2 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
1 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
Závodní výstroj a technicky předepsanou výzbroj, startovné se pohybuje kolem 2500,-.
Cenu jsem si počítal možná cca 10ti za víkend, když budeš skromný.
Jinak u 2T motoru znamená komplet rozborka po každým odjetým závodu a po max. každým třetím komeplet GO + náklady za gumy, mokrý gumy, brzdy, palivo, olej atp...
Dnešní 125sp mají kolem 35PS.
e: Možná i do 100tis. za sezónu s nákupem motorky (cca 35tis) by ses mohl vejít + kompet racing oblečení.
Naposledy editováno 31.12.2013 16:24:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
SLEEPER píše: orientační cena licence: 1300,- za doktora, 1000,- AČR, 3500,- za motoškolu v Mostě (AČR odpustí jen v případě doložení závodní historie).
Závodní výstroj a technicky předepsanou výzbroj, startovné se pohybuje kolem 2500,-.
Cenu jsem si počítal možná cca 10ti za víkend, když budeš skromný.
Jinak u 2T motoru znamená komplet rozborka po každým odjetým závodu a po max. každým třetím komeplet GO + náklady za gumy, mokrý gumy, brzdy, palivo, olej atp...
Dnešní 125sp mají kolem 35PS.
e: Možná i do 100tis. za sezónu s nákupem motorky (cca 35tis) by ses mohl vejít + kompet racing oblečení.
do Papoucha se co se týče motoru dvě sezony nesáhlo, gumy jsem kupovala jedny (dvě sezony já a na motorce jsou pořád i u nového majitele)...já jen že v sérii to nebude s rozborkama zase taková trága
Pokud jsi nováček bez historie tak 3500,- motoškola k tomu. Licence a motoškola AČR v podstatě pouze v Mostě.
K žádosti potřebuješ potvrzení sportovního lékaře, to také něco stojí.
Pokud pojedeš jen podniky ČSMS, stačí ti jejich licence, případně u čsms jdou i jednorázové licence.
1 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
Takze potrebuju narodni licenci. Co se tyka motorky neni to takova hruza chcu jit do aprilky s motorem rotax mam velmi dobe zkusenosti.
Dekuji moc za info .
Veronika-Suzuki píše: do Papoucha se co se týče motoru dvě sezony nesáhlo, gumy jsem kupovala jedny (dvě sezony já a na motorce jsou pořád i u nového majitele)...já jen že v sérii to nebude s rozborkama zase taková trága
Po kazdym zavodu rozebrat a promerit motorove dily a kazdy treti GO + nikasil (jak jsem vyse psal), je standart, kt. provadi predni jezdec teto kategorie.
Dal se o tom dohadovat nebudu/nebudem, musim se jit venovat priprave na oslavy noveho roku.
Tak stastnej a novej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
Blesk90 píše: Licenci jako takovou nepotřebuješ mít hned, například v Dymokurách máš po administraci licenci ´´dočastnou´´ (třeba mě kluci opraví jak se tomu říká, s tím, že například do Hořic musíš mít odjeté alespoň tři závody na přírodních okruzích, kde budeš nejspíše startovat jako nováček (většinou je rozdíl jen v tom, že máš vestu). Jinak počítej s tím, že na příroďáky jsou pravidla krapet jiná tzn, přepady musí končit v expanzkách, zadrátovaná víčka, vata v nádrži, vana pod motorem... ale to se všechn dozvíš, obrat se spíš na nějaký roadracing club, taky to za chvilku bude samej chytrej názor (až na vyjímky)
opravim te hned - "dočasná"
jinak sleeper můžu vědět jeké máš ty zkušenosti s dakšnama?
1 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
Naposledy editováno 01.01.2014 20:08:33
1 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
2 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
(napiště co všechno do toho počítáte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
nick3 píše: kolik tady teda vyjde ta sezona když se člověk uskromní ?
(napiště co všechno do toho počítáte
...bez motorky jen přímé náklady
..počítej cca 10.tis. na závod + dovolená
..příklad.
cesta třeba Radvanice,Těrlicko,Kyjov - Liberec..vše po 3.500.- Kč..
startovné - cca 2.000.-
jídlo a pití cca min. 1.200.-...4 dny x 300.- Kč,a to se musíš "krotit"
palivo min. 1.000.-Kč
ostatní mat. a ND cca 1.000.-Kč
Celkem 10.000.- Kč.
..ale celá sezona je teorie..pády,technické problémy,ND,pneu a doplňky,výstroj,výzbroj atd...takže od - do,a každý to má jinak...ale k těm 100.000.-Kč se to bude blížit!
..odejdou ti nahřívaky a šup 7.000.- v prdeli...nečekaný pád...a jsou to ND,kombinéza ,helma,rukavice ,boty,když je to "turbo pád"...a další výdaje..nečekané ale nezbytné!..atd.atd.
Naposledy editováno 02.01.2014 13:42:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
a taky sešitá hlava od pádu na kanystr
nocleh na záchytce
útok na veřejného činitele
úplatek pro pořadatele,
- abys měl fotku v programu
- abys měl pěkný místo v depu
- abys měl dostatek teplé vody
- abys nemusel stát frontu na přejímku
oněch 300,-Kč na jídlo a píti je za předpokladu že piješ vodu z kohoutku
a seš celý dny o chlebu s májkou
když to je turbopád, platíš ještě odtahovku do depa
a pokutu za pokácení stromů,nebo zastávky ČSAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
Larry píše: 2LEKO> pak stojej něco děfky
a taky sešitá hlava od pádu na kanystr
nocleh na záchytce
útok na veřejného činitele
úplatek pro pořadatele,
- abys měl fotku v programu
- abys měl pěkný místo v depu
- abys měl dostatek teplé vody
- abys nemusel stát frontu na přejímku
oněch 300,-Kč na jídlo a píti je za předpokladu že piješ vodu z kohoutku
a seš celý dny o chlebu s májkou
když to je turbopád, platíš ještě odtahovku do depa
a pokutu za pokácení stromů,nebo zastávky ČSAD
...si "hraješ" ...teď to bude někomu vrtat hlavou,jak si žiješ "nad poměry"
!
..jo s tou hlavou to byla "sranda"...a nejlepší jak ,sdělili,že na "Leviora" už serou,ať mu to zašije kdo chce!
Naposledy editováno 02.01.2014 15:20:39
1 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
Ermolenko píše: taxi zpět do depa, pivo, lahve kapitána, prášky na bolení hlavy..........
..tak to potom ještě "striptérka",děvče z NIGTH Clubu,nejlépe černoška,a dovoz pizzy!
2LEKO píše: ...si "hraješ" ...teď to bude někomu vrtat hlavou,jak si žiješ "nad poměry"
!
..jo s tou hlavou to byla "sranda"...a nejlepší jak ,sdělili,že na "Leviora" už serou,ať mu to zašije kdo chce!
i tak to za to STOJÍ i když to moc NESTOJÍ
2 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy
-2 tis start,
-1 tis cesta autem ( s tdi - cca 6l/100km - vzdálenost 250km z Hk kamsi na Moravu, dál se od HK nic nejede:)
- jídlo nepočítám - doma bych asi taky nebyl o hladu,
- 800 Kč palivo do moto 20l
- 200 Kč amortizace předních destiček (ale to přeháním, vydržej mi i tři závody a stojej necelé 4 stovky)
+ plusy jako prize money z objektivních důvodů neuvádím
cca 6-10tis repas motoru - píst+ojnice+ložiska(když jsem poctivej,tak každej rok,ale 2006+2007 jsem jel s jednou ojnicí i jednou pístem a taky to vydrželo)
8tis sada Supercors
220 Kč ŘETĚZ :)
takže suma sumárum 4 tis/závod * třeba 8 závodů + 15220 Kč příprava na sezonu, takže 47 tis, zbytek do těch 130 tis kluci prokalej (za pády to neutratěj, svaření stupaček je za kilo a jetý celý áčka stojej 4 stovky, na řidítkách to většinou odnesou jen šrouby 2kč/ks, kapoty se opraví laminovací sadou za 250kč, zlomenej vejfuk svařej za kilo na závodech atd..není to holt pak moto elegán na balení holek před sámoškou, ale na závody a rychlý fotky to je ažaž jasně, že se dá padnout i dráž, ale zlomený kola jsem za těch 11 sezon na RSku ještě neviděl, stejně jako ohlej rám..)
na dromu nestačej ani dvojnásobný náklady, skáče to především na gumách, když se chce jet ve předu, startovné už je od dob 180E v AA někde na půlce, takže s příroďákem podobné, ale stejně si tam člověk dá nějaký volný za 40E..
každopádně za závodění se dají utratit NAPROSTO LIBOVOLNÝ balíčky bankovek, takže někdo fakt může jet za trojnásobný peníze..ale tak předpokládám, že dotaz nesměřoval k tomu, kolik do toho někdo umí maximálně nacpat..hlavní předpoklad nízkého rozpočtu je rychlý a spolehlivý bike a myslím, že takový by se s rozpočtem 30tis sháněl obtížně a pak by to mohlo s celkovým rozpočtem řádně zahýbat na provozních nákladech. V tomto případě se asi vyplatí na počáteční investici nešetřit a důkladně vybírat..