globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: olej do tlumicu schowa
1.1.2014 v 20:43
zdarec chtel bych si vymenit olej v tlumicich a potrebuju poradit kdyz naleju olej do vnitrni casti jak borec tady na videu
a pak to zasroubuje a vymacka, tak to vytlaci prebytecny vzduch a olej,a to co tam ma byt tak tam zustane?poradte kdo to uz delal dik moc.

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 12:54 | Nahoru | #1
poradi me nekdo prosim jde me jen o jednu vec kdyz naleju olej do te vnitrni casti 2 deci zasroubuju tak prebytek vytece ven pres ty bocni dirky a zbytek tam zustane?

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 13:50 | Nahoru | #2
Kazdy manual Ti napovi presne mnozstvi oleje a pak nemusis nic vymackavat.Kdyz to zasroubujes tak uz nic nevytece,ale muzou prdnout gufera

Naposledy editováno 03.01.2014 00:31:55

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 14:30 | Nahoru | #3
proc by praskaly sylenbloky jsou tam jen okrouzky,gufera jsou v te vnejsi casti dole.
to bych zas tak neresil, slo me jen o tu jednu vec do te vnitrni casti naleju, mam v manualu 195cm krychlovych to jsou 2 deci, naleju to tam napumpuju a zasrubuju a uz nic nevytece jo. tak na co jsou tam ty dirky rad bych to pochopil jestli ma nekdo strucnou odpoved a delal to at poradi dik.

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 14:48 | Nahoru | #4
jo, naliješ tam podle manuálu a trocha ti toho vyteče... zůstane tam tolik, kolik má, tudíž je to teoreticky skoro jedno, kolik ho tam naleješ, pokud ho nebude málo... myslím, že to vycházelo nějak cca 1cm pod tu hranu osazení nebo tak nějak

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 14:49 | Nahoru | #5
jde o to, že když tu cartrige budeš zašroubovávat, tak na to nejdřív musíš zatlačit a přes tu pružinu se to pak jakoby uvolní a odfoukne si to... poznáš to

Ještě než tohle uděláš, tak s tím musíš pomalu pumpovat, aby se to odvzdušnilo. Na videu to dělá jen chvilku a pak je to střihlý...ve skutečnosti to chvíli trvá a poznáš to tak, že píst bude plynule chodit

Naposledy editováno 02.01.2014 14:56:18

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 15:21 | Nahoru | #6
aha takze to vytlaci jen vzduch a prebytek oleje takze to teoreticky nemusim ani odmerovat ty 2 deci jak rikas.naliju po tu dirku na boku pomalu napumpuju a zasrubuju.pak slozim vnejsi dil. okej diky pospa tohle jsem chtel vedet celou dobu a po kolika se ma menit spravne v tlumicich olej po 20 mth?

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 15:27 | Nahoru | #7
Jojo, ale stejně bych ty 2dl odměřil, zbytečný tim olejem plýtvat, pak by ti ten litr taky nemusel vyjít na komplet tlumiče. Olej obecně cca těch 20 mth životnost, ale mně se to letos třeba nechtělo rozdělávat a tak jsem ho tam nechal 40. Na chodu už je to poznat, ale lenost je svině :D

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 15:40 | Nahoru | #8
to je pravda zas tak levny olej to neni a jaky davas, jestli se muzu zeptat 5w je asi moc ridke ze?

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 15:46 | Nahoru | #9
5w je myslim předepsanej, momentálně dávám nějakej Valvoline co mi byl doporučen, ale co je lepší a co horší ti nepovim. S těma olejema nějaký velký zkušenosti nemám...

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 15:57 | Nahoru | #10
jo no 5w mam v manualu ja uz nejaky vyberu.zatim dik a at se dari a at moto slape

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 16:19 | Nahoru | #11
Není zač a nápodobně

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 18:37 | Nahoru | #12
Tady jsou taky nějaké videa ohledně tlumičů,tak mrkni.



1 reakcí na tento příspěvek olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 20:52 | Nahoru | #13
jo to uz jsem videl snad vsechny videa ohledne tlumicu na you tube
jeste jedna otazka kdyz me netecou tlumice nemusim menit gufera ze?

(reakce na) olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 20:54 | Nahoru | #14

Riider píše: jo to uz jsem videl snad vsechny videa ohledne tlumicu na you tube
jeste jedna otazka kdyz me netecou tlumice nemusim menit gufera ze?



no,měly by se měnit.

je riziko,že začnou chcát

olej do tlumicu schowa

2.1.2014 v 21:02 | Nahoru | #15
Vyměnit je.Škoda když ti potom vyteče nový olej.

olej do tlumicu schowa

3.1.2014 v 09:45 | Nahoru | #16
asi mate pravdu kdyz uz to bude rozdelane,kupujete origos,nebo preferujete nejakou znacku? origos jsou drahe jak prase.

olej do tlumicu schowa

3.1.2014 v 13:32 | Nahoru | #17
třeba já používám NOK je to asi to nej.

vyhni se All bals,ty se kámošovi neosvědčily.

levné a snad i slušné jsou ariette.

možná jsem špatně napsal ty názvy,ale to najdeš i tak....

olej do tlumicu schowa

3.1.2014 v 16:16 | Nahoru | #18
NOK jsou originaly ted je tam mam taky šoupnu je tam zas jsou na dobre urovni diky.ted uz jenom cekam na komponenty zachvilu si muzu otevrit dilnu mam uz tolikeho naradi a stahovaku a pripravku treba se me ta živnost rozjede i v jinem smeru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist