Téma: Přírodní okruhy
 
31.12.2013 v 14:47
Zdravím ve spolek , rád bych začal jezdit závody na prirodních okruzich. Zaujala me trida SP 125 ,protože s 125ccm 2T mam zkusenosti a prijdemi financne unosna. Vím ze je potreba mit licenci ,ktera se nejspis dela na dromu v brne. Jsem ze Zlínského kraje tak kdyby se nasel nejaky zavodnik ,ktery se podelil o nejake info , rady byl bych moc rad. Predem dekuji za odpovedi

2 reakcí na tento příspěvek Přírodní okruhy

2.1.2014 v 13:23 | Nahoru | #1
kolik tady teda vyjde ta sezona když se člověk uskromní ?
(napiště co všechno do toho počítáte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy

2.1.2014 v 13:38 | Nahoru | #2

nick3 píše: kolik tady teda vyjde ta sezona když se člověk uskromní ?
(napiště co všechno do toho počítáte



...bez motorky jen přímé náklady
..počítej cca 10.tis. na závod + dovolená
..příklad.
cesta třeba Radvanice,Těrlicko,Kyjov - Liberec..vše po 3.500.- Kč..
startovné - cca 2.000.-
jídlo a pití cca min. 1.200.-...4 dny x 300.- Kč,a to se musíš "krotit"
palivo min. 1.000.-Kč
ostatní mat. a ND cca 1.000.-Kč
Celkem 10.000.- Kč.

..ale celá sezona je teorie..pády,technické problémy,ND,pneu a doplňky,výstroj,výzbroj atd...takže od - do,a každý to má jinak...ale k těm 100.000.-Kč se to bude blížit!

..odejdou ti nahřívaky a šup 7.000.- v prdeli...nečekaný pád...a jsou to ND,kombinéza ,helma,rukavice ,boty,když je to "turbo pád"...a další výdaje..nečekané ale nezbytné!..atd.atd.

Naposledy editováno 02.01.2014 13:42:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přírodní okruhy

2.1.2014 v 20:43 | Nahoru | #3
nick3> příroďák:
-2 tis start,
-1 tis cesta autem ( s tdi - cca 6l/100km - vzdálenost 250km z Hk kamsi na Moravu, dál se od HK nic nejede:)
- jídlo nepočítám - doma bych asi taky nebyl o hladu,
- 800 Kč palivo do moto 20l
- 200 Kč amortizace předních destiček (ale to přeháním, vydržej mi i tři závody a stojej necelé 4 stovky)
+ plusy jako prize money z objektivních důvodů neuvádím

cca 6-10tis repas motoru - píst+ojnice+ložiska(když jsem poctivej,tak každej rok,ale 2006+2007 jsem jel s jednou ojnicí i jednou pístem a taky to vydrželo)
8tis sada Supercors
220 Kč ŘETĚZ :)

takže suma sumárum 4 tis/závod * třeba 8 závodů + 15220 Kč příprava na sezonu, takže 47 tis, zbytek do těch 130 tis kluci prokalej (za pády to neutratěj, svaření stupaček je za kilo a jetý celý áčka stojej 4 stovky, na řidítkách to většinou odnesou jen šrouby 2kč/ks, kapoty se opraví laminovací sadou za 250kč, zlomenej vejfuk svařej za kilo na závodech atd..není to holt pak moto elegán na balení holek před sámoškou, ale na závody a rychlý fotky to je ažaž jasně, že se dá padnout i dráž, ale zlomený kola jsem za těch 11 sezon na RSku ještě neviděl, stejně jako ohlej rám..)

na dromu nestačej ani dvojnásobný náklady, skáče to především na gumách, když se chce jet ve předu, startovné už je od dob 180E v AA někde na půlce, takže s příroďákem podobné, ale stejně si tam člověk dá nějaký volný za 40E..

každopádně za závodění se dají utratit NAPROSTO LIBOVOLNÝ balíčky bankovek, takže někdo fakt může jet za trojnásobný peníze..ale tak předpokládám, že dotaz nesměřoval k tomu, kolik do toho někdo umí maximálně nacpat..hlavní předpoklad nízkého rozpočtu je rychlý a spolehlivý bike a myslím, že takový by se s rozpočtem 30tis sháněl obtížně a pak by to mohlo s celkovým rozpočtem řádně zahýbat na provozních nákladech. V tomto případě se asi vyplatí na počáteční investici nešetřit a důkladně vybírat..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist