?Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist